סיבה למסיבה: אדריכלים, מעצבים ובינה מלאכותית באולם תצוגה של אוקה

למפגש מרגש באולם תצוגה של אוקה, הוזמנו אדריכלים ומעצבים וותיקים וחדשים מכל רחבי הארץ. באירוע שהתקיים באחת משלושת הקומות של חברת oka house of furniture. הנכבדים נהנו מאירוח עשיר ומפנק ומהרצאה מרתקת בנושא בינה מלאכותית ככלי יישומי בעיצוב פנים.

אבי קבלו

הרבה יותר מאירוע חברתי

את שעות הבוקר המעניין, האדריכלים והמעצבים בילו בין כותלי אולם התצוגה הענק של חברת אוקה- בית של רהיטים, המשתרע על שטח של 3000 מ"ר שמחולקים בין שלוש קומות. הכיבוד היה עשיר, קבלת הפנים הייתה חמה ולבבית, ההרצאה הייתה מעניינת ומועילה והמפגש בין קולגות, היה מלווה בחיוכים והחלפת מספרי טלפונים. אך מעבר לכך ההתרגשות הגיע לשיאה כאשר שמונים האדריכלים והמעצבים, חלקם לקוחות וותיקים של החברה ואחרים שהגיעו בפעם הראשונה לאוקה, גילו לשמחתם עולם ומלואו של רהיטים ופרטי ריהוט לכל הבית.

ארוע של מעצבים ואדריכלים
ארוע של מעצבים ואדריכלים

מה כל כך מיוחד?

על הייחודיות של אוקה – בית של רהיטים מעידים מעצבים ואדריכלים מרוצים, שבמשך שנים, מאז שנת 2017 עת הוקמה החברה על ידי זוהר כהן ויקי בן זקן, הם נהנים במקום אחד ממגוון עצום של רהיטים ופריטי עיצוב משלימים לכל הבית. כי אוקה מיוחדת במוצרים הנהדרים והאיכותיים שהיא מציעה. חלקם מיוצרים בעבודות נגרות איכותיות בהתאמה מלאה לדרישות האדריכל או המעצב ובדיוק לצרכים של הלקוח הסופי.

4-8-3.png

פריטים נבחרים מיובאים מחברות בינלאומיות: כמו: מותג העל היוקרתי cubo rosso אשר מייצר מערכות ישיבה בעבודת יד ברמות הגבוהות. המותג היוקרתי לפתרונות שינה ומיטות istikbal . ומותג הנוחות העולמי cheers premium אשר מייצר מערכות ישיבה לנוחות אופטימאלית.

2-9-3.png

הסודות שמאחורי הקשר האישי

על היחס האישי שמובטח לכל האדריכלים והמעצבים שיוצרים קשר של חברת אוקה אחראית מורן אפשטיין בנאי מנהלת קשרי אדריכלים. באירוע היא הציגה את עצמה בפניהם ובדבריה גילתה להם מסודותיה המקצועיים: וכך אמרה:  "בחרתי לעבוד באוקה מתוך ידיעה שמעבר לאולם התצוגה היפה והענק עם רהיטים מאוד מעוצבים ומאוד איכותיים, קיים במקום חומר אנושי שהוא מופלא, שירות נהדר והאפטר סייל באוקה הוא אחד המטופלים והמסורים  שיצא לי להכיר בכל שנותיי בענף".

צוות אוקה: אלה בלוב, שרית טבת, אילנה אסידו, יקי בן זקן, אשר סויסה, מורן אפשטיין בנאי

אוקה.jpg

הסגנון העיצובי של אוקה מוגדר כמפגש אקלקטי של סגנונות

באולם התצוגה הגדול ניתן להבחין בסגנונות עיצוב רבים שפונים לקהלים שונים. החל מעיצוב מאוד מודרני ועד פריטים בהם מתגלות נגיעות כפריות, ומעיצוב קלאסי עד אלמנטים של בוהו שיק.

.

 

3-8-3.png

 

 

המלצות נוספות
בודק...