חשמל באוויר: הכירו את הפריטים שיחשמלו לכם את המטבח

מי אמר שצריך שיפוץ בשביל לשדרג את המטבח? קבלו את מוצרי החשמל שיעשו למטבח שלכם רק טוב, מקומקום ומכונת קפה ועד מקרר אינטגרלי. גם יפים, גם אופים

יח"צ

  קולטי אדים

מעוצבים בהרמוניה, מצטיינים בטכנולוגיה. קולטי האדים החדשים של מותג היוקרה gorenje. צילום: יח"צ

 מוצרי חשמל למטבח כבר מזמן אינם רק מוצרי חשמל, הם מביאים עמם גם טאצ' עיצובי, זריקת צבע משמחת ומקפיצים את מראה החלל כולו. בכתבה הבאה תקבלו הצצה אל המוצרים הכי שווים למטבח שלכם, כי מי אמר ששיפוץ הוא הדרך היחידה לשדרג את המטבח שלכם?

אתם קולטים?


בשנים האחרונות אנחנו עדים לגידול משמעותי במכירות קולטי האדים שהפכו כמעט לחלק בלתי נפרד במטבח הישראלי, בזכות גורמים שונים, ביניהם המודעות לסביבה בריאה ונעימה יותר והעובדה שבחודשי הקיץ ובעיקר בחורף, חלונות הבית מוגפים, בזמן שפועלת מערכת המיזוג והחלל לא מאוורר. בשל כך הצורך בקולט אדים גדל אף יותר. קולט האדים של גורניה מאפשר ליהנות מכל העולמות. הוא מעוצב כאקססורי מרהיב ומאובזר במערכת חיישנים חדשנית בעלת רמת רגישות גבוהה לאיכות האוויר במטבח. היא כוללת מערכת EDS – פטנט ייחודי לגורניה להפחתת רמת הרעש, המתאפשרת בזכות עיצוב ייחודי של תעלת האוויר שתוכננה במיוחד, וכולל מצב בישול – הפעלה / כיבוי אוטומטית. להשיג בגורניה.

 קולט האדיםאקססורי מרשים לחלל. קולט האדים של gorenje. צילום: יח"צ

 

כיריים אינדוקציהכיריים אינדוקציה מבית gorenje בטכנולוגיית IQCOOK. צילום: יח"צ 

טאץ' נוסטלגי


חובבי מראה הרטרו ימצאו כאן את מבוקשתם, עם מכונת אספרסו בעיצוב בסגנון שנות החמישים המגיעה בשלל צבעים. המכונה מתאימה לקפסולות קפה מוכנות וגם לפולי קפה טחונים, בהתאם לטעם האישי. העיצוב הייחודי הופך את המכונה לאקססורי של ממש ומבטיח להכניס טאץ' עיצובי לכל מטבח. להשיג ב-SMEG.

 מכונת אספרסומגוון רחב של אפשרויות להכנת קפה – אספרסו, לאטה, קפוצ'ינו, מוקה ועוד. מכונת אספרסו מבית SMEG. צילום: יח"צ

חמים אש


כל בשלן חובב יודע כי בישול מוצלח מתחיל קודם כל מכיריים טובות המאפשרות עבודה נוחה ויעילה, ואם כל זה מגיע באריזה מעוצבת, מה טוב. אלו שלפניכם פועלות בשיטת אינדוקציה אשר מאפשרת ניקיון נוח במיוחד של המשטח, כוללות 6 איזורים עצמאיים המתפרשים על פני שטח בישול גדול במיוחד, ומתאימות שימוש במגוון רחב של כלים. עוד משהו: הכיריים מאובזרות בפיצ'ר של נעילת ילדים כך שתוכלו ליהנות מראש שקט. להשיג ב- de dietrich. מחיר: 11,990 שקלים.

