משדרגים פה: 4 טיפים לחידוש הבית

מרגישים שאתם חייבים שינוי, שייתן טאצ' חדש לבית? צביעה, פריטים אישיים וחשיבה מחוץ לקופסה הם רק חלק מהאפשרויות שעומדות בפניכם בהכנות לחג. מה עוד? גלו

גם כשאוהבים להשקיע בבית, בסידור ובעיצוב שלו, מגיע שלב אי הסדר או שלב ההתיישנות שמצריך ארגון מחודש, שיפוץ או לפחות רענון קל. הצבעים כבר אינם נראים כמו בהתחלה, הריהוט הטרנדי היה נכון לפני חמש שנים, הדברים שאהבתם פעם כבר לא עושים לכם את זה וההיצע החדש קוסם ומדגדג באצבעות. זה השלב לעדכן את הבית, להתאים את הסגנון ולקחת סיכון מחושב. ההכנות לחג הפסח יכולות להיות הזדמנות מצויינת להתאים לתקציב הנתון באותו רגע או להבשיל לשיפוץ אחרי תכנון מדוקדק, אבל אין ספק שהוא מהלך הכרחי לכל חובב עיצוב שרוצה להישאר מעודכן.

סלון

לעדכן את הבית ולהתאים אותו לסגנון הרצוי

סלון
צילום: איתי בנית | עיצוב: קרן ניב טולדנו

צביעה ללא חשש

אוהבי הצבעים הרוויים או הניטרליים, מתחברים לגוונים המתאימים לאופיים, בין אם הם חמים ובין אם קרים. אצל רובם תככב רוב הזמן ניטרליות של לבן ואפור, כשהיא הבסיס לבניית שאר פלטת הצבעים המתאימה לסגנון העיצוב הנבחר. עם זאת, יש מי שיעדיף אמירות נועזות יותר ויהיה מוכן להסתכן / להשתעשע בהחלפתה של הניטרליות בצבע אחר, עם אפשרות לשינוי נוסף כעבור זמן.

 

סלון אפור

סלון אפור

סלון אפור
צילום: עמוס אורן | עיצוב: טל מאיו הלוי

צביעה חדשה מוסיפה עניין לבית, וכשהיא טרייה, נעלמים איתה כל הכתמים והשריטות שליוו את הקירות עד אז. ההגדרה של "להוסיף צבע בחיים" יכולה להתחיל מיישום על קירות הבית. במינונים ועוצמות משתנות, הצבעים שנבחרים לבית מייצגים את האהבות, ההעדפות והאישיות של בעלי הבית, ועל כן, לכו על זה.

צביעת קיר

צביעת קיר מוסיפה עניין לבית

צביעת קיר
צילום: אורן עמוס | עיצוב: מלי לוי אלבוים

הדגשה עם פריטים אישיים

פריטים מטיולים ומסעות בעולם, מירושות ואירועים וטעם אישי ברור, מייפים את הבית ואת הנשמה. כדי לא להתעייף מהמראה הקבוע, אפשר לרענן את הפריטים, להחליף אותם באחרים שעוד לא הוצגו לראווה, או למצוא חדשים, מעודכנים יותר.

עיצוב אקלקטי

עיצוב אקלקטי

עיצוב אקלקטי
צילום: שירן כרמל | עיצוב: גלית הירשפלד

היערכות תקציבית ומנטלית

שום שינוי לא יוכל להתקיים ללא תקצוב כראוי, אבל כשהתקציב חסר, אפשר להיערך להחלפה עתידית והסבלנות בסופו של דבר משתלמת. התחילו מחשיבה משמעותית על עומק השינוי הרצוי. האם מדובר בשיפוץ של ממש או שגרוג של פינות נבחרות לבית. בהתאם לכך, עמדו את העלויות הנדרשות ותכננו את הזמנים כך שכשהאורחים של החג יגיעו, כבר יהיה במה להשוויץ.

כורסה לבנה

השקיעו מחשבה ברצונות שלכם

כורסה לבנה
צילום: אורן עמוס | עיצוב: בן רזניאלי
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...