פשוט וקל: חמש נגיעות וינטאג'יות לאמבטיה שלכם

גם לכם נמאס מכל המודרניזציה והמחשוב שמסביב? מתחשק לכם ליצור חדר אחד בבית שיתרפק על העבר? כך תצרו בקלות אמבטיית וינטג' אמיתית

אמבטיה מעוצבת

זה כבר ברור:

המראה הוינטאג'י עשה "קאמבק" של ממש והפך בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולארי. נכון שמדובר בסגנון שאמנם שמור בעיקר לתחום האופנה, אבל ממש לא חייבים להשאיר אותו ככה ואפשר לשדרג גם אל הבית. למשל,  למה שלא תהפכו את חדר הרחצה שלכם למראה רטרו נוסטלגי עתיק עם חזות ישנה ומעניינת, כך שתוך כדי שאתם שם תרגישו כאילו חזרתם חמישים שנים לאחור? מתאים לכם? גם לנו. הנה חמש דרכים להפוך את חדר הרחצה שלכם למיוחד ממש באמצעות נגיעות וינטאג'. בהצלחה!

אמבטיה מעוצבת

המראה הוינטאג'י עשה "קאמבק"

1

שלבו צבעים של פעם:

צבעו את ציפוי אריחי הקרמיקה שעל קיר חדר האמבטיה בשילוב צבעים של שחור, לבן וירוק מנטה בהיר. גם אריחים הם אלמנט עיצובי מרכזי בחדר הרחצה, ולכן צביעה שלהם בגוונים דהויים דווקא תבלוט לעין ותעניק לחדר הרחצה מראה ישן נושן ומיוחד.

אמבטיה מעוצבת

צבעו את ציפוי אריחי הקרמיקה שעל קיר חדר האמבטיה

2

הוסיפו ארון חום או שחור לחדר:
כל חדר רחצה שמכבד את עצמו זקוק לארון אמבטיה לאחסן בו מגבות, כלי רחצה, חומרי ניקיון, ניירות טואלט ואביזרים נוספים. קדימה, הוסיפו שידה, כוננית או ארון לאמבטיה בסגנון וינטאג', כאלה שיהיו עשויים מחומרים טבעיים ולא מחומרים סינתטיים ואם אתם בכל זאת לא רוצים "לצאת מהקופסא" באופן מוחלט ובא לכם לשמור על שמץ של עכשוויות בחדר הרחצה שלכם תוכלו להציב שידה בצבעים חום או שחור דהוי משופשף. ככה תשיגו לארון האמבטיה שלכם מראה וינטאג'י סמי-מודרני.

אמבטיה מעוצבת

כל חדר רחצה שמכבד את עצמו זקוק לארון אמבטיה

3

התקינו מתלה מגבות ישן:
מתלה מגבות מיושן יוסיף גם הוא "טעם של פעם" לחדר המקלחת ומעבר לתרומה שלו ליצירת חדר אמבטיה וינטאג'י אמיתי, מתלה מגבות הוא נוח ויעיל בייחוד בבתים בהם מתגוררות כמה נפשות. אם יש לכם מזל ותצליחו להשיג מתלה מגבות מחמם, כזה שהיו משתמשים בו בחדרי אמבטיה של שנות ה- 20 של המאה הקודמת, אז גם הרווחתם פעמיים – גם "צבעתם" את חדר האמבטיה הוינטאג'י ביוקרה וגם ייבשתם את המגבת הרטובה תוך דקות

אמבטיה מעוצבת

מתלה מגבות מיושן יוסיף גם הוא "טעם של פעם"

5

אל תשכחו אביזרי וינטאג' נלווים:
כדי להשלים את החזות יוצאת הדופן של חדר הרחצה שלכם תוכלו להוסיף כאן גם תמונות וינטאג' או גלויות וינטאג' ממוסגרות, טקסטורות עץ מיושנות, קולאז' ססגוני, ארגז אחסון לכביסה המלוכלכת עם מראה נוסטלגי, שרפרף קטן במראה אלטע-זאכני, מחזיק עתיק לנר ועוד פיצ'פקעאס שמתאימים לחדר האמבטיה ושיש להם קסם וינטאג'י. כל אלה יעזרו לכם לקבל חדר רחצה שכאילו יצא מתקופה אחרת, הרבה יותר רגועה מזו ששם בחוץ.

אמבטיה מעוצבת

פיצ'פקעאס שמתאימים לחדר האמבטיה ושיש להם קסם וינטאג'י.

6
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...