לאוהליך ישראל: טרנד האוהלים כובש את חדר הילדים

הילדים שלכם חושבים להקים מאהל מכריות וסדינים באמצע הסלון? לא עוד. קנו או הכינו להם אוהל משחק טרנדי, ויהיה לכם פריט עיצובי מרשים שישדרג את חדר הילדים. ושקט לכמה שעות לפחות

כשהיינו ילדים, הקמנו לנו אוהל בבית משמיכות, סדינים וכריות של הסלון, משגעים את אמא ועושים המון בלאגן. היינו יושבים בפנים עם פנס, חולמים שאנחנו מינימום ציידי נמרים בג'ונגל באפריקה, ובסוף היום מחזירים את כל הכריות למקומן יחד עם החלום. אבל לילדים של היום אין את הבעיות האלו, מכיוון שאחד הטרנדים החמים בעיצוב של חדרי ילדים הוא אוהל קבוע. האוהל, פריט עיצובי לכל דבר, עשוי מבדים ודוגמאות שונות, ומתפקד כתוחם של פינה ספציפית בחדר. פינה זו יכולה לשמש לפעילויות שונות, כגון פינת קריאה, פינת התרגעות או נמנום עבור השנ"צ של הקטנטנים, פינת יצירה וכמובן פינת משחק.

 

ישנם סוגים שונים של אוהלים הנבדלים אחד מהשני במבנה שלהם, כשכמובן עומדת בפניכם הבחירה, כמו תמיד – האם לקנות או לעשות בעצמכם. לאחר שהאוהל יעמוד על תילו, כל שנותר הוא לאבזר אותו בשלל אקססוריז כמו שטיחים, כריות, דגלונים ועוד. בינינו – זהו השלב הכיפי ביותר!

 

אוהל טיפי


האוהל הפופולארי ביותר מבין סוגי האוהלים השונים הוא אוהל הטיפי האינדיאני, שאף מככב בהפקות של מעצבי חדרי ילדים ומעצבי אקססוריז שונים לבית. האוהל עשוי מיריעת בד שעוטפת שלד של מוטות עץ, המסודרים בצורה המזכירה חרוט או פירמידה.

 

באתר Fizz 4 kids של המעצבות שרון ודנה, ניתן להשיג אוהל טיפי בגובה 160 ס"מ העשוי בד קנבס בגוון טבעי, או בד כותנה בטקסטורת כוכבים שחורים. האוהל מגיע עם תוספת של מזרן ודגלונים לקישוט מבדים וטקסטורות לבחירתכם. האוהלים נתפרים לפי הזמנה ועלותם 450-499 שקלים.

 

אוהל לחדר ילדיםאוהל של Fizz. עיצוב: אסין קייטון, צילום: ירון צור לביא

 

אוהל של FIZZאוהל של Fizz. צילום: סימסיסטרס

 

אם תרצו להכין אוהל כזה בעצמכם, תוכלו להיעזר בהדרכה בבלוג I'm on Leave של נועה קליין. שמשתמשת בענפי גזם, או בהדרכה בבלוג Iris Design Life של איריס ורשבסקי, שמשתמשת במקלות מטאטא.

 

אוהל לעיצוב חדר ילדים

 

אוהל תלוי


האוהל התלוי מזכיר בצורתו כילה נגד יתושים, ויתרונו הוא המקום המועט שהוא תופס וקלות ההרכבה שלו – פשוט תולים מהתקרה. תוכלו למצוא אוהל כזה, העונה לשם "אוהל פרינסס" בחנות המרמלדה של המעצבת הילה קריטי. האוהל מגיע בקוטר 60 ס"מ, וניתן לבחור את צבע הבד ממנו הוא עשוי.

 

אהילאוהל "פרינסס". צילום: באדיבות הילה קריטי

 

אם תרצו לתפור אוהל כזה בעצמכם, לקרן סקובץ' יש הדרכה מצולמת ומפורטת בבלוג שלה, "פרפרים". אפשרות אחרת, פשוטה יותר, היא לקנות כילה נגד יתושים, ולתלות אותה מהתקרה.

אוהל בצורת A 


כשאומרים לנו את המילה "אוהל", רובנו נחשוב קודם כל על אוהל הסיירים המשולש. יש לו מסגרת מעץ בצורת האות A, שעליה מתוח בד. בחדר הילדים הבדים יהיו כמובן רכים או צבעוניים יותר, ולאו דווקא החאקי או הניילון המוכרים לנו מטיולים או קמפינג. מהקצה העליון של המסגרת המשולשת ניתן לתלות קישוטים ודגלונים. גם אוהל כזה ניתן להשיג בחנות המרמלדה של הילה קריטי ("אוהל פרינס"), בצבעים ובמידות הרצויות לכם, ומחירו 650 שקלים.

 

אוהל בצורת Aאוהל "פרינס". צילום: באדיבות הילה קריטי

 

אוהל שולחן


זוכרים את ספר הילדים הקלאסי "הבית של יעל", שבו הילדה יעל מתחבאת מתחת לשולחן בניסיון לחפש לה מקום משלה? יש לנו הרגשה שאם היה לה אוהל שולחן, היא לא הייתה מגיעה בסופו של דבר לארגז התפוזים בפרדס… אוהל כזה מתלבש על שולחן כמו מפה, והופך אותו לבית משחק. הוא יכול להיות עשוי מבדים שונים ולכלול דלת, חלונות וקישוטים. תוכלו לתפור אותו לבד, או להשיגו בחנות המרמלדה COZY של המעצבת איריס שוורץ, בצבעים וקישוטים לפי טעמכם. מחיר: 500 שקלים.

 

אוהל משולחןאוהל שולחן. צילום: באדיבות איריס שוורץ

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אוהל של הילה קריטי
היי קניתי אוהל מהילה קריטי האוהל פשוט מדהים וכייפי הילדים שלי מאוד נהנים ממליצה בחום

בודק...