נקודות חן: המדבקות המיניאטוריות שממלאות את הקירות

הן קטנות ושובבות, זולות ונוחות לשימוש, והן הלהיט התורן בחיפוי קירות בחדר הילדים. כך חוסכים בטפט, עושים זאת לבד ומרוויחים קסם מעוצב

בעיצוב חדר הילדים יש קסם מיוחד. כל המתיקות האצורה בתוכנו מתועלת למקום אחד, וגם אם הכול נעשה מתוך עדינות מזוקקת, בסופו של דבר מושלך כל ה"מוש" אל המרחב שמסביב. לא בטוח שהיינו מעזים לתת לנפש השובבה שלנו להשתולל בפינת האוכל, בחדר המגורים או בחדר השינה, אבל בחדר הילדים – הכל מותר! שם נפליא בצבעים, נזכיר אהבות נשכחות באמצעות בובות ואפילו נעדן עד מאוד את משיכתנו לגווני אפור-שחור-לבן. אחת האפשרויות המשובבות לעיצוב החדר היא מדבקות הקיר, שקלות ליישום עצמי, ניתן להסיר כשמחליטים להחליף ולרענן את העיצוב ומחירן נוח לכיס. אם אתם נרתעים מכיסוי טוטאלי של טפט, מתקשים לבחור צבע לכל הקיר מחשש שיימאס, ונרגשים מהמחשבה לעצב חדר במו ידיכם, תוכלו לקבל את ההשראה מחדרי הילדים הבאים:

 

חדר לבנות: גלידה וקקטוסים


חדר של שתי בנות, בנות שנתיים וארבע, הפך למלא חיים בזכות צבעים ואלמנטים האהובים על שתיהן. לחדר נבחרה פלטת צבעים קיצית של צבעי גלידה, אותה הבנות אוהבות, והקיץ שימש כהשראה לפרטים שונים כמו גלידה וארטיק ומדבקות קקטוס. הכוונה הייתה להתרחק מקיטשיות ומהמובן מאליו בחדר בנות סטנדרטי, ויחד עם זאת, לשלב קריצה של בגרות ולנתב לבחירות שיהיו רלוונטיות לאורך זמן.

 

מדבקות לקיר לחדר ילדיםעיצוב וצילום: Sapir Levi Meori – Boutique Interior Styling

 

מדבקות הקקטוס נבחרו מתוך כוונה לאזן את מתיקות צבעי הגלידה, הן באמצעות הצבע השחור על גבי הקיר הלבן והן באמצעות צורתן הלא שגרתית. הן נרכשו בשתי חבילות שעלותן 60 שקלים באתר AliExpress, ומתוכן הודבקו כ-30 באופן חופשי על ידי המעצבת ובעלת הדירה.

 

טיפ המעצבת: הדבקת המדבקות על הקיר תהיה יעילה ופשוטה יותר כששני אנשים מעורבים בעניים. יש לוודא שהקיר נקי, כדי שהמדבקות יידבקו כראוי וללא כל בעיה. לסמן מקום רצוי של מדבקה על ידי עיפרון, ובכל נקודה כזו להדביק מדבקה עם מסקינגטייפ, כדי שניתן יהיה להזיז ולשנות את מיקומה בהתאם לצורך. לאחר שמתקבלת תמונה שלמה של הקיר, מתחילים להדביק את המדבקות במקום המסקינגטייפ.

 

מדבקות לקיר לחדר ילדיםעיצוב וצילום: Sapir Levi Meori – Boutique Interior Styling

 

 

חדר לילד: עד השמיים ובחזרה


חדר בן עוצב מתוך הרצון להעביר לילד את הידיעה שהוא יכול להגיע עם החלומות שלו לשמיים, ושתמיד ישאף למעלה. האם, סטייליסטית אופנה והום סטיילינג במקצועה, עיצבה את החדר לבנה, ושילבה בו כדור פורח שעולה לשמיים, משפט שמייצג את הקונספט ואלמנטים גיאומטריים עם נגיעה סקנדינבית באמצעות עיצובי החיות שבחדר. מאחר שבשאר חדרי הבית הודבק טפט, החליטה האם לתת פן עיצובי שונה בחדר הילד באמצעות מדבקות שנרכשו מ- AliExpress והודבקו על ידה.

 

מדבקות לקיר לחדר ילדיםעיצוב: שירן אבקסיס, The Secret Riviera by Shiran Abekasis. צילום: דולי דויטשר

 

טיפ המעצבת: כדי ליצור סימטריה, קבעתי את המרחק הרצוי בין משולש למשולש, והשתמשתי בפלס, עיפרון וסרט מדידה על מנת לסמן את המיקום ולדעת שאני בקו ישר. לאחר הדבקה של המדבקה הראשונה, הנחתי פלס בקו התחתון שלה כדי לבדוק אם ההדבקה ישרה, ומשם המשכתי בהתאם למרחק הקבוע. בשורה הבאה קבעתי מה המרחק בין המדבקה העליונה לזו שמתחתיה וכך המשכתי. צריך לקחת בחשבון עלייה וירידה רבה מהסולם כדי לבדוק מרחקים ויישור גם מרחוק.

 

מדבקות לקיר לחדר ילדיםעיצוב: שירן אבקסיס, The Secret Riviera by Shiran Abekasis. צילום: דולי דויטשר

 

 

חדר למתבגרת: רומנטיקה נסיכותית


בת 13 ביקשה להפוך את חדרה לבוגר יותר, יפה ורומנטי, ובעזרת שינוי צבע והוספת אקססוריז הצליחה המעצבת ליצור חדר חדש ומרענן. הכוורות הילדותיות שהיו מעל שולחן הכתיבה הוסרו, ובמקומם נתלו מדפי עץ עם ווים מברזל. המגירות בשולחן נצבעו בגוון של שאר הריהוט כדי להקנות לחדר מראה אחיד ונוספו חפצי נוי מעל המדפים. המיטה הוחלפה לגדולה ובוגרת יותר, ולידה הותקנה תאורה רומנטית. נוספו גם כילה, כיסוי תחרה וכריות פרחוניות אשר מכניסות צבע לחדר. הבורדר הסגול הוחלף לצבע קיר אפרפר, אשר מתאים לכל גיל, ועליו נתלו תמונות של הנערה עם אקססוריז בצורות שונות.

 

מדבקות לקיר לחדר ילדיםעיצוב: נטלי אלל. צילום: עידן גור

 

כדי "לבגר" את החדר, נוספו סל טורקיז לנעליים, שטיח פרחוני מג'ינגר, שמוסיף צבע ואנרגיות, והוחלף ההדום הסגול בפינת האיפור להדום בגוונים בוגרים. על הקיר הודבקו מדבקות זהובות של יעל יניב בצורת משולשים הפוכים, שמתאימים לכל גיל ויכולים להשאר לזמן ארוך יותר. צבע הזהב נבחר כדי להוסיף אלמנט רומנטי ונסיכותי.

 

טיפ המעצבת: הגודל הקטנטן של המדבקות מאפשר להסיר ולהדביק אותן על הקיר בלי חשש וגם לתקן במידת הצורך. אפשר לתכנן את הקומפוזיציה מראש לפני ההדבקה, אם לוקחים מידות של הקיר ומשרטטים קודם לכן על גבי נייר.

מדבקות לקיר לחדר ילדיםעיצוב: נטלי אלל. צילום: עידן גור

 

מרכזית
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מדבקות

מדבקות
אכן מצטרפת לכותבת הקודמת, אפשר בבקשה קישור למדבקות, פירוט היכן ניתן לרכוש ולהזמין

בודק...