כך תעצבו חדר שינה חלומי בקלות ומבלי לקרוע את הכיס

המדריך לשינה מושלמת: שדרגו את חדר השינה במספר צעדים פשוטים

יח"צ

טקסטיל בצבעים והדפסיםשדרגו את החלל באמצעות טקסטיל בצבעים והדפסים שונים. גולף & קו. צילום: ערן סלם

 


חדר השינה הוא אחד מהאזורים המפונקים בבית, וכולנו מחפשים כל הזמן אחר דרכים לחדשות לשדרג ולהפוך אותו למקדש הפרטי שלנו. חדר השינה הוא זה אשר מטעין אותנו באנרגיות חדשות מדי יום, וכזה, חשוב שנעניק לו את תשומת הלב הראויה. אם אתם נרתעים משיפוץ ושינויים גדולים מדי, ולא רוצים להיכנס להוצאות מנופחות, דעו שבאמצעות אקססוריז וחפצי נוי מתאימים, תוכלו להפוך חדר שינה מנומנם לחדר מהחלומות. בכתבה הבאה תגלו את כל הפריטים לעיצוב מרהיב, קלות ובתקציב צנוע.

פריטי אחסון שונים יעזרו לשמור על הסדר בחדר לאורך זמן


שידה לצד המיטה היא פריט המשלב באופן מושלם בין פונקציונליות לאסתטיקה, היא מאפשרת אחסון והצבת פריטים שונים, ומצד שני מכניסה עניין ומוסיף חן לחדר כולו. אם השטח העומד לרשותכם לא גדול, תוכלו לבחור במקום במדף מרחף, אשר יתאים לספרים ופיצעפקס שונים, ויתפוס מקום מינימלי בחלל. להשיג ברשת ביתילי. מחיר: סט 2 שולחנות צד 1097 שקלים.

סט שולחנות צדמצאו פתרונות אחסון פרקטיים שישתלבו באופן הרמוני בחלל.  סט שולחנות צד ברשת ביתילי. צילום: יח"צ

 

צבעוניות נכונה תהפוך את חדר השינה שלכם ממנומנם למעודכן


מפחדים לצבוע את הבית לבד? דעו שהשוק כיום מציע שלל מוצרים שיהפכו את החיים לקלים במיוחד, עבור כל מי שמחפש לשדרג את קירות הבית, בלי בלאגן מיותר. באמצעות צביעה של מספר קירות, או אפילו קיר בודד, תוכלו להכניס שינוי מידי לאזור השינה שלכם, ולהקנות לו מראה מעוצב ומוקפד בין רגע. טמבור מציעה שלושה צבעים דקורטיביים במראה מטאלי: זהב, כסף ונחושת, המיועדים להדגשת קירות מיוחדים בבית. להשיג בטמבור. מחיר לאריזת 3 ליטר: כ-300 שקלים.

טאץ' מוזהב לחדר השינהטאץ' מוזהב לחדר השינה, סדרת מטאל טאץ' של טמבור. צילום: בועז לביא ויונתן בלום

לא רוצים לצבוע? יש טפט! שוטטות קצרה בחנויות הטפטים השונות תחשוף בפניכם עולם עשיר הכולל מגוון של הדפסים, צבעים ופאטרנים, שיהפכו כל קיר לחגיגה של ממש, וכל זאת, מבלי להיכנס להרפתקה של קילוף וצביעת הקיר. אצל כרמל פלור דיזיין תמצאו קולקציה המתאפיינת בדוגמאות חלקות בצבעים וטקסטורות ייחודיות. טפט מסדרת Textured Plain. להשיג ברשת כרמל פלור דיזיין. מחיר: 360 שקלים לגליל של 10 מטר.

טפטטפט יאפשר לכם לקבל מקסימום תוצאה במינימום השקעה. כרמל פלור זידיין. צילום: יח"צ

הצללה נכונה תסייע לכם להוסיף ממד עשיר לחדר


גם וילון, אטום או שקוף, מודפס או חלק, יעשה פלאים בחדר השינה שלכם. הוילון הוא אחד הדרכים הקלות והזולות (יחסית) לשינוי האווירה הכללית בחדר, במינימום שינויים ומאמץ. הוא מוסיף ממד עשיר ורומנטי לחדר, ומאפשר שליטה על עוצמת האור הטבעי החודר לחדר, ובכך דוחה קור וחוסך באנרגיה ולעיתים אף מייתר את הצורך בתריסים. זה שלפניכם עשוי בד בשתי שכבות, מאפשר בידוד תרמי ואקוסטי, ומאובזר במנגנון מיוחד המאפשר לפתוח את הוילון באופן רגיל או הפוך – מלמעלה למטה או מלמטה למעלה, וגם לפרוס אותו במרכז החלון. להשיג באורגון. מחיר החל מ 420 שקלים.

וילון ורטיקלי ורודמשלב הצללה והאפלה ביחידה אחת. וילון מדגם דואט של חברת אורגון. צלם: אבי כהן

 

אל תחפפו עם המצעים: שנת לילה מהחלומות מתחילה בכלי מיטה נכונים


כלי מיטה מעוצבים הם דרך נפלאה לשינוי מראה חדר השינה מבלי להיכנס להוצאות מיותרות. מכיוון שהמיטה היא הרהיט הדומיננטי בחדר, העיצוב שלה קובע את הטון בחדר כולו, ולכן, מצעים נכונים יקפיצו את מראה החלל בין רגע. הוסיפו למיטה כריות דקורטיביות בהדפסים וצבעים שונים, אשר יוסיפו עניין, אך היצמדו לפלטת הצבעים שבחרתם והיזהרו שלא להעמיס, והכי חשוב: הקפידו לבחור בטקסטיל ואריגים רכים ונעימים. סט מצעים מדגם סאטן גאיה. להשיג בגולף & קו. מחיר: 89.90-329 שקלים. סט מצעים ריאקטיב קומפלט. להשיג ב"הסטוק" מחירים: 69-89 שקלים.

חדר שינה שחור לבןשנת לילה טובה מתחילה בבחירת מצעים נכונים. סט ריאקטיב קומפלט של הסטוק. צילום: סטודיו הסטוק

אקססוריז הם חברו הטוב של חדר השינה שלכם, כך תשתמשו בהם בחוכמה


מישהו פעם אמר שאין כזה דבר רזה מדי או עשיר מדי, ולדעתנו, זה נכון גם כשמדברים על אקססוריז. האקססוריז, אותם חפצי נוי שאין להם שימוש מוגדר, ומטרתם במיוחד להוסיף חן, הם דרך נהדרת להוסיף טאצ' אישי לכל חלל. ומה יותר אישי מתמונות? הוסיפו לחדר השינה תמונות אהובות שלכם ושלבו אותן לצד מזכרות מאירועים מיוחדים. השתמשו במסגרות מיוחדות ובצורות תלייה מגוונות. להשיג בAdika living. מחיר: 55 שקלים למסגרת.

 

 

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...