המצעד: המתלים שישדרגו לכם את הכניסה לבית

המתלה הוא פריט חורפי הכרחי, יעיל ופרקטי אך מעבר לפרקטיות מתלה הוא פריט עיצוב לכל דבר שיכול לשדרג את הכניסה לבית

יח"צ

 


בקיץ הבעיה כמעט ולא מורגשת, אבל בחורף, כשנכנסים הביתה ומתחילים להתקלף מהמעיל, הצעיף, המטריה והתיק, אם אין איזה מתלה ראוי ליד הכניסה, מתעוררת השאלה איפה בדיוק להניח את כל החפצים. ברוב המקרים, הפריטים העליונים מוצאים את מקומם הזמני על משענות של כיסאות, ספות וכורסאות, על השולחן ובעוד כל מיני מקומות שלא לשם כך נועדו. בקיצור, תסכימו איתנו שמתלה בכניסה לבית זה יופי של דבר. עכשיו רק נותר לכם לבחור את המתלה החביב עליכם, כזה שתשמחו לפגוש בכל פעם שאתם חוזרים למעונכם החמים מהכפור. ערכנו עבורכם חיפוש קטן, ומצאנו חמישה מתלים מצוינים


המואר


המתלה שעיצב קארים ראשיד עבור המותג האיטלקי alt אמנם אינו מרובה זרועות ולא יעמוד בנטל מעיליה של משפחה שלמה, אבל מצד שני, על החיסרון בווים הוא מפצה בתאורה. כמו כל עיצוביו של ראשיד, גם המתלה המאיר חינני ושובב (גם לכם הוא מזכיר את פינוקיו?) ומה שבטוח זה, שאם אתם חוזרים מאוחר בלילה, לא תתקשו למצוא איפה לתלות את פרוות הצובל.

 

מחיר: 951 שקלים

להשיג ב: קמחי תאורה הלחי 23 בני ברק

 כיסא מעוצב
 חינני ושובב. המתלה של קארים ראשיד (צילום: יח"צ)


הדוגמנית 


המתלה הנישא לגובה 1.76 (דוגמנית!) שמוצע בחנות הקונספט "קנה-קש", כל כך מהוקצע, מודרני ומחוטב, שקשה ממש להאמין שהוא עשוי ממאת האחוזים במבוק טבעי. המתלה קיבל את עיצובו הסופי בסופו של תהליך ארוך אך אקולוגי למהדרין: כריתת הבמבוק, כתישת המוטות לסיבים, הכנסתם לתבניות ודחיסתם לצורות הרצויות. המתלה בעל ששת הזרועות מגיע בצבע שחור או טבעי ובזכות החומר ממנו הוא עשוי, הוא קל משקל (לפני שמעמיסים עליו עשרים קילו ז'אקטים) וניתן לנייד אותו בקלי קלות ממקום למקום.


מחיר:
1690שקלים

להשיג ב: חנות הקונספט של "קנה'קש" – מתחם הממגורות, הלח"י 24 בני ברק

  1.  עיצוב
     מהוקצע, מודרני ומחוטב (צילום: אלעד גונן)


הנצמד


יש מתלים צמודי קיר (נא לשלוף את המקדחות והברגים), מתלים עומדים בכוחות עצמם, ויש את המתלה הנשען הירוק, מעין קוץ ענק עשוי פוליאתילן, שעיצב עימנואלה ז'אק, עבור המותג serralunga. אמנם בתמונה הוא נשען על הקיר לצד המקלחת, מוכן לקלוט מגבות, אבל באותה מידה הוא יכול לעמוד בכניסה לבית, בסלון, בחדר השינה, בחדר הילדים, במרפסת או במטבח (או בכל מקום אחר, כל עוד תתנו לו קיר להישען עליו), וגם אם תעמיסו עליו משקלים כבדים- הוא לא יתלונן.

 

מחיר: 1485שקלים

להשיג ב: "פנטהאוז רהיטים", רחוב שלבים 14, פינת הפלך, יפו-תל אביב

 
וילון אדום
קוץ ענק, חינני וירוק (צילום: מירו זנגולי)


הרומנטי


נגיד שבתחום הכניסה לבית ומתלה למעילים כבדים ואביזרי חורף אתם מסודרים, אבל עדיין אין לכם על מה לתלות בחדר השינה את הקומביניזונים, שמלמלות המשי העדינות והגרביונים (טוב, גם סתם טישרט הולך), שימו לב למתלה הברזל הרומנטי של "טורקיז": עשוי ברזל צבוע לבן, מסולסל ומגונדר, לא תופס יותר מדי מקום, וניתן לבחור אם להניח עליו בגדים או לתלות אותם בעזרת קולב. בנוסף ליתרונות האסתטיים והפונקציונאליים הברורים, ניתן בקלות גם לקפל ולאחסן אותו- אבל הוא כל כך יפה, לא חבל?

 

מחיר החל מ: 590 שקלים

ניתן להשיג ב: "טורקיז בית יצחק", מושב בית יצחק

סינר
רומנטי, אסתטי ונוגה (צילום: הילה וייס)

 

הקקטוס (או משהו בסגנון…)


האם זהו יצור תת-ימי? קקטוס ענק? שיכפול פרוע של קרני אייל צפון? את כל השאלות האלה (ועוד רבות נוספות) תוכלו לשאול את עצמכם בכל פעם שתתלו או תסירו את התיק מהמתלה המשגע שמוצע ב"קיקה", בעל זרועות מרובות באורכים וגבהים שונים ובצבעי תכלת וכתום. אם יש לכם הרבה ילדים/הרבה מעילים/הרבה הומור/בית חדגוני מדי המשווע לאיזו תוספת צבעונית- זה, ללא שום צל של ספק, המתלה בשבילכם.

 

מחיר: 189 שקלים

להשיג ב: "קיקה" הגביש 10 אזור התעשיה נתניה 

 

 מעוצב

צבעוני, מעורר את הדמיון ומלא בהומור  (צילום: יח"צ)

 

 

234mitle
748mitle
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...