מה חדש בעולם המטבחים? הכל!

טכנולוגיות חדישות המאפשרות חזיתות במראה מינימליסטי, יחידות מידוף מיוחדות, שימוש במתכות ישנות-חדשות ועוד. הכירו את כל החידושים המסקרנים בסביבת המטבח הביתי

יח"צ

מטבח ריצפה תקרה וארונות מעץבלורן. צילום באדיבות בלורן

 

המטבח הביתי ממשיך להציג חידושים ושכלולים, וזאת הודות למגוון טכנולוגיות ופיתוחים המאפשרים לחברות המסחריות לעשות את כל מה שפעם היה רק בגדר חלום. מחזיתות דקיקות ללא ידיות ועד עמידות במשקלים גבוהים, הכירו את המטבחים החדשים והנחשקים.

מראה נקי ומוקפד- חזיתות מינימליסטיות


נראה שהמראה המינימליסטי לא הולך לשום מקום ולמעשה הוא רלוונטי מתמיד. הטכנולוגיות החכמות של blum בשילוב מגירת לגראבוקס יאפשרו לכם ליישם את אחד הסגנונות הפופולאריים בסביבת המטבח- חזיתות ללא ידיות, אשר יוצרות מראה נקי ומוקפד. באמצעות שימוש בחומרים של פורטה-ליין, הדוחים כתמים וטביעות אצבעות, תוכלו לקבל מראה נקי במלוא מובן המילה.

 מטבחים ללא ידיותמטבחים ללא ידיות. בלורן. צילום באדיבות בלורן

הטכנולוגיות של פרזולי המטבחים ממשיכות להתחדש ולהתפתח ומאפשרות משקלים כבדים לצד פתיחה רכה וסגירה שקטה, כך במטבח שלפניכם שולב חזיתות בעץ אלון מבוקע המורכב על מסילות חדישות, המאפשרות פתיחה מלאה וסגירה שקטה ומשמש גם כמגירה מאווררת לירקות.  בנוסף לצירים ולמנגנונים הנסתרים, אנו עדים ליותר ויותר שימוש במתכות ישנות-חדשות כמו הפליז, אשר מספקות תוספת נצנוץ לחזיתות המטבח ומתפקדות כתכשיט ייחודי.

השימוש במתכות בידיות הארון ויחידות הפרזול השונות מספק אלמנט מרשים ויוקרתי. תכנון ועיצוב: תכלת מטבחים. צילום: מיטל בוגנים

ואם בטכנולוגיות עסקינן, ודאי שמתם לב כי מטבחים רבים כיום כוללים דלתות ארוכות אשר מגיעות לעיתים עד גובה התקרה. כפועל יוצא, משקל הדלת גבוה והיא הופכת להיות כבדה ומסורבלת. חידוש מעניין בגזרה מגיע מבית סמל מטבחים אשר מציעים דלתות דקיקות ועמידות במיוחד. אם עד היום עובי הדלת הממוצע עמד על 20 מ"מ – הדור הבא של הדלתות מגיע בעובי 8 מ"מ בלבד. יצירת החזיתות מתאפשרת באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת מעולם המטוסים המאפשרת דלתות דקות, קלות וחזקות, מבלי לקבל "בטן" או להתנפח.

דלתות דקותדלתות דקות, קלות ועמידות במיוחד. מטבחי סמל. עיצוב: יפעת מטוס. צילום: שי אפשטיין

המטבח המודרני: יחידות מידוף מרשימות בשחור


מטבחים מודרניים נועדו להשרות תחושה של חדשנות, אותנטיות ועדכניות, ומה יותר עדכני מהצבע השחור שנמצא כעת בחוד החנית של עולם העיצוב? במטבח שלפניכם בחרה מעצבת הפנים טלי לוזון לשלב את השחור הדומיננטי לצד יחידות מידוף המשמשות לתצוגה ולאחסון נוסף, התוצאה מרשימה ודרמטית במיוחד. בנוסף שולבו במטבח אי ופינת אוכל המאפשרים ניצול מקסימלי של חלל קטן.

 מטבח מודרני בגווני שחור אפורמטבח מודרני בגווני שחור אפור היוצרים יחד שילוב חם ומזמין. מטבחי דקל. עיצוב פנים: טלי לוזון. צילום: מאור מויאל סטודיו רותם

כפרי או תעשייתי? כבר לא צריך לבחור


אם עד היום נאלצנו לבחור בין מראה כפרי לתעשייתי, היום אנחנו יכולים ליהנות מכל העולמות מבלי להתחייב. כך מטבחים המאופיינים בקו כפרי ונגיעות תעשייתיות מספקים אינטרפטציה חדשנית , ביניהם גלריה פשטות אשר מציעים פריטים ואלמנטים הלקוחים מעולמות תוכן מגוונים המשתלבים במראה הסופי, כמו פתחי איוורור ואינסטלציה, רשתות לולים, ניטים, מתכות מסוגים שונים ועוד. המטבחים הללו מספקים גישה חדשנית לחיים המודרניים שאנו חיים, מצד אחד אנו מתגעגעים לעולם אחר, של פעם, ומצד שני מבקשים ליהנות מפונקציונליות מירבית וחווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. המטבחים הללו מצליחים לשלב בין שני העולמות, כשאת הקריצה העיצובית מספקים חומרים בטקסטורות שונות ומשתנות, ביניהם חומרים כמו אבץ, פליז, ברזל ובטון אשר משתלבים בהרמוניה לצד העץ הטבעי, אשר מהווה נדבך חשוב בתפיסת עיצוב המטבחים.

מטבח במראה כפרי תעשייתישילוב בין המראה הכפרי לתעשייתי מבלי להתפשר על נוחות משתמש. פשטות מטבחים. צילום: סטודיו DnA 

אמריקה בישראל: מותג היוקרה האמריקאי מגיע ארצה


מותג היוקרה האמריקאי VIKING נחשב לחוד החנית בתחום מוצרי החשמל למטבח ומככב במטבחים המקצועיים של המסעדות המובילות בעולם. כעת הוא מגיע לישראל על ידי ניגא שף For Home . במהלך השנים זכה המותג בשלל פרסים נחשבים בזכות עיצוב מוקפד, ביצועי המוצרים, בטיחות ועמידות. כעת הוא מביא עימו מגוון מוצרים ובהם מערכות כיריים: אינדוקציה עם שישה מוקדי בישול עשויים נירוסטה, זכוכית ותאורת LED, מקררים/מקפיאים SIDE BY SIDE מנירוסטה, משטחי צלייה, תנורי בעל שתי דלתות ועוד, כל זאת בסטנדרטים וטכנולוגיות מתקדמות אשר הופכות את ההתנהלות במטבח הביתי למהירה, יעילה ואפקטיבית במיוחד.

553-
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...