תישנו על זה: מה חשוב לדעת כשבוחרים מיטה לחדר שינה

בסוף כל יום אתם מגיעים לממלכה שלכם - חדר השינה. ומי במרכזה? המיטה. אז תנו לה כבוד וקבלו טיפים לבחירת המיטה עליה תוכלו לחלום חלומות מתוקים

עיצוב הבית הוא מלאכה מחושבת, שבמהלכה נבחר סגנון העיצוב המתאים לבית ובהתאם לו נבחרים כל האלמנטים שייצרו יחד מראה מגובש ושלם. בחדר השינה, שנשאר לא פעם אחרון בתור לקביעת סגנון ומידת ההשקעה, הרהיט הדומיננטי ביותר הוא המיטה. היא הגדולה ביותר בחדר, השימושית מכול, וגם לה יש סגנון ושלל חומרים שדורשים תשומת לב. מאיפה מתחילים לבחור מיטה לחדר שינה?

מיטה זוגית

כך תעשו זאת נכון: ממש כאן למטה ממתינים לכם טיפים לבחירת המיטה האולטימטיבית

מיטה זוגית
צילום: יונתן תמיר | עיצוב: צוף הלפרין

בוחרים סגנון

לפעמים, מה שכבר קיים בבית או בחדר, הוא הסגנון שאליו נמשכים באופן טבעי, וזוהי נקודת התחלה טובה לבחור מיטה לחדר השינה. אם הבית ריק ומסע הקניות טרם החל, אתרי עיצוב, פינטרסט וחשבונות אינסטגרם יוכלו להיות מוקד לקבלת השראה. אפשר למצוא שם את הסגנונות העדכניים ביותר ולגלות את הסגנונות שאליהם אנו מתחברים באופן טבעי. גם שיטוט בחנויות טרם הקנייה יעזור בבחירת הסגנון ויאפשר חשיפה למבחר צורות ועיצובים ואפילו ייתן את האפשרות לשבת או לשכב על המיטה ולנסות אותה.

בוחרים את החומר

בהשראת הסגנון אליו מתחברים, ניגשים לבחירת המיטה עצמה. עיצוב נורדי יוביל לבחירת מיטה במראה מודרני מעץ, ועיצוב בוהו יוביל לבחור מיטה מקש או עץ. עיצוב חדר שינה קלאסי יוביל למיטות מרופדות שיוסיפו רכות לחדר, ואילו עיצוב חדר שינה תעשייתי מתבקשות מיטות מתכת או מרופדות עור. אפשר גם לשלב בין שני סגנונות וליצור אימרה ייחודית ומעניינת לחדר.

מיטה זוגית

סגנון וחומר: חשוב שהמיטה תקלע לתפיסת העיצוב של חדר השינה

מיטה זוגית
צילום: שירן כרמל | עיצוב: הדס בראון-שדות

בוחרים את הגודל

מרכיב הכרחי בבחירת מיטה לחדר השינה הוא גודלה, בהתאמה לנתוני החדר. מיטות מינימליסטיות יחמיאו לחללים קטנים, ומי שחושק במיטה מסיבית או בראש מיטה שמהווה תוספת, צריך להביא בחשבון שטח גדול יותר. אין לשכוח את המקום מסביב למיטה עבור שידות הצד, ארון הבגדים ואלמנטים נוספים במרחב השינה, החל ממקום לתלות בגדים ועד מיטה מתחברת לתינוק. בחדר שעוצב בסגנון אורבני מודרני, כשאר הבית, הביאו הדיירים את המיטה מביתם הקודם. למיטה ראש בגימור עור מלא ומסגרת דמוית עור והיא השתלבה בסגנון הנבחר.

מיטה זוגית

לגודל בהחלט יש במקרה הזה משמעות

מיטה זוגית
צילום: איתי בנית | עיצוב: נעה בר רודוי וטל מידן

מתאימים את כל אלה לתקציב

טווח המחירים רחב, ובסופו של דבר, מה שקובע הוא עומק הכיס. יחד עם זאת, פשרות במחיר עלולות לבחור מיטה ומזרן לא נוחים שישפיעו על איכות השינה. חשוב לנסות את המזרן טרם הקנייה, להתאים אותו למסגרת המיטה, לוודא את יציבותה ואת התמיכה שהיא מספקת ובהתאם לכך לצאת לדרך. מיטה מרופדת בבד בוקלה מעודן עם גווני אפור ושחור משדרת תחושת "מאמא" מחבקת, כלומר מפנקת, נעימה ורכה. המראה שלה אחיד ומשתלב עם רצפת העץ ועבודות הברזל מסביב.

מיטה זוגית

נוחה ומפנקת אך חשוב שתקלע גם לתקציב

מיטה זוגית
צילום: איתי בנית | עיצוב: נעה בר רודוי וטל מידן
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...