עיצוב המטבח- שדרוג לרמת החיים

מה שהיה חסר למשפחה מאחת מהעיירות בדרום הארץ הוא מטבח מפנק שישדרג את איכות חייהם. המעצבת מורן דמרי עיצבה עבורם את החלום

מטבח לבן
מאור מויאל מורן דמרי
100,000
230 מ"ר
640 מ"ר
מאור מויאל
יוסי בוקובזה
מורן דמרי
מורן דמרי
שרון איפרגן

אם לשתי בנות חמודות, פנתה למעצבת מורן דמרי במהלך בניית ביתם, כי החליטה שמה שישדרג את רמת החיים שלהן יהיה עיצוב המטבח. בתחילת עלתה המחשבה שהמטבח יעוצב במראה דרמטי ובצבעי שחור-אפור, אך עם התקדמות הבנייה, הלקוחה התחברה יותר לגוונים הניטרליים והבהירים שמקנים למטבח מראה טבעי וקלאסי על כן, בחרה עבורה המעצבת גוון סהרה עם נגיעות של פורמייקה דמויית אגוז, המעניקה תוספת של חמימות נעימה.

מטבח לבן

מטבח סהרה ופורמייקה דמוי אגוז עם משטח פורצלן

חלון במטבח

מחברים הכול ביחד למראה משולם 

למטבח מדגם "אקריל" של חברת בלורן, נבחר כאמור גוון סהרה. להשלמת המראה העדין, למשטח העבודה נבחר פורצלן דגם "קריסטל אייס לפאטו" בעל מרקם היוצר רושם של חומר טבעי ומיוחד. לתוספת חמימות נעימה שולבה בעיצוב המטבח פורמייקה "אגר" המדמה עץ אגוז.

מטבח מודרני לבן

מטבח סהרה עם משטחי פורצלן ופורמייקה דמוי אגוז

מטבח לבן עם משטחי פורצלן ופורמייקה דמוי אגוז

שילוב מיוחד בין מים לאדמה

הגוונים הבהירים, שיוצרים אווירה חמימה ונעימה מתקרבים בצבעם לאדמה האופיינית לסביבת הבית. דווקא בשל כך הוחלט להשלים את עיצוב המטבח באמצעות שילוב כיסאות בר מעוצבים ומרופדים בגוון קריר יותר של כחול\טורקיז, המזכיר כחול של ים. ככה נוצר השילוב המיוחד בין "מים" ל"אדמה".

כיסא כחול במטבח

כיסא מרופד כחול צמוד למשטח שעל האי

כיסא כחול במטבח

תכשיט למטבח

בקיר יחידות הארונות הגבוהים, שולבו המכשירים החשמליים, חלקם  כוסו בקלפות, שלצידן עוצבה פינת קפה עשירה שחופתה בפורמייקה שנראית כעץ אגוז. בפינת הקיר, בצד הקרוב יותר לפינת האוכל, עוצבה יחידת ויטרינה גבוהה ומרשימה. חזית זכוכית האנטיסן בגוון הקפה נמצאת בשתי פאות היחידה ופנים הויטרינה עשויה גם היא פורמיקת אגוז, שמתכתבת נפלא עם פינת הקפה.

מטבח לבן
קיר ארונות גבוהים
ויטרינה במטבח

וויטרינה במטבח לבן

ויטרינה במטבח

לסיום – דבריה המסכמים של המעצב מורן דמרי:

"מאחר ומדובר בבית חדש, לשמחתי לא נתקלתי בבעיות או אתגרים. תוכנית המטבח בוצעה בשלב השלד. בתחילה, בהתאם לתוכניות האדריכליות ותכנון המטבח,  הושלמו כל החיבורים לתשתיות הנדרשות, מים, חשמל, תקשורת, מיזוג וכדומה. היות והשטח שהוקצה למטבח היה מרווח מספיק, לא נדרשו שינויים, מה שאפשר לעבור מיד לתכנון הפונקציונלי מותאם במדויק לצרכים והבקשות של הדיירת. במקביל, נבחר סגנון העיצוב, קשת הצבעים ומרקמי החומרים, כשאחד מהשיקולים היה נוחות שימוש פרקטיות".

מעצבת במטבח

המעצבת במטבח

המעצבת במטבח

המעצבת במטבח

המעצבת במטבח

המעצבת במטבח

המעצבת במטבח

המעצבת במטבח

המעצבת במטבח

המעצבת במטבח

קרדיטים לספקים:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...