זורמים עם הזמן: חוויית רחצה מרעננת מתחילה לפני שפותחים את המים

עם פטנטים יצירתיים וטכנולוגיות חדשניות לתפעול חדר הרחצה, מעולם לא היה מפנק יותר לעמוד מתחת למים ולהתמסר למקלחת חלומית

לא משנה באיזו שעה ביום תיכנסו אל חדר רחצה כדי להתמסר למים זורמים במקלחת מרעננת, תמיד תחפשו את החוויה המפנקת והמרגיעה, שתוציא אתכם עם אנרגיות מחודשות. חוויית הרחצה מתחילה כבר כשפותחים את הדלת, נהנים מהריצוף, מסיטים את זכוכית המקלחת ומסובבים את ידיות הברזים – כולם בחירות קטנות וגדולות, סמויות מן העין או חשופות, שדרכן חווים נוחות והנאה. הקפדה על כל פרט המצוי בסביבה הרטובה מבטיחה את האיכות, ומבט קדימה אל העתיד מבטיח שמיטב האביזרים בעיצובים מפתיעים ישאירו אתכם עם יד על דופק החדשנות.

הפטנטים היצירתיים של הנס גרואה ממשיכים מורשת שהחלה עוד בתחילת המאה הקודמת, והפכה עם השנים למותג מוביל בפיתוח מערכות מים, ברזים, ראשי מקלחת ואביזרים נלווים לחדרי הרחצה. מותגים מובילים ומעצבי על כמו פטריסיה אורקיולה, ננדו, קארים רשיד או פיליפ סטארק משאירים את חותמם העיצובי על האביזרים, ויחד יוצרים עולם של פתרונות ייחודיים המבוסס על המשולש הבלתי מתפשר של עיצוב, טכנולוגיה ואיכות. נוטלי היא היבואנית והמשווקת בלעדית של מוצרי הנס גרואה שמביאה את הטוב ביותר לחוויה המפנקת והנוחה ביותר.

 

Rainfinity

ראש המקלחת Rainfinity של Hansgrohe הוא ההבטחה שלך להרפיה מוחלטת. ראשי מקלחת או מזלפי יד, גדלים שונים, סוגי הזלפה חדשים (כולל PowderRain – מיקרו טיפות), פונקציות חדשניות ועיצוב יוצא דופן נפגשים כדי ליצור מוצר שאין כמותו לחדר הרחצה המודרני. ניתן להטות את ראשי המקלחת בין 10 ל-30 מעלות.

ראש מקלחת רחב
RAIFINITY

FinishPlus

הביעו את האישיות שלכם: על מנת להוסיף סגנון לחדר הרחצה הנס גרואה מציעה כעת שתי סדרות פופולריות בשישה גוונים חדשניים – לבן מט, שחור מט, שחור מוברש PVD, גוון ברונזה מוברש PVD, גוון זהב מבריק PVD וכמובן, כרום קלאסי. מגוון צבעים אלו מצטרף ל 16 הגוונים של AXOR FinishPlus המיועדים לסדרות AXOR.

ברז קיר כחול
הנס גרואה
ברז קיר כחול
ברז כיור קיר ירוק
FINISHPLUS (2)

אינטרפוץ iBox, גוף פנימי אוניברסלי עם 25 שנות אחריות בינלאומית

המצאה מהפכנית ששינתה את פני האינסטלציה בחדר הרחצה הודות לתאימות מלאה של הגוף הפנימי לכיסוי אינטרפוץ ידני או תרמוסטטיים, תאימות לכל סוגי הקירות, שמירה על צנרת נקייה, תחזוקה קלה ונגישות מלאה, מניעת נזילות פנימיות בקירות האמבטיה ותאימות למאות כיסויים. בקיצור, iBox מאפשר תכנון חופשי בחדר האמבטיה, ומעל הכול הוא מהיר וקל להתקנה.

כיור
אינטרפוץ IBOX

זכוכית שקופה בחדר הרחצה

בחדר האמבטיה החלומי שלכם חשוב שאזור המקלחת יהיה נוח ונעים וישתלב בצורה הרמונית באווירה מושלמת והרגשה טובה. בעיצוב המודרני ממשיכה המגמה לשקיפות רבה יותר, בדומה לשימושים המתרחבים בזכוכית בשאר אזורי הבית. הנס גרואה מציעה פתרונות חדשניים בזכוכית שקופה או שחורה במגוון מפריטים – אינטרפוצים מסדרת סלקט, מערכות מקלחת חיצונית או ראשי מקלחת מרהיבים.

ראש מקלחת מרובע
זכוכית שקופה (2)
ראש מקלחת מרובע
זכוכית שקופה
ברזי כיור
זכוכית שקופה 0

AXOR Edge

יצירה מרשימה ואקסטרווגנטית בהשראת קוביות סימטריות. דיוק הוא במרכז טכנולוגיית החיתוך הייחודית בסדרה – מכונת חיתוך יהלומים מבטיחה חיתוך פליז בדיוק מקסימלי עד כדי אלפית המילימטר והתאמה מקסימלית. את סדרת AXOR Edge ניתן להזמין גם באחד הגימורים הבלעדיים מתוך AXOR FinishPlus, כולל כרום שחור מלוטש או זהב אופטי מלוטש. עיצוב: Jean-Marie Massaud

ברז זהב
הנס גרואה
ברז זהב

hansgrohe Select

מערכות ומוצרים מבוססי לחצנים הופכים את שגרת הרחצה היומיומית לפשוטה יותר. שנו את סוג ההזלפה, הפעילו ראש או מזלף, הפעילו/כבו את המים בלחיצה אחת בלבד. בנוסף, אפשר ליהנות משימוש ב-Select גם בברזים לכיור רחצה, באמבטיה או באינטרפוץ המקלחת שלכם (ויש המון סוגים) באופן הפשוט ביותר.

 

דוש מקלחת שחור
SELECT (2)
ברז מקלחת חם קר
SELECT (3)
ברז מקלחת
SELECT
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...