המצעד: 5 שידות מיטה מושלמות

היא מסוגלת לפנק אתכם בארוחת בוקר מושלמת למיטה או לגרש את השדים מהחלומות: חמש שידות לילה למיטה שיעשו לכם את חדר השינה

קאנבה

מי שמטייל או יוצא לנופש הרבה מכיר את החדרים המפנקים והרומנטיים בצימרים או מלונות. כאלה שכוללים חדר גדול וספון עץ, מיטה רחבה, רכה ומוצעת בלבן מלטף, מקלחון וג'אקוזי, חלוקים, כפכפים, אספרסו ויין. לא מעט מקומות שוכחים פריט קטן אחד: שידת לילה. הזעזוע שמתקבל רגע לפני שנשכבים במיטה ומחפשים מקום להניח את הספר, המשקפיים והשעון יכול להיות קשה כשמגלים שאין שום טעם כי אין שם כלום.

שידת הצד, או בשמה הלועזי "קומודינו", היא רהיט קטן ולכאורה שולי אבל חשוב ביותר, בעיקר למי שנוהג לשבת קצת במיטה, לראות טלוויזיה או לקרוא לפני שהוא נרדם. שידת הצד היא הרהיט להניח עליו או בתוכו את כל החפצים הקטנים והאינטימיים ולאבזר אותו במנורת לילה – כדי שכל מה שאתם צריכים במהלך הלילה ימצא בהישג יד. שידות צד רבות באות כחלק מחדר השינה במסגרת סט הכולל מיטה-שידות-ארון, שזה נחמד, אבל לדעתנו כיף יותר להתאים עצמאית את רכיבי החדר. הנה כמה רעיונות לשידות לילה שמצאו חן בעינינו ושהיינו יותר משמחים להציבן ליד המיטה הפרטית שלנו. לילה טוב.
לגיבורים גדולים: מגרשים את השדים

אם שנתכם מופרעת בגלל פחד משדים, מפלצות ורוחות רפאים שמתגנבים לחדר בלילה דרך החלון או מתוך הארון – גם אתם יכולים להרגע: פיליפ סטארק שומר עליכם. את ה-"small ghost buster", מכסחת השדים הקטנה, עיצב סטארק עבור המותג "kartell" ועבור כל מי שנזקק למגרש שדים לצד מיטתו. "המכסחת" היא שידת צד קטנה ושקופה, בצורת קוביה שעומדת על ארבע רגליים דקיקות ועשויה מזכוכית אקרילית בצבעי אפור מעושן, סגול, צהוב, אדום, שחור ,לבן או שקוף לחלוטין. ואל תתנו למראה העדין והשברירי שלה להטעות אתכם – היא מאד גיבורה.
המחיר: 1400 שקלים.
להשיג ב: רשת חנויות "הביטאט" ובחנות הדגל של kartell, אבן גבירול '2 תל אביב.
שידת מיטה
לא ברור למה, אבל השדים בורחים (צילום: יח"צ)
להתפנק במיטה: מגש ארוחת בוקר מושלם

"g-bed stand" היא שידת לילה בעלת צורה יוצאת דופן, מבית המותג ההולנדי "limitless". היא מזכירה קצת במבנה את אותו שולחן-מגש שמפונקים אוכלים איתו ארוחת בוקר במיטה ונוהגים לקרב אליהם בשעה שהם נשענים על כרים ולועסים קרואסון, אך למעשה יש להציב אותה כשגבה צמוד לקיר. באופן שכזה אפשר להשתמש גם במשטח העליון, גם במדף התחתון, וגם במגירה הנסתרת שלה, שמחולקת לתאים קטנים. השידה המדליקה הזו עשויה ממיקרופייבר ובחלקה העליון משולב אקריליק שקוף שמגן עליה מפני שריטות וגם מוסיף לה ברק.
המחיר: 2938 שקלים.
להשיג ב: רשת Ellita Living (אליתה ליוינג).
שידת לילה
רק לתת ביס בביצה הרכה ולהתפנק. (צילום: יח"צ)
להיות ירוקים: תיבת אוצר במיטה

הטרנד האקולוגי ששוטף גם את עולם העיצוב הולך ומתברר כהרבה יותר מאופנה חולפת. ההבנה שהמשאבים מצטמצמים ושיש למצוא חלופות "ירוקות" לחומרי גלם ולהימנע מבזבוז מחלחל גם לרשתות הגדולות, כמו למשל "ביתילי", שפיתחה לאחרונה את "סדרת פיקדילי" המבוססת על תיבות עץ שהיו בשימוש תעשייתי. התיבות הישנות שופצו, חוזקו ונוספו להם שלל דפוסים וכיתובים בסגנון תעשייתי ואם אתם אוהבים את הסגנון המשופשף והמהוה במתכוון, אם איכות הסביבה יקרה לליבכם ואם אתם זקוקים בדחיפות לשידונת לצד המיטה – שידת הארגז הקטנה בעלת הדלת והגלגלים הזו תתאים לכם בול.
המחיר: 859 שקלים.
להשיג ב: רשת חנויות "ביתילי".
שידת מיטה
כמו תיבה אבודה (צילום: ישראל כהן)
ורוד בעיניים: לא רק לילדות בנות חמש

אומרים על הצבע הורוד שהוא טיפשי, אינפנטילי, מתוק מדי, נשי מדי ,לא מתוחכם וממש לא רלוונטי אם אתה לא ילדה בת חמש. אז אומרים. לדעתנו, דווקא, זה אחלה צבע; אופטימי, מעורר ומשמח. ותהיו בטוחים שאנחנו כבר מזמן לא ילדה בגן חובה. לא רק שאנחנו מתים על ורוד, אנחנו גם חושבים ששידה לילה ורודה ליד המיטה, כמו שידת שלוש המגירות בעלת החזית הקמורה והגלגלים שמוצעת ברשת "myhomepage" היא בדיוק מה שיגרום לכם (אם אתם מוכנים להתעלם מהסטיגמה המיושנת הגורסת ורוד לבנות וכחול לבנים) להירדם עם חיוך, לחלום חלומות מתוקים ולהתעורר בבוקר מבסוטים.
המחיר: 980 שקלים.
להשיג ב: סניפי רשת MY HOME PAGE ברחבי הארץ ובאתר.
שידת לילה
אל תקראו לי ילדה קטנה. שידה ורודה (צילום: יח"צ)
מינימליסטית ונקייה: כל הסודות מוחבאים

"Secreto" הוא שמה של שידת הלילה של חברת "rafemar" הברצלונאית, והיא מעוצבת, כמו כל רהיטי החברה, בקווים מינימליסטיים ונקיים. כשמה כן היא, מצוינת להטמנת סודות ופיצ'פקעס פרטיים לצד המיטה בשתי המגירות שנפתחות במגע אצבע. השידה עצמה עשויה מעץ ורגליה מברזל מגלוון והיא מוצעת בשחור או בלבן ותתאים מאד לחדרי שינה בסגנון מאופק ונזירי. הניחו עליה מנורת לילה אולטרה-מודרנית, מטען-תושבת לאייפון, ותרגישו הכי סטיב ג'ובס בעולם.
המחיר: 4500 שקלים.
להשיג ב: LOFT, רחוב גלגלי הפלדה 15, א.ת הרצלייה פיתוח.
שידת מיטה
פשוטה ובסיסית (צילום: גו'רג' טיילור)
234
403
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...