לישון בסטייל: עיצוב חדר שינה בסגנון מודרני

קווים נקיים, צבעים ניטרליים והרמוניים ואוירה של שקט, שלווה ורוגע. איך נעצב את חדר השינה שלנו בסגנון מודרני? כל הטיפים

חדר השינה שלנו יכול להיות מעוצב במגוון סגנונות שונים שיתאימו לעיצוב הכללי של הבית או בכאלה שיקחו קו שונה לגמרי שיהיה ההפתעה העיצובית הסודית שלכם, אחד הסגנונות המומלצים ביותר לעיצוב חדר השינה הוא הסגנון המודרני.

חדר שינה מעוצב
1-23.jpg

חדר שינה בסגנון מודרני יהיה מבוסס על גיאומטריה פשוטה, קווים נקיים וצבעים ניטרליים והרמוניים. סגנון זה מתאים במיוחד לאנשים שאוהבים סדר וניקיון, חללים מרווחים מוארים וסביבה חפה מקישוטים כי הוא מבטל את הקישוטיות והעומס ומעמיד מולם פונקציונאליות.

חדר שינה מעוצב
2-20.jpg

המיטה היא מרכז ולב החדר ותשומת הלב מופנית אליה, בסגנון המודרני המיטה תהיה מעוצבת בקווים נקיים עם ראש מיטה עדין שממשיך את הקו העיצובי הרגוע של שאר החלל. ניתן לבחור בראש מיטה מרופד כדי לספק נוחות ופונקציונאליות רצויה, אפשרות מעניינת נוספת היא לבחור במיטה מרחפת הנשענת על הקיר, בחירה זו תיצור מראה נקי ועדכני במיוחד

מיטה זוגית מעוצבת
3-18.jpg

בהתאם לסגנון המודרני הצבעים של המיטה יהיו ניטרליים וישתלבו ברקע, מומלץ לבחור גווני לבן, אפור או בז' ולשלב נקודות צבע עדינות במצעים ובכיסוי המיטה, ניתן לשלב גוון תכלת עדין או נקודות דרמטיות של שחור. גוונים אלה ממשיכים גם למעטפת החלל, הקירות יכולים להיות צבועים בגוון בהיר מאוד של אפור והרצפה בפרקט מולבן שמשלב נוחות וניטרליות.

מיטה זוגית מעוצבת
4-20.jpg

כדי להכניס נקודת עניין עדינה לחלל מומלץ ליצור הדגשה לקיר המרכזי עליו נשענת המיטה על ידי טיח דקורטיבי או צביעה אומנותית שתשדרג את מראה הקיר. אפשרות נוספת להשלמת המראה היא לבחור בשידות צד מרחפות המדגישות את המראה הנקי של החלל, שידות כאלו מורכבות ממגירה יחידה התלויה על הקיר. כדי להעצים את המראה מומלץ לשלב מנורת קריאה פשוטה מזכוכית חלבית היורדת מהתקרה על גבי כבל עדין

מיטה זוגית מעוצבת
5-24.jpg

ליצירת תחושה נעימה ונינוחה שתרכך מעט את הקווים הישרים של הריהוט מומלץ לשלב שטיח בהיר לרגלי המיטה ווילונות בהירים וחצי שקופים שיצרו אווירה מזמינה.

מיטה זוגית מעוצבת
6-21.jpg

בחדר שינה מודרני האחסון הוא סוגיה חשובה מכיוון שעומס פריטים המוצגים לראווה יצור מראה עמוס ויפגע בכוונה הכללית, לכן מומלץ לתכנן מראש מקומות אחסון נוחים עבור כל החפצים הדרושים במגירות וארונות סגורים. מומלץ במיוחד לתכנן מקומות אחסון נקיים, מרחפים המבוססים על משטחים חיצוניים חלקים, ללא פיתוחים ועם ידיות אינטגראליות מינימאליות.

מיטה זוגית מעוצבת
7-15.jpg

האבזור הוא החלק האחרון בעיצוב, זה שמשלים את המראה ומחבר בין כל מאפייני החלל, האביזרים בסגנון המודרני הם נקיים, חלקים ומשתלבים בחלל. ניתן לשלב אגרטל בעל גיאומטריה ייחודית בצבע לבן על גבי שידת המגירות או מראה פנוראמית ממוסגרת במסגרת בהירה שיוצרת תחושה של גודל בחלל.

 

מיטה זוגית מעוצבת
8-15.jpg
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...