חכמים בשמש: כך תצלו ותנצלו את המרפסת והגינה הביתית

חולמים על קצת צל? כנסו וגלו את כל פתרונות ההצללה לסביבה הביתית בקיץ הקרוב - כל הפרגולות והסוככים היפים והחכמים

יח"צ

 

מפרשים נגלליםאווירת החופשה המושלמת, גם בבית. מפרשים נגללים של חברת soliday. דקו-צל. צילום: יח"צ

 

מה אנחנו מבקשים בימים לוהטים אלה? צל צל ועוד קצת צל. העונה החמה מביאה עמה שלל אפשרויות בילוי ואירוח בגינה או המרפסת הביתית, אך אם האזור אינו מוצל כראוי, תמצאו את עצמכם נמנעים מלשבת בו, והוא יישאר שומם ולא מנוצל. בכתבה הבאה תגלו כיצד להכין את ביתכם לחום הגדול, עם כל הסוככים ופתרונות ההצללה שיקררו לכם את הקיץ.

 להרגיש כמו בחופשה


כולנו מבקשים לייצר תחושה של חופשה יוקרתית גם בביתנו הפרטי. הסוככים האלו עושים בדיוק את זה – הם מעוצבים כמפרש קליל בהשראת עולם היאכטות והמפרשיות ומאפשרים הצללה במקומות בהם פתרונות אחרים לא מספיקים. הסוככים מאפשרים הפעלה קלה והתאמה לכל מיקום או מימד עד מקסימום של 100 מ"ר ביחידה אחת, תוך התאמה לזוויות השמש.

 מפרשים נגלליםמפרשים נגללים של חברת soliday. מיובאים ומותקנים על ידי דקו-צל. צילום: יח"צ

הפרגולה המרהיבה שלפניכם עשויה אלומיניום אליה ניתן להוסיף גם תאורה מתאימה והצללה נוספת בדפנות. הפרגולה מביאה עימה תפישה חדשה בתחום האירוח, היות שהיא מתאימה לכל ימות השנה.

פרגולות ביוקלמטיק של חברת pratic. דקו-צל. צילום: יח"צ

 

 צאו מהקובייה


ה-QUBICA הוא סוכך זרועות אשר כל חלקיו, לרבות מנגנון הזרועות והבד, נסגרים לתוך קסטת אלומיניום המשתלבת עם עיצוב וקיר הבית באופן דקורטיבי ואסתטי. סגירת הסוכך בגוף הקסטה שומרת על אורך חיי הסוכך ומבטיחה שנים ארוכות של שימוש בו. הסוכך מופעל באמצעות מנגנון חשמלי או בהפעלה ידנית באמצעות גיר מנואלה. בד הסוכך ניתן לבחירה ממגוון צבעים כך שתוכלו להתאימו לסביבה הביתית שלכם.

סוכך זרועות סוכך QUBICA מבית אואזיס. צילום: יח"צ

מחפשים פתרון לקירוי של שטח רחב ידיים? פרגולת GENNIUS VEGA מתאימה לכיסוי שטחים גדולים, אידיאלית לכל מזג אוויר ובעלת תאורה המובלת בעמודי הפרגולה. הפרגולה מגיעה בשילוב של שני צבעים. ניתן לשלב במערכת סוככים הנפתחים לרוחב ובכך ליצור הגנה נוספת מפני השמש. את דפנות הפרגולה תוכלו גם לסגור באמצעות סדרת מסכי הסקריני השונים, להגנה מושלמת מפני שמש, רוח וגשם.

 מערכות הצללהפרגולה GENNIUS VEGA מבית אואזיס מערכות הצללה. צילום: יח"צ

לראות את האור


מוצר נוסף אשר מביא עמו ערך מוסף לחוץ הבית הוא הסנטק- פרגולת אלומיניום חשמלית מתקפלת, המשלבת בחוכמה בין עיצוב לנוחות משתמש. הפרגולה עשויה יריעת PVC מיוחדת בשילוב מסילות, מרזבים ותאורת לד מובנית היוצרת מראה מרהיב בשעות החשיכה. המערכת מופעלת על ידי שלט אלחוטי, ובלחיצת כפתור ניתן לפתוח או לסגור את הגג והקירות עד כמה שרק תרצו. המערכת מורכבת מקונסטרוקציית אלומיניום וקירוי בד מיוחד בשילוב תאורה מובנית היוצרת מראה מעוצב ומרשים.

מערכות הצללהמתאימה לכל עונות השנה ללא צורך בפירוקים והרכבות חוזרות. פרגולת סנטק . צללית סוככים. צילום: יח"צ

553
3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השמש מגיעה גם ממערב
אילו פתרונות יש לשמש שמגיעה מהמערב ומרביצה חזיתית על הבית? פרגולה או צליה כלשהי לא מסייעת בכל מקרה.

שמש ממערב
גם לנו יש בעיה דומה. בנוסף להצללה מעל יש לנו גם וילון הצללה אנכי עולה ויורד חשמלי לכוון מערב. שילוב של שניהם פותר את הבעיה. נכון, לא זול

פתרון לצל חזיתי
היי יפעת, כמובן שיש פתרון, פני לאואזיס מערכות הצללה, נשמח להציע לך מספר פתרונות. 03-6214650

בודק...