דולצ'ה וגבאנה אצלכם במטבח: מצעד המקררים השווים בשוק

אז מה יש לשוק המקררים להציע לכם? ליין עיצובים סיציליאני פרי ידם של דולצ'ה וגבאנה, מקררים אינטגרלים עם חיפויים הזהים לארונות המטבח, גימורי נירוסטה איכותיים ומקררים בצבע שחור. בואו אחרינו למעצד המלא

יח"צ

המקררים של היום הפכו לאלמנט מוביל בחלל המטבח והם מציעים עולם שלם ומרגש של עיצובים מפתיעים ומקוריים במיוחד. יצאנו לשטוף את העיניים בין שלל מקררים מיוחדים, המעוצבים ביותר שתמצאו כיום בשוק.


דולצ'ה וגבאנה במטבח


מהיום תוכלו לשלב את הסטיילינג הייחודי של דולצ'ה וגבאנה גם במטבח, עם מקררי הרטרו האיקוניים של SMEG. זאת במסגרת מיצג אשר נועד לפאר את המסורת הסיציליאנית בעיצובים מרהיבים פרי מכחולם של צמד מעצבי העל.  סדרת המקררים כוללת 100 מקררים, כאשר כל מקרר התהדר במגוון ציורים בעבודת יד של אמנים סיציליאניים. הציורים הם פרי השראה שנלקחה היישר מן האלמנטים הייחודיים של תיאטרון המריונטות הפואטי ושל קישוטי העגלה הסיציליאנית.

היתרון: לא יהיה מי שיכנס אל המטבח שלכם ולא יגיד: וואו!


 שיתוף פעולה מרגש במיוחד. דולצ'ה וגבאנה לSMEG. צילום: יח"צ  


הגודל כן קובע


כיום המקרר משמש כעוגן לתכנון המטבח ועיצובו, וזו אחת הסיבות לכך שמעצבים רבים ממליצים כיום על רכישת מקרר ברוחב 1.20 מ' (ולא ברוחב 90 ס"מ). בהמשך לצורך זה, המותג גורניה מציע מקררים הבנויים משתי יחידות של 60 ס"מ, עם שני מנועים נפרדים, כך מקום האחסון גדול יותר ומנוצל בצורה יעילה. גם נראות המטבח משתפרת, משום שהמקרר נמצא בקו אפס ומיושר עם הארונות. צירי הדלתות פנימיים, ולכן אין צורך להשאיר מצדי המקרר רווחים מיותרים, והמראה שנוצר הוא אלגנטי ונקי. יתרון נוסף הוא אפשרות לבחור את צבעו של המקרר לפי מניפת RAL כך שתוכלו להתאים את חזיתות הארונות ואת הידיות לפי טעמכם האישי. ניתן להשיג בחנויות הקונספט.

היתרון: הגודל והמבנה מאפשר לו שילוב הרמוני למידות ארונות המטבח.

מטבח לבן מראה אלגנטי ונקי. גורניה. צילום: יח"צ


גמישות ושטח אחסון מרבי


סדרת המקררים החדשה של סימנס מציעה נפח אחסון גדול יותר, כך שבאפשרותכם לאחסן מגוון מצרכי מזון בגדלים וכמויות שונים. המקררים מאפשרים לנצל עד תום את שטח המטבח, ללא מרווח, וניתן להציבם ישירות כנגד הקיר וכן לשלוף את המגירות כאשר הדלת פתוחה בזווית של 90 מעלות, הודות לעיצוב צירים חדשני, מה שמאפשר רמת נוחות גבוהה במיוחד. המעבה הדקיק מונע הצטברות של לחות בין הקיר למקרר, שיפור משמעותי זה יאפשר לכם חופש מרבי בסידור המטבח כרצונכם.

היתרון: שטח איחסון מירבי.

 מקרר

סדרת המקררים החדשה של סימנס. צילום: יח"צ


גימור נירוסטה איכותי ומומחיות רבת שנים


מקררי סדרת Vario cooling 400 מבית גגנאו מעוצבים ברמת גימור גבוהה של נירוסטה מבחוץ וגם מבפנים ובעלי מדפי קירור העשויים מיציקת אלומיניום, מדף מתכוונן חשמלי ומגירה ייחודית עם בקרת טמפרטורה לשמירת הטריות של מוצרי מזון רגישים.

היתרון: חומרי גלם איכותיים ואחידים לאוהבי הנירוסטה.

מקרר אפורמומחיות רבת שנים. מקררי סדרת Vario cooling 400 מבית גגנאו. צילום: יח"צ


יוקרתי ושקט במיוחד


מילה מביאה אלינו את סדרת מקררי ה-master cool המקררים אינטגרליים, כך שיתאימו לחובבי המראה הנקי ומאפשרים ניצול נפח מקסימלי ונחשבים לשקטים במיוחד. המקרר האינטגרלי מדגם K1901 מאפשר הרכבת חיפויים הזהים לדלתות המטבח, כך שתוכלו לייצר מראה קלאסי ונקי.

היתרון: הרכבת חיפויים הזהים לדתות המטבח.

מקרר אפור סדרה יוקרתית ושקטה. מקרר אינטגרלי K1901 מבית מילה. צילום יח"צ


שחור מנצח


בעולם האופנה והעיצוב, שחור הוא שם נרדף ליוקרה וליצירת אפקט קלאסי מרשים. עובדה זו לא פסחה על עיצוב המטבח, עםRQ81 מקרר שחור בן 4 דלתות מבית Hisense. דלתות המקרר עשויות זכוכית שחורה שהופכות את המקרר לנקודת המוקד העיצובית למטבח כולו. מהייסנס מדווחים שהשחור הוא הכוכב של הסדרה, אך למי שרוצה להנמיך את הדרמה ניתן לרכוש את המקרר גם בצבעים לבן או נירוסטה.

היתרון:  הצבע השחור מתאים לאוהבי המראה הדרמטי ויכול בהחלט לשבור שגרה במטבח.

מקרר שחור המקררים של הייסנס. מראה דרמטי ומרשים. צילום: יח"צ


במיוחד לאקלים הישראלי


המותג סאוטר מציע אף הוא שילוב בין פונקציונאליות לעיצוב מרשים. המקרר מדגם SMB316/317 מציע תכונות מיוחדות, ביניהם Class T – תקן קירור טרופי המותאם במיוחד לאקלים ישראל, מסנן אנטי בקטריאלי אשר סופג ריחות הנפלטים מהמזון וקולט חיידקים ומיקרואינזימים מהאוויר הממוחזר בחלל הפנימי של המקרר, כך שכאשר פותחים את המקרר אין ריחות לוואי. המקרר מעוצב בצורה במיוחד שיתאים להצבה בקו אחיד (בילד אין) עם ארונות המטבח.

היתרון: טכנולוגיית קירור המתאימה לאקלים הישראלי.

מקרר אפור

 שילוב בין פונקציונאליות לעיצוב מרשים. מקררי סאוטר. צילום: יח"צ אלקטרה

דולצה553
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...