בעלת ניסיון רב שנים בתכנון אדריכלי ועיצוב פנים. מתכננת בתים מן מהשלב הראשוני, כולל הגשת היתרים והכנת תוכניות לביצוע, ועד לעיצוב הפנים ולשלב הסופי של ההלבשה (הום סטיילינג).

ביצעתי מגוון רחב של פרויקטים, הן בתחום המסחרי (משרדים, בתי עסק וחנויות) והן בתחום הפרטי (וילות ודירות קבלן). הייתי אחראית על הפרויקטים לאורך כל תהליך התכנון והביצוע כולל השלמת שלב ההלבשה.
אני אוהבת את תחום העיסוק שבחרתי בו ומאמינה בשילוב האדריכלות והעיצוב בחיינו כהכרח ולא כמותרות. העיצוב הוא חלק בלתי נפרד ממני, והשאיפה שלי היא לקרב אותו לכמה שיותר אנשים, שרוצים להפוך את חלל ביתם למקום מזמין ומרגיע, למקום שיעניק להם אנרגיה טובה ושלווה.
אני בקיאה בשלל סגנונות עיצוב ומתאימה את התכנון לטעם הלקוח. עיצוב נכון מתחשב לא רק בהווה אלא גם בעתיד, ושילוב של פרקטיות, הרגלים וטעם אישי – מבטיח פרויקט ייחודי שמבטא את המענה האידיאלי לצורך הלקוח. אני מקפידה על רמת מקצועיות גבוהה ביותר, על יושרה ועל עמידה בלוח זמנים. שביעות הרצון של לקוחותיי חשובה לי מאוד, אני קשובה להם לאורך כל הדרך כדי שיחד נגיע לתוצאה הטובה ביותר עבורם.

בעיסוקי אני רואה לא רק פרנסה אלא גם מטרה בפני עצמה – לאפשר לאנשים להעניק לעצמם חיים טובים יותר באמצעות העיצוב. יש קשר ישיר בין הסביבה שבה אנו חיים לבין התחושות שלנו. עיצוב יעיל ותכנון שהולם את טעמנו, משפיעים לטובה על התחושה הפנימית שלנו ויוצרים עבורנו מקום שנעים לנו לשהות בו – בית במלוא מובן המילה.
אתם מוזמנים לטייל באתר שלי, להתרשם מעבודותיי ולהתחיל אתי במסע להגשמת העיצוב של בית חלומותיכם.