המיטה שתעשה את השינוי בעיצוב חדר הילדים

שינוי קטן בהשקעה לזמן ארוך הוא הפתרון הנכון לעיצוב חדר הילדים. לפניכם חמישה טיפים מועילים לבחירה נכונה של המיטה יפה, נוחה ושימושית

באדיבות רהיטי קיבוץ השלושה

לעיצוב מחדש של חדרי הילדים, סיבות רבות, אם זה עקב מעבר לדירה חדשה, או שיפוץ הקיים. לרוב נדרש עיצוב מחדש של חדר הילדים במעבר מתקופת הינקות לגיל ילדות ונעורים. בכל מקרה, מה שיכול להשפיע על עיצוב החדר, שיהיה יפה, פרקטי ומותאם לילד או הילדה למשך שנים ארוכות. זו המיטה – הרהיט המרכזי בכל חדר שינה. סך הכול חמישה טיפים חשובים שקיבלנו מומחי השינה בחברת רהיטי קיבוץ השלושה, יעשו אתכם ואת ילדכם מאושרים וגם יחסכו לכם הוצאות מיותרות.

עם עם ירכתיים

מיטה, בצבעוניות ניטרלית שמתאימה להעמדה גם במרכז החדר

מיטה עם ירכתיים

ככה אתם יכולים גם לחסוך וגם להוסיף לביטחונם העצמי של הילדים?

בשלב המשמעותי בו ההורים מעבירים את הילדים ממיטת תינוקות למיטה של גדולים, יש כאלה המעדיפים לעשות זאת בשלבים. בשלב הראשון, במקום העריסה, הם רוכשים מיטת מעבר קטנה ואחרי תקופה יחסית קצרה נאלצים להחליף  את המיטה בפעם שנייה. לכל הדעות,  הוצאה מיותרת! מוותרים על ההשקעה לזמן קצר, ובמקומה, מדלגים על השלב הראשון ועוברים מיד לשלב השני. בוחרים במיטה, איכותית, חזקה ויפה. שתתאים לשימושם של הילדים לאורך שנים. הילדים, שיהיו שותפים בבחירת המיטה, יתאהבו בה ויהיו גאים בה, דבר שמוסיף לביטחון העצמי שלהם.

גב בצורת צדפה

העיצוב שבגב המיטה בצורת צדפה ממשיך גם בבסיס המיטה

גב בצורת צדפה

הילדים לוקחים חלק בתהליך בחירת המיטה שמתאימה להם

נכון להיום, הילדים יודעים בדיוק מה הם רוצים ומה מתאים להם. מבחירת סגנון הלבוש, דרך רכישת פריטים לבית ספר ועד עיצוב החדר שלהם. יש להם צבעים מועדפים, גיבורי על שונים, תחביבים, חלומות שהיו רוצים להגשים ונושאי התעניינות שונים. תאפשרו להם להביע את עצמם, תנו להם הזדמנות לעצב לעצמם את עולמם הקטן בחדר הפרטי שלהם בו הם יפתחו תחושת שייכות. ישמחו לשהות בו וירגישו בו נוח. האפשרויות ליצירת מיטות בהתאמה אישית, באות לידי ביטוי בעיצוב המיטה עצמה, גב המיטה, גובהה ורוחבה. כמו כן בבחירת הצבעים, מרקמי החומרים, ותוספות דקורטיביות של רקמה, קפלים, כיסויים  וכדומה.

מיטה עם גב מרופד

גב מיטה מרופד מתחבר למסגרת המיטה שיכולה לשמש כארגז מצעים

מיטה עם גב מרופד
חדר בנים

מיטה רחבה ונוחה השפיעה על עיצוב חדר שינה של נער

חדר בנים

מראה לא מספיק, המיטה חייבת להיות פרקטית

מיטה המעוצבת עם תוספת פרקטית, יכולה להגביר אצל הילדים את חווית השינה ולהורים רוגע ועוד פתרון לאחסון יעיל . לילדים, שאוהבים לישון בצוותא, עם חברים או עם אח או אחות, בוחרים במיטה עם תוספת, אותה מכנים מומחי רהיטי קיבוץ השלושה, מיטת חבר. תוספת של מעקה המגן על הילדים מפני נפילה, ילווה את הילדים בשלבי ההסתגלות למיטתם החדשה וההורים יהיו רגועים. פתרון נהדר לאחסון שמיכות וכרים, ואפילו צעצועים, הוא ארגז המצעים שמתווסף למיטה בהרמוניה מושלמת ונראה כחלק אינטגרלי של המיטה.

מיטה וורודה

מזרון באיכות גבוהה ממוקם בתוך מסגרת יציבה על גב המיטה תוספת של רקמה

מיטה וורודה

הסיבות שבגללן לא כדאי לוותר על אף אחד מהשלבים

נכון שילדים עייפים יכולים להירדם בכל מקום ובכל מצב, השאלה האם כל שינה מספקת את אותן כמויות אנרגיה שנדרשות לפעילויות שלהם במשך היום? מומחים להתפתחות הילד מעידים ששינה טובה חשובה להתפתחות הילדים, בכל המובנים, פיזית, מחשבתית ומנטלית. לדעתם מצטרפים גם מומחי השינה ברהיטי קיבוץ השלושה: "שנת לילה טובה ואיכותית חיונית לכולנו ובפרט לילדים. בשינה לילית רגועה ונוחה, הילדים מצד אחד מעברים את החוויות שעברו עליהם ומצד שני הם מתמלאים באנרגיה וכחות חדשים לקראת היום הבא. שינה רגועה, במיטה נוחה, רחבה שמותאמת להם לפרטים, מכינה אותם לקראת פעילויות יומיומיות בהן הם  צוברים חוויות, לומדים, יוצרים חבריות ומתנסים בדברים חדשים, והחשוב ביותר מתפתחים בהתאם לגילם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...