פינת אוכל עגולה או מלבנית? לפניכם המלצות המומחים של רשת רהיטי קיבוץ השלושה

כשאנחנו בוחרים פינת אוכל, יש לנו לא מעט החלטות לעשות. אנחנו תוהים איזה צבע כדאי לבחור, והאם עדיף פינת אוכל מעץ או שכדאי דווקא לרכוש שולחן מחומרי גלם אחרים כמו זכוכית ומתכת. מבין כל השיקולים וההתלבטויות, אחת השאלות הבוערות ביותר היא בחירת המבנה הבסיסי של השולחן – מרובע או עגול. מה היתרונות של כל שולחן ואיך לבחור? כל התשובות לפניכם.

אם להיות כנים כבר מההתחלה – אין בנמצא שולחן אוניברסלי אחד המתאים לכל בית. בחירת השולחן והכיסאות צריכה קודם כל להתבסס על הנתונים של הבית הספציפי שלכם ועל תחושת המרחב שאתם מעוניינים לייצר בו. אז כדי לדעת מאיפה להתחיל רצוי קודם כל להגדיר מה יהיה החלל שבו תוצב פינת האוכל ולמדוד אותו היטב. בסיום תהליך זה תוכלו לדעת אם עומד לרשותכם חלל רחב או שמא פינת האוכל צפויה להיות אזור אינטימי יותר. בבית רחב ידיים ניתן לשלב את שני סוגי השולחנות, אך אם המרחב מצומצם יחסית, כדאי להעדיף פינת אוכל עגולה. פינה מסוג זה תיצור תחושה של מרחב גדול יותר בחדר בזכות הקווים העגולים שתופסים פחות מקום לעומת הפינות של שולחן מרובע. טיפ קטן בהקשר זה – תמיד מומלץ להשאיר מרחב עודף ולהוסיף בערך מטר של מקום פנוי סביב פינת האוכל.


פינת אוכל שחורה

טיפ קטן בהקשר זה – תמיד מומלץ להשאיר מרחב עודף ולהוסיף בערך מטר של מקום פנוי סביב פינת האוכל.

פינת אוכל שחורה

אוהבים לארח?

ביום-יום, מרביתנו חיים במסגרת המצומצמת של המשפחה הגרעינית שלנו. עם זאת, משפחות רבות נהנות לארח לאורך כל השנה וחשוב להן מאוד ליצור אווירה נעימה וקרובה בין כל האורחים. אם גם במשפחה שלכם נהנים לארח, ייתכן כי פינת אוכל עגולה תענה באופן מדויק יותר על הצרכים שלכם. פינת אוכל עגולה יוצרת תחושה שלמה יותר, כאשר כל הסועדים רואים בקלות אחד את השני וקל להם יותר לפתח שיחה זה עם זה. אך כדי להשיג את המטרה הזאת, השולחן העגול צריך להיות גדול דיו, ואם אתם לא נוהגים לארח לעיתים קרובות, שולחן מסוג זה עלול להיות גדול מדי לצורכי המשפחה הגרעינית שלכם ולפגוע בתחושת האינטימיות בארוחות משפחתיות שגרתיות. אז לפני הבחירה חשבו היטב איזה שולחן עונה על הצרכים שלכם.

רוצים להגדיל?

אם אתם אוהבים לארח, יש היבט נוסף שחשוב להתייחס אליו מעבר לאווירה שנוצרת מסביב לשולחן. הכוונה היא כמובן לאפשרות להרחיב את שולחן פינת האוכל בעת הצורך. אם בחרתם שולחן עגול גדול, ייתכן כי לא יהיה צורך להרחיב אותו, אך בארוחות גדולות, בכל זאת נדרשת בדרך כלל הרחבה של השולחן הקיים. הרחבות מסוג זה קיימות בחלק גדול מהשולחנות המרובעים, אך לא תמיד ניתן למצוא אותן בשולחנות עגולים. אז בין אם אתם אוהבים שולחן עגול או מעדיפים שולחן מרובע, אם חשוב לכם שהוא יכלול הרחבות, בדקו את הנושא בטרם הרכישה.

פינת אוכל עגולה

אם בחרתם שולחן עגול גדול, ייתכן כי לא יהיה צורך להרחיב אותו

פינת אוכל עגולה

רגליים בשולחן מפריעות לכם?

לבסוף, חשוב להזכיר שיקול נוסף שאנחנו נוהגים להתעלם ממנו – הרגליים של השולחן. על פי רוב, שולחן מרובע עומד על ארבע רגליים התומכות בו. בשולחן עגול לעומת זאת, יש בדרך כלל רגל מרכזית אחת. מדוע זה חשוב? בשימוש יום-יומי אולי לא נשים לב למיקומן של רגלי השולחן, אך אם אנחנו נוהגים לארח לעיתים קרובות, רגלי השולחן עלולות להפריע. אם למשל בחרנו שולחן מרובע, והצלחנו להושיב סביבו את כל בני המשפחה והאורחים, סביר להניח כי לפחות כמה מהם יצטרכו לתמרן בין רגלי השולחן העלולות "להיתקע" בין רגלי האורחים. בשולחן עגול לעומת זאת, אתם לא צפויים להיתקל באתגר מסוג זה.

רהיטי קיבוץ השלושה

אם אנחנו נוהגים לארח לעיתים קרובות, רגלי השולחן עלולות להפריע

רהיטי קיבוץ השלושה

אם יש לכם עוד שאלות או שאתם עדיין מרגישים שנדרשת לכם עזרה נוספת – אנחנו כאן בשבילכם. יועצי הריהוט המנוסים של רשת רהיטי קיבוץ השלושה ישמחו לעזור לכם לעצב את פינת האוכל המושלמת בדיוק לכם!

רשת רהיטי קיבוץ השלושה קיימת מעל 25 שנים ויש לה 7 סניפים בפריסה ארצית: חיפה, נתניה, פתח תקווה, ראשון לציון, ירושלים, אשדוד ובאר שבע.

המעצבים שלנו בוחרים עבורכם את החידושים האחרונים במיטב תערוכות העיצוב העולמיות והמבחר שלנו מתעדכן מידי 3 חודשים. אצלנו תוכלו לעשות התאמה אישית של גודל, חומר, ריפוד ורגליים כך שתקבלו בדיוק מה שחלמתם עליו במחיר נוח.

הרשת חרטה על דגלה מספר ערכים: שירות, חדשנות, איכות ומחיר. אתם מוזמנים להגיע עם תוכנית הבית שלכם ולקבל שירות אישי ומקצועי ממעצבי הרשת שייעצו לכם על כל אחד ואחד מחללי הבית.


פינת אוכל מהודרת
פינת אוכל מהודרת
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...