צמחיה ביתית: כל הפריטים השווים לגנן החובב

גופי תאורה משולבים בצמחיה, ערכה לשתילת עציצים וערוגה חכמה שמתריעה על זמני ההשקייה- כל אלו הם רק חלק מהפריטים השווים שכל גנן חובב חייב בבית. קבלו אותם

יח"צ

Fog Planter מבית Prat Living. צילום: יח"צ

מי אמר שצמחייה מתאימה רק לחוץ הבית? בשנים האחרונות העציצים והצמחייה הביתית עושים קאמבק של ממש ומככבים בכל פינה בבית. בכתבה הבאה תמצאו פריטים שיוסיפו תועפות של שיק גם לסלון וישמחו כל גנן חובב.

ה-GREEN CLOUD מבית המותג הספרדי Systemtronic הוא מעמד עציצים מאלומיניום אשר עוצב בהשראת מנורה עומדת. המעמדים מעוצבים במראה מינימליסטי ומוקפד בצבעי שחור לבן אלגנטיים, ומגיעים בשלושה גדלים, גם כעומדים וגם כתלויים. מחיר: החל מ-2,700 שקלים. להשיג בדומיסיל.

מעמדי צמחייהמעמדי צמחייה בהשראת גופי תאורה. GREEN CLOUD  מבית דומיסיל. צילום: יח"צ

צמחיה ותאורה בכלי אחד


ה-"Fog Planter", המכונה בעברית- "מזרעה" הוא כלי זכוכית חלבית אשר בקרבו ממוקם עציץ המגיע במגוון צורות, סוגים וגדלים. הכלי עוצב בהשראת ערפל, כאשר הזכוכית מדמה עציץ מבעד לערפל. הפריט הייחודי עוצב על ידי המותג הדני Gejst וזכה לפרס העיצוב 2018 Archiproduct. מחיר: 700-1450 שקלים בהתאם לגודל. להשיג בסטודיו Prat Living.

עוצב בהשראת הערפל. ה-Fog Planter של Prat Living. צילום: יח"צ

ערכת שתילה


ערכה ייחודית לשתילה הכוללת קערות בגודל קטן, בינוני וגדול, קערות מטבלים קטנות, צנצנות זכוכית, אדמה, אבני טוף ואבני פחם. כמו כן תמצאו בערכה 5 צמחי סקולנט בצורות ובגדלים שונים, ביניהם: כפנית אפרפרה, קרסולה סגלגלה ואלווי מגונן. מחיר:  359 שקלים. להשיג בשקל בית מותגים.

ערכת שתילהעשו זאת בעצמכם. ערכת שתילה של שקל בית מותגים. צילום: נועה קליין, בלוגרית שקל בית מותגים 

הערוגה החכמה שלי


הערוגה החכמה של כתר מבטיחה "להודיע" לכם מתי כבר לא צריך להשקות. מדובר בערוגה מוגבהת ומעוצבת ארגונומית, מה שיאפשר לכם לטפל בצמחים בלי להתכופף. הערוגה כוללת מערכת השקיה מובנית, מאגר מים תחתון ששומר על לחות האדמה והשורשים, מד השקיית יתר וברז ניקוז להשגחה קלה על מפלס המים. מחיר: 315 שקלים, להשיג בכתר.

אדנית איזי גרותעשה לכם חיים קלים. אדנית איזי גרו של כתר במראה ראטן. צילום: יח"צ

מדריך הגינון השלם


The House Gardener הוא ספר בנושא צמחייה ביתית שכתבה איזבלה פלמר. זהו מדריך מעורר השראה לגנן הביתי הכולל דרכים חדשניות להצגת הצמחים הביתיים, סידורי שולחן יחודיים ושימוש בכלים ביתיים הזמינים לכל ליצירת עציצים ביתיים. הספר כולל התייחסות לטרנדים וכיוונים חדשים בעולם הגינון הביתי – החל מגינון זן ועוד מפלי מים ביתיים. הספר כולל גם מבוא מקיף הכולל הסברים על בחירה נכונה של צמחים, טכניקות שתילה וטיפול בצמח. מחיר: 190 שקלים. להשיג בחנות המגדלור.

מי ישקה את העציצים שלנו?


כולנו מכירים את הסיטואציה הזו: אנחנו נוסעים לחופשה קצרה בת כמה ימים, ופתאום נזכרים לשאול: מי ישקה לנו את העציצים כשאנחנו לא כאן? מילא אם היה מדובר בנסיעה ארוכה שמצדיקה היערכות מראש בהתאם, אבל כאשר מדובר במספר ימים בודדים, אין צורך לשבור את הראש וישנם מוצרים שמבטיחים לטפל בנושא לבד כך שאתם יכולים לנסוע בראש שקט. מיכל ההשקיה בעיצוב PELEG DESIGN הוא בעל מראה מרענן וקריצה הומוריסטית, ועוצב כך שישקה את העציץ לבד כאשר אתם נמצאים מחוץ לבית. העלה הירוק הוא למעשה מצוף שכאשר הוא עולה – משמע יש מים במיכל, אם הוא נמצא למטה – עליכם למלא אותו שוב. מחיר: 68 שקלים. להשיג ב- PELEG DESIGN.

מיכל השקייה עצמאיאפשר לצאת לחופשה בראש שקט. קאריט, מיכל השקייה עצמאי מבית PELEG DESIGN. צילום: דן לב

כלי עבודה מעוצבים


ונמשיך לעוד סטודיו ישראלי מרענן וחדשני, מאנקי ביזנס, אשר עיצבו זוג כלי עבודה לגינה הביתית בצורת גמדים בצבעי שחור ולבן, לאחד מהם שיניים ייעודיות לחיתוך צמחי תבלין. מחיר: 59 שקלים. להשיג בחנות טויסים.

כלי העבודהבמדינת הגמדים. כלי העבודה של מאנקי ביזנס בחנות טויסים. צילום: יח"צ

553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...