זהירות החלקה: 5 טיפים שיהפכו את חדר האמבטיה ידידותי לילדים

הקטנטנים לא רוצים להתקלח? קבלו 5 טיפים פשוטים שיהפכו את חווית המלקחת מסרנדה של דמעות לכיף אמיתי

אין כמעט הורה שלא מכיר את שעת המקלחת הגוררת איתה שלל בכיות, מריבות ותסכול. ילדים רבים לא מחבבים את טקס הניקיון היומי ומעדיפים למשוך עוד ועוד את זמן המשחק או הטלוויזיה. בדיוק לשם כך אספנו עבורכם את כל הפריטים שיהפכו את חדר הרחצה המשפחתי לידידותי ומזמין לילדים, החל מפריטים מעוצבים שילדים יאהבו ועד פריטים בטיחותיים ונוחים לשימוש לקטנטנים. בואו נתחיל.

 ילדים באמבטיה


 טיפ 1: הופכים את האמבטיה למשחק


רוצים להעסיק את הקטנטנים בשעת המקלחת, מבלי לצאת רטובים לגמרי? פתרון שלגמרי יכול לעבוד הוא משחקים משלבי מים כמו למשל קטר בועות הסבון. את הקטר  ניתן להצמיד לאריחי האמבטיה, ההדבקה על קירות האמבטיה מבטיחה לשעשע את הילדים בזמן הרחצה.

 

ילד באמבטיה

רכבת בועות סבון מבית TOMY. צילום: יח"צ


טיפ 2: תנו להם לעשות הכל לבד


אם יש משהו שילדים מאוד אוהבים, זה להיות עצמאים ולעשות דברים ש"גדולים" עושים, למשל, לצחצח שיניים ולשטוף ידיים ופנים לגמרי לבד. השרפרף הזה מבית איקאה יסייע להם להגיע לגובה הכיור, הוא מונע החלקה ויציב לצחצוח שיניים, לעלייה לשירותים ועוד.

ילד על שרפרף שרפרף לקטנטנים מבית איקאה. צילום: inter ikea systems


טיפ 3: זהירות! החלקה


כיום ניתן לרכוש אמבטיה לתינוקות הכוללת סיבים המונעים קור והחלקה, ומאפשרים מגע נעים עם גוף התינוק. או לצייד את האמבטיה שלכם במשטחי גומי שונים ודקורטיביים לקטנים שהפכו גדולים.

ילד במים אמבטיה לתינוק מבית איקאה. צילום: inter ikea systems

 


טיפ 4: מכניסים צבע לאמבטיה


אלמנט נפלא אשר יסייע להפוך את החלל לכזה אשר ילהיב את ילדיכם, הוא השימוש בקישוטים צבעוניים לחדר, מדבקות, מנורה צבעונית, שטיחים ואפילו ראש טוש עם פרפרים. למה לא?

צלחת

ראש מקלחת בעיטור פרפרים מרהיבים, חלמיש. מבית צילום יח"צ


טיפ 5: מחממים את החדר


הרגע בו אתם מוציאים את הילדים מהמקלחת עם מגבת מוכנה לעיטוף מהיר יכול להשתדרג פלאים, עם טאצ' קטן של מגבת חמה ונעימה. מחמם מגבות דקורטיבי יוסיף טאצ' עיצובי בחלל, ויסייע בייבוש וחימום מגבות בני הבית, אלמנט סופר מפנק בימי החורף הקרים. המתלים צמודי קיר ומגיעים בצורות שונות. ניתן להפעילם בחודשים הקרים של השנה ניתן ולעשות בהם שימוש כרהיט פונקציונאלי בקיץ. להשיג בדומיסיל, מחיר החל מ-3,710 שקלים.

 
מייבש המגבות של דומיסיל. צילום יח"צ

אמבטיה553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...