"אני פועלת מתוך אמונה שקיים קשר ישיר והדוק בין סביבת החיים ואיכותם, בין איך שהסביבה בה אנו חיים מתוכננת ונראית ואיך שאנחנו מרגישים בה, ולכן מתמקדת בראש ובראשונה בבני האדם וחותרת לעצב לאיכות חיים!"

מעצבת הפנים, יקירה בן אפרים, בעלת סטודיו לתכנון, עיצוב פנים והום סטייליג, מציעה מגוון רחב של פתרונות ייחודיים לעיצוב הבית, סביבת העבודה וחללים ציבוריים.

מעצבת הפנים, יקירה בן אפרים, עוסקת בעיצוב פנים כבר 15 שנים ובעלת משרד עצמאי משנת 2008, מתמחה בתכנון ועיצוב בתים פרטיים, דירות וחללים עסקיים.

בעלת נסיון רב של עשרות פרויקטים והמלצות חמות. בוגרת תואר שני (M.A)  מאונ' חיפה בנוסף ללימודי עיצוב הפנים ממכללת Ultima school of design מקבוצת מרכז הבנייה הישראלי.

"אני פועלת מתוך אמונה שקיים קשר ישיר והדוק בין סביבת החיים ואיכותם, בין איך שהסביבה בה אנו חיים מתוכננת ונראית ואיך שאנחנו מרגישים בה, ולכן מתמקדת בראש ובראשונה בבני האדם וחותרת לעצב לאיכות חיים!  אם צריך להגדיר את החיים והעיצובים שלי במילה אחת הרי ש"אקלקטיות" היא המילה המתאימה. אני נהנת לעשות שילובים מעניינים שלקוחים מסגנונות עיצוביים וחומרים מעולמות שונים, למצוא את השילוב הנכון ולחבר ביניהם ובסופו של תהליך ליצור הרמוניה.

החשוב מכול- ליצור התאמה לדיירים, המשקפת את עולמם הפנימי, הרצונות והצרכים היומיומיים שלהם, השאיפות, המאוויים והחלומות שלהם ולשלבם ביצירה אחת שלמה.

העבודה של הלקוח ושלי יחד היא דיאלוג, שבו אנו משלבים בין הפנטזיות לבין העולם הממשי, מתרגמים חלומות לקווי מתאר, צורות, חללים, תוכניות, שמאוחר יותר הופכים לקירות וחדרים.

בעבודתי אני מקפידה לייצר אינטראקציה המבוססת על שיתוף פעולה פורה בין כלל השותפים לתהליך המאפשר ויוצר סינרגיה מדהימה ומאופיין ביושר מקצועי, איכות עבודה מוקפדת וגמישות מחשבתית נטולת גאווה עצמית.

אני רואה בזה זכות, חד משמעית זכות מאוד גדולה, לקבל את החופש ליצור עבור מישהו אחר ולגרום לאנשים להרגיש, לממש ולהביע את עצמם, זה ממלא אותי בכל פעם מחדש ועושה לי פרפרים בבטן. תודה על כך!"