כיריים אינדוקציהכיריים אינדוקציה מקולקציית ABSOLUT BLACK מבית de dietrich . כולל בוצ'ר המתלבש אינטגרלית על המשטח. צילום: יח"צ

נטמע בשטח


המקרר הוא מכשיר החשמל הגדול ביותר במטבח הביתי, וככזה הוא משפיע רבות על מראה החלל. בחירה במקרר אינטגרלי היא פתרון נפלא למקרים בהם מעוניינים לשמור על מראה נקי ואחיד. המקרר והמקפיא האינטגרלי שלפניכם משלב עיצוב מוקפד לצד חדשנות טכנולוגית אשר תבטיח נוחות שימוש ואריכות חיי המכשיר. הסדרה כוללת לראשונה תאורת יהלום עוצמתית השוטפת את חלל המקרר, ואף פיקוד מגע אלקטרוני נגיש וקל לשימוש. להשיג באלקטרה. מחיר: החל מ-41,990 שקלים.

מקרר ומקפיא אינטגרלי מסייע לשמור על מראה אחיד ונקי. מקרר ומקפיא אינטגרלי מבית MIELE. צילום: יח"צ

כאשר בוחרים במוצרים אינטגרליים, יש להיזהר כפליים, שכן מוצר לא איכותי, שהוא חלק מארון המטבח, יכול להרוס את המטבח כולו. מוצרי החשמל היוקרתיים של גורניה מבטיחים לא רק נראות מנצחת בקו אפס, אלא גם שקט נפשי ונטול דאגות ובעיות מהמוצרים עצמם. המדיח, התנור, המיקרוגל ואפילו המקרר יכולים להישמר בשקט מאחורי הארון, וליצור מראה מושלם ונקי, השומר על עיצוב מושלם ומאפשר להשוויץ במטבח יפהפה ומיוחד, כשמאחורי כל ארון מסתתר מוצר חשמלי מתפקד ואיכותי.

מקרר אינטגרלימקרר אינטגרלי של גורניה. נראות מנצחת בקו אפס. צילום: יח"צ

אם אתם מעדיפים דווקא להדגיש את מראה המקרר ולהשתמש בו כרהיט לכל דבר ועניין, תוכלו ללכת על כזה המגיע בדלתות זכוכית אשר מקנות לו מראה אלגנטי ומוקפד. זה של שארפ מגיע בנפח600  ליטר עם מקפיא ענק במיוחד, ומאובזר בבקרת טמפרטורה אלקטרונית על צג המקפיא וביצרן קוביות קרח ניתן לשליפה. להשיג בראלקו.

 

מקרר שחור

ישר מהתנור


תנור טוב ילווה אתכם במשך שנים, גם בבישול וגם באפייה. אבל לא רק מתהליך הבישול חשוב ליהנות, אלא גם מהרגע שאחרי, דהיינו ממלאכת הניקיון, ואם אפשר להימנע ממנה כמעט לחלוטין אז אדרבא. מעצבי Teka מציגים סדרת תנורים המצוידת בטכנולוגיית ה-HydroClean, מערכת ניקוי חדשנית, חסכונית, מהירה וידידותית לסביבה. תהליך הניקוי נמשך 24 דקות בלבד ורק ב-80 מעלות, מה שיחסוך לכם הרבה זמן, אנרגיה, יפחית את הוצאות החשמל ואף ישמור על אריכות ימיו של התנור.

 

תנור במטבחשאני אשפשף? התנור החסכוני שמנקה את עצמו מבית TEKA. צילום: יח"צ

 

Jacqueline אהובתי


יש אנשים שכל ברי המים המעוצבים והמתוחכמים לא יזיזו אותם מהקומקום האהוב והמוכר. "ג'קלין" שלפניכם לוקח את האהבה הזו צעד אחד קדימה ומציע חוויית שימוש מפתיעה, שומר על טמפרטורת המים, וכולל פונקציה Baby Food Water המתאימה להרתחת מים המיועדת לטמפרטורת בקבוק תינוק. בונוס: צורתו ייחודית לשקית תה. ועוד אחד: ניתן לתפעל את התוכנית ברמת טמפרטורה מתוכננת ע"י אפליקציית  B Chef הנתמכת במכשירי APPLE ואנדרואיד. להשיג בבוגאטי. מחיר: 1,990 שקלים.

קומקום בוגטיבעל צורה ייחודית לשקית תה. קומקום JACQUELINE, בוגאטי. צילום: יח"צ

מרכזית
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...