'דה דיטריש' מספקת ייצוג חזותי של Art de vivre, האמנות הצרפתית של כיצד לחיות ושהינה חלק מהמורשת הקולינרית הצרפתית.

'דה דיטריש' נבנה על פי מסורת ארוכה של אנשי חזון.

הכל החל באזור של עמקים בצפון שטרסבורג, עם הימור מטורף. ב-1684, ג'והאן דיטריש החליט להשקיע בתעשיית  חישול מתכות. הוא חתם על כל יצירותיו עם קרן יער, במה שהפך ללוגו הראשון בהיסטוריה התעשייתית.

'דה דיטריש' נכנסו לעידן חדש תחת ההנהגה של ז'אן דה דיטריש, ממשיך דרכו של ג'והאן, שזכה למעמד אצילות מטעם לואי ה-16, ולאחר מכן ההגה עבר לידיה של אמלי דה דיטריש, שהפכה לאשה הראשונה בתעשייה שהדגישה את החשיבות בעיצוב והופעה לתוך התהליך התעשייתי. עם המומנטום הזה, המותג לעולם לא הפסיק לפתח את גישתו לחדשנות, רעיונות פורצי דרך, ואת דרך החיים הצרפתית.

מעט מאוד יצרנים צרפתיים יכולים להתגאות במעל 300 שנים של היסטוריה כפי ש-'דה דיטריש' יכולה.

מאז היווסדה לקראת סוף המאה ה-17, החברה סיפקה זרם עקבי של יצירות, המצאות וטכנולוגיה ייחודית, כפי שהיה עם הכיריים הביתיות הראשונות, התנור הפירוליטי, ותנור האדים. ב-1990, 'דה דיטריש' המציאה לראשונה כיריים אינדוקציה.

ב-2010 החברה יצאה את Piano, כיירים אינדוקציה עם אזור בישול גמיש, וב-2013 השיקה החברה כיריים מדגם HoriZone Chef, המכיל ארבעה מצבי בישול שונים בין שאר המאפיינים החדשניים הכלולים.

המומחיות שלנו מועברת מדור לדור, ומאפשרת לנו להציע רמה של מצוינות שנדיר להיתקל בה היום. העיצוב החדש של 'דה דיטריש' הוא בהשראת המורשת ארוכת השנים, והידע הפנימי שנצבר לאורך השנים, ומאפשר לנו להביא לכם עד הבית את דרך החיים הצרפתית.

במשך למעלה מ-300 שנה 'דה דיטריש' דואגת לרף של מצוינות אצל כל היצרנים שלה בצרפת. במשך שנים, רמת ביצוע יוצאת דופן המשלבת וירטואוזיות מייחדת את 'דה דיטריש' מן השאר.

'דה דיטריש' ממשיכה בחיפוש אחר שלמות, על ידי נסיון הבנה עמוק, רמת מומחיות יוצאת דופן ופעולות מדוקדקות. בדיוק כפי שמוזיקאים חוזרים ללא הרף על התווים שלהם, כל אחד מן המהנדסים שלנו מוודא שכל דגם תואם למוניטין ארוך השנים של החברה.

'דה דיטריש' מספקת ייצוג חזותי של Art de vivre, האמנות הצרפתית של כיצד לחיות ושהינה חלק מהמורשת הקולינרית הצרפתית.

מונעים על ידי מסע בלתי נגמר אחר שלמות ויצירתיות, המותג מתמקד בשילוב של עיצוב טהור, חדשנות וחומרים באיכות גבוהה. מומחיות שאין לה מקבילה בעולם מיד מעוררת תשוקה. השותפות ההיסטורית עם השף שזכה לכוכב מישלן פייר גנייר, מסכמת הכל באופן מושלם.

המנופים 2, הרצליה