המצעד: 5 תנורי אפייה שיעצבו לכם את המטבח

כפריים או מודרניים, צבעוניים או מתכתיים: מצעד תנורי האפייה הכי חמים למטבח מעוצב

זו עוד לא ממש העונה, אבל כבר יש על מה לדבר. הגשם הראשון ירד ואפשר להתחיל ולהתכונן לשבתות של צ'ולנט ומאכלי קדירה שהם אולי שיא הכיף בחורף. אם אתם בעניין וגם אם אינכם מחובבי יציקת הבשר והקטניות החורפית, אתם מוכרחים להודות שהרבה תענוגות קולינאריים תלויים, שלא לומר קמים ונופלים, על תנור אפייה משובח.

במהלך הקיץ נוטים קצת להתעלם ממנו, אולי בגלל הפחד מיצירת סאונה במטבח החם מספיק גם ככה, אבל עכשיו, כשהאוויר מתחיל קצת להצטנן, אפשר בהחלט להדליק מחדש את התנורים ולהתחיל לאפות. תנור אפיה ,למי שעדיין לא בעניינים, יכול להגיע בשתי צורות – עצמאי או בילט-אין ובשני המקרים רצוי מאד להתאימו לעיצוב שאר המטבח.
הסגנונות רבים ומגוונים וכדי להקל על המשימה אספנו עבורכם כמה מהתנורים המובילים בשוק, כך שאם התכוונתם להחליף בקרוב את התנור הישן, תוכלו להתעדכן במה שהולך בתחום. בהתאם לתקציב, לצרכים, לגודל המטבח ולסגנונו, אתם מוזמנים לבחור לעצמכם תנור אפיה, שבטוח יהפוך לחבר קרוב ושימושי בחורף וגם בשאר עונות השנה.

העל זמני: שווארמה אצלכם במטבח


"עיצוב טוב הוא עיצוב שעומד במבחן הזמן", טוען המעצב מארק ניוסון בהקשר לסדרת התנורים שעיצב עבור מותג האלקטרוניקה "smeg". ברזומה של ניוסון האוסטרלי תמצאו גם מושבים למטוסים, מנורות וחפצי בית, תכשיטים ואופניים, וחזונו האסתטי, המתאפיין בקווים נקיים, מודרניים ואופטימיים, מתבטא גם בתנורי האפייה. בסדרת התנורים החדשה קיימות כמה דרגות שכלול, והיוקרתית ביותר כוללת ניקוי באדים, מסילות נירוסטה נשלפות, מסך מגע, טמפרטורה מקסימאלית של 280 מעלות, מנגנון ניקוי עצמי ואפילו שיפוד מסתובב לשווארמה. את התנורים ניתן להשיג בצבעי כחול, צהוב, ירוק, לבן, שחור ונירוסטה.
המחיר: החל מ- 3900 שקלים ועד 13 אלף שקלים.
להשיג ב: אולם התצוגה של smeg, שנקר 13, הרצליה פיתוח.
 תנור אפיה
(צילום: יח"צ)

משולב וענק: שכלולים מכל כיוון


התנור המשולב הענק של בלומברג לא שימושי כל כך למי שפעם בשנה טורח לטגן חביתה או לחמם פיצה משלשום, אבל בשלנים רציניים ייהנו ממנו הנאה ענקית. מדובר ביחידה רחבת מימדים שמשלבת תנור וכיריים, אבל זה לא נגמר כאן. לתנור לא פחות משבע תכניות בישול ואפיה, תא אפיה ענק של 102 ליטרים, אביזרים נלווים, מסילה טלסקופית, טיימר דיגיטלי ודלת זכוכית שניתנת לפירוק ולניקוי בקלות. הכיריים, מצידן, גם עתירות שכלולים, כמו למשל חמש להבות ולהבת טורבו מרכזית, הצתה אלקטרונית וחיישני בטיחות למניעת דליפת גז.
המחיר: החל מ- 2190 שקלים.
להשיג ב: אולמות התצוגה של תדיראן גרופ.
תנור אפיה
(צילום: יח"צ)

