עיצוב בדרכים: דירת האירוח שבה אפשר לקנות כמעט הכול

הגלריה המעוצבת בקיבוץ הסוללים היא בעצם דירה בתוך יער אלונים, שאפשר לישון בה ולרכוש את כל פריטי הנגרות, ה-DIY והמציאות שלוקטו מכל מיני שווקים. מדריך עיצובי למטייל ב"עליית הגג של ג'וד"

אפרת נמרוד
ג'וד ווינמן
לי בן אפרים

לאן: עליית הגג של ג'וד, קיבוץ הסוללים בעמק יזרעאל

חדרים: דירה בת 3 חדרים (סלון ושני חדרי שינה)

שופץ לאחרונה: הוקם לפני כמעט שנה

 

בית כפרי מעוצב

 

מדרגות וינטאג'

 

קונספט עיצובי: זוהי בעצם דירת אירוח שהיא גם גלריה, שכל פריטי העיצוב שבה מיועדים למכירה. אקלקטיות במיטבה, המשלבת כפריות עם תעשייתיות. העיצוב מוגדר כעל זמני שלא מוכתב על ידי טרנדים אך מודע להם. למעשה, מדובר בבחירות רגשיות, העוברות מסלול קבוע: מה שמרגיש נכון בבטן ובלב של ג'וד עובר לשלב הביצוע שלה ושל בעלה גלעד מאיר ("homemade by my husband").

 

מסמרים

 

חומרים וסטיילינג: תקרת עץ גבוהה צבועה בלבן, רצפת פרקט למינציה דמויית עץ בלבן, מטבח טורקיז עם תנור כפרי בשחור. חומרים גסים הדורשים עיבוד, כמו ברזל, עץ, ענפים. עבודות נגרות one of a kind של גלעד, עבודות diy של ג'וד כמו רשתות ברזל צבועות, טקסטיל, מיקס מנורות, כלי אמייל, משטחי חיתוך דקורטיביים מעץ ושפע מציאות משוקי פשפשים המתחלפים כל הזמן. בדירה-גלריה מתארחים מותגים ואמנים כמו "בייסיק", "מיקאסה" ורחלי בן אהרון, ובאופן קבוע ניתן ייצוג לאמנים בגיל השלישי: רעיה רייך מבית לחם הגלילית, היוצרת עבודות יד מנצרים; עבודות נפחות של שוקי זרח, עבודות סריגה ועוד. בנוסף, המקום מארח סדנאות בוטיק בתחום היצירה.

 

מטבח טורקיז

 

אקססוריז בבית פרטי

 

קש

 

עיצוב חדר הרחצה: ריצוף בדוגמת אריחים מעוטרים בתכלת ואפור, חיפוי באריחים אפורים, דלת מתריסים ישנים שמסתירה את מכונות הכביסה והייבוש, סולמות עץ כמתלי מגבות.

 

היינו מאמצים: את המטבח בטורקיז, שדרך שלושת חלונותיו נשקף הנוף שבחוץ; וגם את ויטרינת הזכוכית-סבתא שבמטבח ואת שולחן האוכל הבנוי מתריס ישן ומשולב עם זכוכית.

 

שולחן וכיסאות צבעוניים ופרחים

 

בית בסגנון גלריה

 

היינו מוסיפים: גגון נשיאה לרכב הפרטי לכל הקניות.

 

טכנולוגיה מפתיעה: ברוח של פעם מצאנו מיני דיסק ישן עם רדיו שעובד, ובו בורר תחנות ידני. וזאת לצד רדיו טרנזיסטור טורקיז ישן ופטיפון על רגליים בחדר השינה.

 

חדר שינה כפרי

 

קופסאת סבונים

 

נרות ליד המיטה

 

הנוף הנשקף מהחלון: גגות בתי ההרחבה של הקיבוץ, הטובלים ביערות שמורת האלונים שמסביב.

 

במרחק הליכה: יער הסוללים, יער שמשית. 20 דקות נסיעה משם: בית לחם הגלילית, אלוני אבא, שוק נצרת.

 

לא צריך לצאת מהחדר: ארוחת הבוקר מוגשת בדירה עצמה, כשעל הדלת מידפקת גילת רווה אור מ"יצירה טבעונית במטבח" מהיישוב הסמוך שמשית, ובידיה פיילה מאמייל, כמיטב המסורת של פעם, עמוסה במיני מטעמים טבעוניים: שייק ירוק או אדום, קרפצ'יו סלק וקולורבי בצלחות נפרדות, לחם בריא עם ממרחים טבעוניים בסלסלת קש, לביבות בוטנים, סלט ירוק עם הפתעות ואפילו מוס ולבבות שוקולד טבעוניים לקינוח. הארוחה בתוספת 150 שקלים.

 

ממרח פסטו ביתי

 

עבור לילה נפרדים מ: 1,300 שקל לשני לילות. לא כולל ארוחת בוקר, אבל יש מטבח מאובזר עם כל הכלים הנחוצים, צרכנייה של הקיבוץ בקרבת מקום ושלל פינוקים משתנים בהתאם לעונה ממטבחה וחצרה של ג'וד, החל מרימונים, תפוזים או קלמנטינות שנקטפו בבוקר מהעץ ועד פלפלונים צבעוניים, גבינת לבנה וקרקרים או קרמבו בעונה.

 


 

מרכזית
8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקום מהמם
הגיוון, העושר המקום המקסים והאווירה הנהדרת. מביאים אותי שוב ושוב אל עליית הגג. ממליצה בחום!

עליית הגג של ג'וד
מקום מקסים מקסים. הייתי שם כמה פעמים וכל פעם מתפעלת מחדש. כדאי לבוא עם חברות

נראה לי שהישראלים פשוט ירימו להם מוצרים
כמיטב המסורת לאסוף סבונים ומגבות בבתי מלון...

מקום קסום, התארחתי בו פעמיים
ובשתי הפעמים נהנתי והוקסמתי. ג'וד מקסימה ומקבלת פנים, הכל אסתטי ואיכותי וארוחת הבוקר הטבעונית של גילת רווה אור, טעימה ומיוחדת!! מומלץ בחום!

יפייפה
בודאי נבוא לבקר

תודה
לכם על התגובות הכה חמות. אני מזמינה את כל קוראי הכתבה להגיע אם זה ללינה ואם זה לביקור בגלריה. אשמח לפגוש אתכם. ג'וד

תודה
לכם על התגובות הכה חמות. אני מזמינה את כל קוראי הכתבה להגיע אם זה ללינה ואם זה לביקור בגלריה. אשמח לפגוש אתכם. ג'וד

מקסים
טוב טעם בהתגלמותו!! כבר רשמתי את זה בנייד!!

בודק...