מרד נעורים: כך תעצבו למתבגר שלכם חדר ששווה תמונה באינסטוש

הביאו לביטוי את האוספים, הניחו להם לבטא את התחביבים והאהבות שלהם והמשיכו לעשות מה שעושים הורים עם בני נוער – מקשיבים ומממנים. כך תבטיחו את הדרך להצלחה עיצובית בלי מרד נעורים

את חדר המגורים ורחבי הבית אנו מעצבים עם הגיון, פרקטיות וחישובי תקציב נוקשים, את חדרי הילדים שלנו אנו מעצבים עם הלב והרגש, אבל מה קורה עם חדרי הנוער? מדובר הרי בגיל שבו לנוער יש כבר את ה-say שלו, והרעיונות העיצוביים שלנו לא יתאימו בהכרח לאהבותיו של הדעתן. גם החנויות עמוסות בפריטי בית וילדים, ופריטים לחדריהם של בני הנוער לא נמצאים בשורות הראשונות של המדפים. כיצד, אם כן, ניתן להפיץ את רוח הנעורים ולעשות סדר בכאוס ההתבגרותי בלי שאף מתבגר ירגיש צורך למרוד?

עוד חדרי נוער מעוצבים:

16 מלאו לנער: המדריך לעיצוב חדר לנער מתבגר

בוחרים נכון: הבחירות הנכונות בתכנון חדר הילדים

מתעוררים לחיים: מרכז לנוער במצוקה שעבר שיפוץ

סיפור אישי


"החדר הוא מקום המפלט של בני הנוער, בו הם מתחברים לתחביבים, לשאיפות ולחלומות שלהם", אומרים בסטודיו "פייפר בלה", שמתוך הבנה כי חדר צריך לספר את סיפורו האישי של כל נער, מציעים מוצרים משלימים לחדריהם באנרגיה תוססת וגבוהה, למשל תמונות קנבס ועץ, קולאז' תמונות ממוסגרות, וילונות , שטיחים וטפטים. "בעזרת פריטים כאלה, המייצרים סיפור קונספטואלי המחובר אל הנוער, אפשר לעטוף חדר שלם".

חדר של Paper Bella. צילום: יח"צ

תפיסה עכשווית


כשהנוער מתוחכם ומעודכן והמידע זורם לו מכל הכיוונים, כולל בסנאפצ'ט ובאינסטגרם, גם החדר צריך לשדר עכשוויות ותחכום. חדר שעוצב על ידי חנות הנוער B.teen ברמת השרון, פונה לנוער וצעירים עם תפיסה אסתטית הבאה לידי ביטוי בהתאמת הפריטים, הטקסטורות, הצבעים והאלמנטים עצמם – מוטיב הפאטרן האינדיאני, השימוש בחומרים טבעיים כמו משוטי העץ וסלסלות קש, סקאלת צבעים הרמונית ולוק כללי אישי וייחודי.

B.teen, צילום: יח"צ

 חדר נוער תומר, רהיטי דורון

ייצור עצמי


כדי לעצב חדר "שלא רואים בכל בית" הוחלט לייצר את כל הרהיטים בחדרה של הנערה ביצור עצמי במקום לקנות מן המוכן. המיטה שורטטה ונשלחה לייצור אצל מסגר, הארון והספסל יוצרו אצל נגר, ובדים נקנו במיוחד ונתפרו כדי להתאים את הטקסטיל לקו העיצובי. לכל אלה הוספו אקססוריז שלוקטו מחנויות שונות והשלימו את הקו הנקי והבהיר עם נגיעות הזהב.

עיצוב: עינב גולן בללי. צילום: אורית ארנון

פסטל ליוניסקס


מראה צעיר ואוורירי לחדר בגווני פסטל שיתאים לנער או לנערה גם בהמשך. כל האלמנטים והפריטים, המבוססים על מלמין של חברת אגר, ניתנים להרכבה באופן גמיש, לתכנון לפי גדלים ספציפיים ולמיקס ביניהם.

חדר נוער של שגם. צילום: יח"צ

רומנטיקה הרמונית


חדר של נערה צעירה עוצב במראה רך ונעים בצבעים רגועים, וענה לדרישה לכלול בה מיטה גדולה, טואלט לישיבה ותצוגה של אוסף בקבוקי לק, שכן שולחן הלימודים פונה לחדר אחר בבית. לקירות נבחר צבע ורוד רוז כדי ליצור מראה בוגר יותר, המיטה במראה רומנטי ומעל הטואלט המפואר מתקן לאוסף הלקים. ספסל משמש כפינת ישיבה מזמינה לחברות, וכריות משתלבות בהרמוניה. מעל המיטה מסגרות לבנות שבמרכזן פרפר עץ לקישוט. שלטי עץ עם מילות השראה נתלו על הקיר, ושטיח ווילון טול משלימים את המראה הרומנטי.

עיצוב וצילום: אורית וילקר 

מרכזית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...