הכפרי: איטליה זה כאן


אין כמו תנור של לה-קוצ'ינה, שניצב במרכז המטבח, ליצירת אווירה ביתית והצהרת כוונות בסגנון "כאן מבשלים!". התנורים ,כמו גם שאר מערכות הבישול של חברת "לה-קוצ'ינה" האיטלקית, נהנים ממעמד של קלאסיקה בעולם המטבחים ובניגוד להרבה מותגים אחרים שדוגלים בעיצוב מודרני-חללי, לה-קוצ'ינה לא מחליפים סוס המנצח של סגנון כפרי ונוסטלגי. סדרת התנורים החדשה של המותג האיטלקי שואבת את השראתה מהמבנים האיטלקיים של תקופת ימי הביניים, מארכיטקטורה עתירת קשתות וחלונות זכוכית וכוללת תנורי פרי-סטנדינג, הניצבים על רגליים פיסוליות, עם מפרט טכני משוכלל כמו מגוון תוכניות בישול ואפיה ,גריל מסתובב, תאי אחסון וחימום שונים, אפשרויות התאמה שונות של הכיריים ועוד. את התנורים ניתן להשיג בגדלים של 70 עד 150ס"מ.
המחיר: 15,000 – 60,000 שקלים.
להשיג ב: אולם התצוגה של la cucina, הקישון 16, בני ברק.
תנור אפיה
(צילום: אנטוניו ריפאטה)

למקצוענים: ארוחה שלמה בתנור אחד


מי שהתנסה בהכנת ארוחה מרובת מנות, שדורשות כל אחת זמן אפיה וטמפרטורה שונות, יודע שמדובר באופרציה מסובכת למדי ובהערכות לוגיסטית שיכולה לבלבל גם בשלנים מדופלמים. תנור האפיה החדש של המותג "teka" עשוי בהחלט לעזור ברגעי מצוקה שכאלה.מדובר בתנור הראשון המשלב בין תא אפיה מוגדל ותא מוקטן, וכל זאת בגודל סטנדרטי של תנור בילט אין, מה שמאפשר הכנת או חימום בו זמני של מספר מנות. תא האפייה העליון של התנור כולל תשע תוכניות בישול ואפיה, ואילו התחתון מציע חמש תוכניות ומגיע עם אבן שמוט להכנת פיצות. העיצוב, לפני שנסיים, אלגנטי ומודרני וכולל זכוכית שחורה ופאנלים וידיות מנירוסטה בוהקת.
המחיר: 6990 שקלים.
להשיג ב: אולם התצוגה של teka, משכית 32, הרצליה פיתוח.
 תנור אפיה
(צילום: ג'ו לידס)

האמריקאי: טורבו של גדולים


מלבד הקו העיצובי המודרני והמלוטש, לתנורים הכפולים של חברת "דאקור" האמריקאית יתרון נוסף משמעותי: שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לפיזור אחיד של החום בתא התנור. בשונה מטכנולוגיית ה"טורבו", כאן אפשר לאפות בו זמנית יותר ממאפה אחד מבלי שייווצר ערבוב ריחות וטעמים, פשוט כי האוויר החם זורם באופן אחיד ורציף בין המאפים. בנוסף, מצוידים התנורים במנגנון שבת ייחודי, במודד חום לבשר הנאפה, בתצוגה דיגיטאלית מלאה, במייצבי טמפרטורה, במערכת ניקוי עצמי, בגופי חימום נסתרים המותירים את מירב המקום למזון ולתבניות ומסנן אוויר. שווה.
המחיר: החל מ- 7000 שקלים.
להשיג ב: אולמות התצוגה של הייטאצ' מטבחים.
תנור
(צילום: מתיו סמתגרין)
234
403
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...