מטבחים בצבע: תגידו להתראות למטבח הלבן

המטבח הוא מקום עשיר אשר מקבל את טעמיו וצבעיו בעיקר מן האוכל, אך לאו דווקא. בעזרת עיצוב נכון ניתן להכניס חיים וצבע אשר אינם מגיעים מהעולם הקולינרי. קבלו מספר הצעות עבור מטבחים בצבע שיפתחו לכם את התיאבון וישאירו טעם של עוד.

מטבח צבעוני

תאורת לד פנימית מעודנת. זיו מטבחים

מטבח צבעוני
צילום: באדיבות זיו מטבחים

בחירות עיצוביות למטבח

מטבח הוא לב הבית. בין אם אנו בשלנים או לא אנחנו מוצאים את עצמנו מבלים לא מעט זמן במטבח. לכן, חשוב לדאוג שיהיה לנו נעים ונוח לשהות בו לא פחות מאשר בחללים אחרים בבית. בכל הנוגע למטבחים, הבחירות העיצוביות שנעשות בארץ הן לרוב קלאסיות, כלומר ישנה נטייה לעצב מטבחים רבים בצבעים ניטרליים כמו לבן ובז'. אך מה לגבי מטבחים בצבע על מנת להעשירם ולהפיח בהם חיים ואופי?

מטבח צבעוני

מטבחי פשטות

מטבח צבעוני
צילום: dna open studio
מטבח צהוב

מטבחי דקל

מטבח צהוב
צילום: עידן גור
מטבח כחול

בגוון כחול פטרול. אביבי מטבחים

מטבח כחול
עיצוב: גילי אונגר

לבן זה הצבע שלי

מטבחים בצבע לבן הינם לכאורה הבחירה הפרקטית והקלאסית (אף על פי שאת הלכלוך רואים יותר), אך כיום ניתן למצוא בתחום עיצוב המטבחים שלל צבעים שמפרים את האיזון ומביאים מטבחים רבים אל מחוץ לאזור הנוחות השגרתי. הצבעים חודרים למטבחים בזכות החזיתות, הארונות, הקרמיקות, החיפויים, האביזרים הנלווים והדקורציה. כשמעצבים מטבח ישנן אופציות אין סופיות של משחק ואת הצבע ניתן לשלב דרכן – חזיתות מחומרים מסוימים כגון עץ או נירוסטה, קרמיקות בעלות טקסטורות שונות הכוללות מגוון צבעים ודוגמאות, צביעת תקרות וקירות ועוד.

אין על פתרונות אחסון

מטבח מבית חברת Arrital מציג שילוב מנצח של אופטמיזציה יחד עם אלגנטיות מושלמת לשטחי איחסון, המאפשרים יחד פונקציונאליות מירבית כאשר הגוון הצהוב מכניס שמחה וחיות למטבח ומשתלב נפלא עם הארונות הגבוהים בגימור פניקס ופורניר.

מטבח ופינת אוכל

מטבח מבית חברת Arrital

מטבח ופינת אוכל
צילום: באדיבות חברת Arrital

מטבחי מונוכרום

מטבחים בצבע אחיד. בחירה של הקרמיקות, החיפויים, הקרניזים והחזיתות באותו הצבע נותנת מראה שלם והרמוני. שילוב של חומר כמו עץ ידגיש ויקפיץ אותו על גבי הרקע המונוכרומטי.

מטבח אפור כהה

משה גיטליס, מטבחי SEMEL

מטבח אפור כהה
עיצוב: KOT ארכיטקטים

שילוב צבעים במטבח

האם נקבע שצבע הארונות העליונים חייב להתאים לתחתונים או לארונות האחסון תחת האי? כלל לא בטוח. עיצוב מטבחים בצבע בעל שני טונים שונים מכניס עניין ומשנה אותו פלאים. אל תחששו לעשות שילובים כאלו גם בצבעים בולטים או בטונים מקבילים.

מטבח צבעוני

מטבחי SAMGAL

מטבח צבעוני
עיצוב: אדריכלית דלית ונגרובסקי

חזיתות מעוטרות במטבח

חזיתות עם עיטורים מסתמנות כטרנד חדש בעולם המטבחים. מדובר בדרך יצירתית ואסתטית להכניס טקסטורה, חומר, צורה, צבע וגלאם למטבח. במידה ונמאס לכם מחזיתות אטומות או בעלות זכוכית ואתם נמשכים יותר למטבחים בצבע או טקסטורה מעניינים, אמצו את הטרנד אל ביתכם ובחרו פאטרן שיתאים לטעמכם.

מיקס אנד מאטץ' במטבח

חללים שגרתיים בכלל ומטבחים בצבע סטנדרטי בפרט יכולים להשתדרג בקלות על ידי הוספת דקורציה. שילוב של טפטים, תקרות מעוטרות וצבועות, שטיחים וקרניזים יכול להתאים ולהפוך את המטבח מעוד מטבח יפה לאחד הורס שלא רואים בכל בית.

הפרטים הקטנים

דרך נוספת להכניס צבע היא בפנים הארונות. כשעוסקים בעיצוב מטבחים בצבע יש לחשוב על הפרטים הקטנים ולכן, נצטרך לקחת בחשבון את עניין הצבע כאשר נבחר גופים וחזיתות. המטרה היא כמובן שלא יהיה מצב בו הארונות בצבעים לא מתאימים מהפנים אל החוץ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...