תוכנית כבקשתך: החנויות שעוברות לעיצוב בהתאמה אישית

גם מותגים גדולים הבינו כי חייבים לבוא לקראת הצרכנים, ומחלקות חדשות מאפשרות היום להתאים את אבן הסברובסקי לטוסטר החשמלי או את התמונה המשפחתית מהטיול האחרון לדלת הארון

יח"צ

סיור בחירת רהיטים וחפצי עיצוב לבית יכול להיות יום מרגש עם אנרגיות שמימיות, או בדיוק להפך, יום מייגע ומבלבל, שבו גם אם מצאנו לכאורה את מבוקשנו, מבוקשנו לא תמיד מתאים במדויק למידותינו ולנתונים הפיזיים של הבית. הספה ארוכה מדי, הכריות גדולות מדי, השטיח צמרירי לא במידה, ולמנורה חסרה זרוע אחת ודי, כדי להפוך אותה למושלמת. לא חסרים בעלי מקצוע שיכולים להתאים לנו את המוצר כמו כפפה ליד, אבל חנויות ורשתות גדולות היו עד כה מחוץ לתחום, משום שהן מוכרות לרוב תוצרת קטלוגית שלא ניתנת לשינוי.

לאחרונה, מתברר כי חברות שעסקו עד כה בייבוא מוצרים, נותנות כעת מענה פרטני לכל אחד. תחום ה-CUSTOM MADE – התפירה לפי מידה – היה בעבר נחלתם הבלעדית של אנשי האלפיון העליון. אלו ביקשו מוצר מדויק וספציפי המתאים למידותיהם, לחלל, לצבע ולסגנון, ובהתאם לכך הייצור נעשה עבורם בלבד במחיר גבוה במיוחד. היום הופך התחום לנחלת הכלל, וכל לקוח שאינו מסתפק במה שעיניו רואות באולם התצוגה, יכול לקבל מענה נקודתי.

 

נגרותנגרות חלל לפי מידה, "זדקה"

 

מחלקות הייצור והפיתוח של אותן חברות ומותגים גדולים הולכות ומתרחבות, ואדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים המגיעים עם תוכנית או רעיון, יוצרים יחד עם מומחי החברה את פריט העיצוב המושלם עבורם תוך הגדרה מדויקת של המבנה, הגודל והצבעוניות. את המגמה ניתן לראות בתחומים שונים, החל מתאורה, חיפויי זכוכית מותאמים אישית ודלתות כניסה מודפסות – ועד כיסאות, כורסאות ואפילו ברזים שאף פעם לא תיארנו לעצמנו שאפשר להזמינם לפי מה שהלב רוצה ושהבית צריך.

 

מקרר, למשל, הוא פריט הכרחי במטבח, שעיצובו לא השתנה הרבה במהלך השנים ונע בעיקר בין נירוסטה לבין צבע לבן. המבנה הסטנדרטי שלו אינו מיוחד ולכאורה לא נותן אפשרות לביטוי אישי, אולם קולקציה חדשה של המותג TEKA מציגה חיפויים למקרר המאפשרים לשלב תמונות אישיות שלנו ושל בני משפחתנו או של דברים שאנחנו אוהבים על המקרר.

 

מקרר מעוצבאותנטי לא רק במאכלים ובלבוש אלא גם בעיצוב המקרר, TEKA

 

הדפסים המעניקים טאץ' אישי אפשר למצוא גם בארונות הפורמייקה הבנאליים אליהם התרגלנו, שמפנים מקומם לכאלו המהווים יותר מריהוט פונקציונלי ומשחקים תפקיד מהותי בעיצוב החלל. עם שילוב של חומרי גלם מעולמות שונים, למשל עץ אופקו, בדים, זכוכיות, עורות וחומרים מקוריים ואיכותי, מציעה יצרנית ארונות ההזזה KLOSS שילוב של הדפסים דיגיטליים על פי בחירה.

