התאימו את מכשירי החשמל לעיצוב המטבח

עיצוב המטבח לא נגמר רק בבחירת ארונות המטבח והצבעים השונים, אלא כולל גם את בחירת החפצים השונים שיהיו בו, כמו בלנדרים ומוצרי חשמל נוספים, שהינם חלק אינטגרלי בכל מטבח. אם אנו משקיעים רבות בעיצוב המטבח לפי קו עיצובי מסוים, מדוע שלא נמשיך אותו גם עם בלנדרים, מכונות קפה, ברי מים ועוד?

בלנדרים ומיקסרים

נדמה שבשנים האחרונות, טרנד הבלנדרים והמיקסרים השונים בעבור שימושים כמו שייקים שונים, אייס קפה וברדים, בישול ועוד, הפך לנפוץ במיוחד. שמות רבים של מותגים שונים נזרקים לאוויר בשיחות עם חברים, במודעות באינטרנט ובפרסומות בטלוויזיה. כיום, במשקי בית רבים בישראל ישנם בלנדר או מיקסר בתצורה כזו או אחרת, וזה הפך למוצר צריכה נפוץ מאוד.

ברי מים על צורותיהם השונות

בשני העשורים האחרונים, ברי מים של חברות ומותגים שונים הפכו למוצר בסיסי בכל בית בישראל. המודעות לכך שמי ברז אינם תמיד בטוחים לשתייה (כמובן שזה משתנה ממקום למקום) הגבירה את הצורך בברי מים שונים הכוללים סננים מיוחדים בשביל להבטיח איכות גבוהה של מי שתייה.

אקססוריז
מקאן 2 800

מוצרי חשמל נוספים

שתי הדוגמאות לעיל הינן רק טעימה ממגוון מוצרי החשמל השונים שנמצאים כיום במטבחים בישראל. ישנם עוד מוצרים רבים, כדוגמת מקררים, מיקרוגלים, מכונות קפה ועוד, אך מפאת חוסר מקום, מוצרים אלו לא נכללו בכתבה זו.

צורה וצבע

אלו הם המאפיינים הוויזואליים של המכשיר. ניתן להבחין במהירות רבה כאשר פריט מסוים אינו תואם את הקו העיצובי של המטבח, ועל כן ניתן לבחור את המכשיר לא רק על בסיס הפונקציונליות שלו, על גם על בסיס התאמתו למטבח. כמובן שישנן עוד אסטרטגיות בחירה נוספות, כמו "לשבור" את הקו העיצובי בשביל להעניק גיוון מסוים למטבח. בחרו בהתאם לתחושתכם ולהעדפתכם.

אם לא מצאתם מכשיר כלשהו אשר תואם את הקו העיצובי של המטבח שלכם, תמיד ניתן לרכוש מכשיר ולעצב אותו מחדש, בין אם באופן עצמאי ויצירתי ואין אם באמצעות רכישת תושבות וחלקים נוספים שמתחברים אל המכשיר ומשנים את מראהו החיצוני. כך או כך, ניתן למצוא את הפתרון האידיאלי בעבורכם.

גודל המכשירים

זהו מאפיין המערב בתוכו גם חלק ויזואלי וגם חלק פונקציונלי. כמובן שמכשיר גדול במיוחד אשר יתפוס מקום בולט ומשמעותי במטבח יכול להפריע ולהשפיע לרעה על עיצוב המטבח; מעבר לזה, רהיט גדול במיוחד עלול להפריע לשימושים השונים במטבח, ולמעשה להפוך למעמסה במקום למלא את ייעודו. לחברות שונות ולמוצרים שונים יש סטנדרטים שונים מבחינת גודל המכשירים, ועל כן, טרם הרכישה חשוב במיוחד לוודא שהמכשיר אכן תואם למטבח שלכם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...