חנות קטנה ומטריפה: מטעמים מהחצר האחורית

השם "באק יארד" הוא מחווה לחצרות הבתים ברחבי הקאנטרי האמריקאי, מהן נאספים הפריטים האותנטיים שמגיעים לחנות. פחות מעוטר, הכי אמריקאי שיש ולגמרי קאנטרי שיק

מי אנחנו: "באק יארד", חנות רהיטים, מנורות וכלי בית ישנים אותנטיים בסגנון קאנטרי – ספסלים, ארגזים, צעצועים ישנים, מנורות, ארונות, כיסאות כפריים, ריהוט גן ואפילו מזחלות שלג וכלי עבודה, אבל הכי ייחודי הוא כיסאות נדנדה מכל סוג וצורה, פריט שהוא כל-אמריקאי מובהק. בעלות החנות, צביה לאור ואיריס ארקין, הן שתי חברות שנפגשו לפני שנים רבות כדיילות באל על. שתיהן גרו בתקופות שונות בארצות הברית עם משפחותיהן והתאהבו בענתיק האמריקאי, סגנון שונה מזה האירופאי בכך שהוא יותר פשוט ומסיבי ופחות מעוטר. "כשנפגשנו בארץ אחרי הסיבובים בארצות הברית, החלטנו להביא את הדברים משם לפה ופתחנו חנות בכפר ויתקין, אמצע הדרך בין הצפון לתל אביב", אומרת צביה.

 

עיצוב חנות רהיטים

 

עיצוב חנות רהיטים

 

למה "באק יארד": מפני שבחצרות הבתים ברחבי הקאנטרי האמריקאי אפשר למצוא חפצים שנאגרו במשך שנים, ולכל רהיט יש סיפור של דורות של אנשים שהשתמשו בו.
תקישו בווייז ותגיעו: רחוב הדואר, כפר ויתקין.
עיצוב חנות רהיטים כסא עץ
עיצוב חנות רהיטים
אצלנו עובדים: "שתינו יחד ועובד מסור ואהוב בשם אוריה, שמלווה אותנו כבר שנים רבות".
שנים בביזנס: "חגגנו לא מזמן 10 שנים לפתיחת החנות".
עיצוב חנות רהיטיםמימין, איריס ארקין וצביה לאור
יום ארוך: החנות פתוחה בימי ראשון, שני ושישי מ-10:00 עד 14:00. ובשלישי-חמישי עד 17:00.
זמן לנשימה: "החופשות שלנו הן הנסיעות שלנו לקניות לחנות. שתינו אוהבות מאוד את השיטוטים ב'חצר האחורית' בעיירות הקטנות של אמריקה ואת המפגשים עם אנשים טובים באמצע הדרך".
עיצוב חנות רהיטים כסא מברזל
הקשר האישי שלנו לתחום העיצוב: צביה: "לשתינו יש זיקה לעיצוב.  לי במשך שנים רבות עסק קטן לצביעת רהיטים, ואיריס היא בהכשרתה הנדסאית אדריכלות ועסקה בתחום מספר שנים. החנות בסגנון הספציפי הזה נפתחה בעיקר אחרי שאת שנותיי בארצות הברית ביליתי בשיטוטים בשווקי עתיקות קרובים ורחוקים בכל מזג אוויר, ואיריס גויסה לעניין בקלות".
קרדיט על עיצוב החנות: "העיצוב כולו שלנו, ואנחנו שומרות על הסגנון והעיצוב יום יום. מסדרות, מזיזות, צובעות, תולות. הכול בארבע ידיים עם עזרה של דני עדני, נגר הבית היקר שלנו, שמלווה אותנו מיום פתיחת החנות".
עיצוב חנות רהיטים
החנות היא בשבילנו: "הבית. וכמו בבית אמיתי, אנחנו כל הזמן דואגות לטפח, לשפר ולשמר את הקיים".
חנות עם השראה בשבילנו: "יש לנו חנות אחת אהובה במיוחד באוהיו, שמשם בעצם התחיל הכול – Reincarnation. היא שייכת לזוג שהוא ה'ידיים' והיא המעצבת, וביחד הם הקימו מקום יפהפה, מלא טעם ואווירה. כזה מקום רצינו לעצמנו".
עיצוב חנות רהיטים
אם לא היינו פותחות את החנות, היינו היום: צביה בעלת בית קפה קטן, ואיריס עוסקת בתחום התיירות.
סימנו וי על: "הבאנו לארץ את סגנון הקאנטרי האמריקאי. יצרנו מקום ייחודי לקהל שלמד לאהוב את זה, ולשתינו עיסוק נפלא שכיף להתעורר אליו בכל בוקר".
עיצוב חנות רהיטים כדור בייסבול
לקוח שלא שוכחים: "שתי לקוחות. האחת ששיפצה בית מדהים בשימור מחמיר וקנתה רהיטים רבים, שחלק מהם ממש הכתיב את העיצוב של הבית. השנייה פתחה בית קפה בסגנון אמריקאי עם קאפקייקס ודונאטס, והשתמשה ברהיטים שלנו בעיצוב המקום".
פייר, לא יכולות לסבול: "שלקוח מבקש שנמצא לו פריט מסוים, ואנחנו לא מצליחות למצוא אותו. אנחנו לעולם לא יודעות מראש מה נמצא במסע".
למי היינו מאפשרות לנהל את החנות במקומנו: *לא חושבות שמישהו יכול לנהל את החנות במקומנו. היא נבראה בצלמנו".
החלום שלנו הוא שהחנות: "תזכה להופיע במגזין האהוב עלינו, country living".
עיצוב חנות רהיטים כלים
עיצוב חנות רהיטים גלובוס

 

מרכזית
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חנות מדהימה

וואו נראה שווה ביותר!
מבטיחה לבקר כשאני מגיעה לאיזור

בודק...