 

הדפסה על ארוןנופים שצילמנו ישתלבו גם בארונות בחדר השינה, KLOSS

 

בתחום מכשירי החשמל, שלכאורה אי אפשר לשנות את העיצוב שלו, הוספה של חומרי גלם מתחום האופנה מאפשרת טאץ' אישי. המותג האיטלקי Bugatti מציע את מכשירי החשמל עם אבני סברובסקי, עור משובח או בד דנים כחול משופשף, כך שרק צריך לבחור האם הטוסטר ישובץ סברובסקי אדמדם או שאת הקומקום שלכם יעטוף ג'ינס.

 

קומקום מעוצבמוצרי חשמל מנצנצים למטבח, BUGATTI

 

המותג האיטלקי D&D התקדם גם הוא צעד נוסף לעבר התאמה מלאה ואישית של חללי הרחצה ללקוח. הקו העיצובי של המותג, הנשען על סגנונות קלאסיים, השיק את הקונספט made to measure, המאפשר מענה תפור אישית לכל לקוח. לא רק אלמנטים המיוצרים בפס ייצור, אלא פריטי ONE OF, הכוללים סוגי אבן ושיש ועצים נדירים, גימורי צבע, הזהבה או גילוף שיחד יוצרים חלל שלם ואינדיווידואלי.

 

חדר רחצה מועצב מלכותיDevon&Devon להשיג ב-HeziBank

 

"מיטב המותגים הבינלאומיים, בהם המותג הספרדי VIBIA, מציגים מדי שנה קולקציות ורסטיליות שאפשרויות המשחק ומגוון הבחירות המוצעות בהן מבטיחות התאמה כמעט מושלמת לכל אחד", אומרת לילך קדמי, אחראית תקשורת שיווקית ב"קמחי תאורה". " אז נכון שאין מדובר ב-CUSTOM MADE מדויק ללקוח, אבל הקולקציות כל כך ורסטיליות ואפשרויות המשחק כל כך רבות, שההתאמה כמעט מושלמת".

 

קמחי תאורהמשחקים עם החלל במותג VIBIA, קמחי תאורה

 

נושא התפירה האישית בא לידי ביטוי אפילו בטפטים, וילונות או כיסויי מיטה רקומים עם שמות הלקוח – מה שמבטיח שלשכנים בוודאות אין מוצר דומה. "מבחינת רמות המחיר המשמעות אינה גבוהה כל כך כמו בעבר", מסבירה מלבישת הבית אדית בן ארי. "מדובר במשהו כמו 20-10% לעומת בחירה מקטלוגים".

 

טקסטיל לביתהתאמה מדויקת של טקסטיל, אדית בן ארי

 

גם תחום השטיחים, שנחשב למוצר מדף קלאסי, עבר מהפכה של ממש על מנת לתת מענה לתכנון פרטני על פי פרוגרמה של לקוח הקצה, ולא רק מבחינת מידה, אלא בשילוב של חומרים וצבעים.

 

בחירת שטיחכך בוחרים שטיחים ב-Kravet, לוס אנג'לס. צילום: לימור קלר

 

המגמה לא פוסחת על ענף העיצוב המשרדי, שעבר בשנים האחרונות מתיחת פנים, וממראה גנרי ומוזנח הפכו המשרדים של היום לפנינות עיצוב של ממש. מותגי על וחברות בינלאומיות, שבעבר היו מבצעים הזמנה דרך קטלוג עם המידות והסגנונות המוצעים, מחזיקים היום מחלקות ייעודיות שתפקידן ייצור המותאם כמו כפפה ליד ללקוח. כדוגמה נותן גלעד פרנסיס, מנהל השיווק של "space it ריהוט משרדי" את פרטי האקוסטיקה של המותג האיטלקי CAIMI, שהפכו להיות יצירת אמנות עם קולקציה רחבה ומגוונת למידות הלקוח.

 

פתרונות אקוסטייםפתרונות אקוסטיים אישיים, SPACE IT

 

אז בפעם הבאה שאתם מגיעים לחנות או רשת גדולה, בדקו את האופציה להתאמה אישית, ואולי תופתעו לטובה.

מרכזית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...