המצעד: 5 שולחנות סלון לבית מעוצב

מודרניסטים או קלאסים, קבועים או ניידים, אחידים או עם פיצול אישיות: חמישה שולחנות סלון שהבית שלכם חייב

 

להניח עליהם כוס קפה, להגיש כיבוד לאורחים, לסדר עליהם ספרים ואת השלט של הטלוויזיה או סתם להרים עליהם את הרגליים בסוף יום ארוך; שולחנות סלון הם אולי פריט הריהוט הכי שימושי בבית. תסכימו שחוץ מפונקציונאליות בלתי מעורערת – כל סלון ללא שולחן פשוט נראה ערום.

כולנו מכירים אותם. שולחנות סלון נראים לרוב נמוכים, כדי שאפשר יהיה לגשת אליהם בקלות ממצב רביצה מתקדם ולרוב מדובר בשולחן אחד גדול ובולט.  כך או כך, כשניגשים לבחור שולחן סלון כדאי מאד לבחור אחד יציב ולא כזה שמתנדנד כעלה נידף בכל פעם שעוברים על ידו או מניחים עליו קערית קטנה ולחשוב הרבה על הצרכים שלכם (מארחים הרבה? אוהבים לאכול מול הטלויזיה? יש בבית ילדים קטנים?) ורק אז לבחור את השולחן הבא שלכם. למצעד שלנו נכנסו השבוע חמישה שולחנות סלון מעניינים ומיוחדים, שמאתגרים גם את המעצבים המקוריים ביותר, ומוכיחים ששולחן יכול להיות הרבה יותר מפלטה על ארבע רגליים.
הייחודי: הכי אישי שיש

צביקה חרמץ, בעליה של גלריית הרהיטים loft, נוהג לצאת למסעות במזרח הרחוק ובאירופה ולאסוף פריטים מעניינים שמשקפים מלאכות ואמנויות מסורתיות. את מה שהוא מלקט הוא מביא אל הגלריה ההר צליינית שלו וכך מחכה שם היום משטח עץ טיק מגולף בעבודת יד הישר מתאילנד, ותוספת של לוחות זכוכית ובסיס נירוסטה שהפכו אותו לשולחן סלון ייחודי ומרהיב שמשלב תרבות עתיקה עם חומרים עדכניים. אופן הנחת המשטח בין לוחות הזכוכית מזכיר קצת תצוגה מוזיאונית שאמנם הופכת את כל הסיפור ליוקרתי אבל נראה אתכם מניחים על שולחן מכובד שכזה את מגש הפיצה שבדיוק הזמנתם.
המחיר: 7000 שקלים.
להשיג ב:  LOFT, רחוב גלגלי הפלדה 15, א.ת הרצליה פיתוח.
שולחן סלון
תאילנד זה כאן (צילום: דן פרץ)
הקלאסי: מתאים לכל בית

היופי בשולחן "מיניאפוליס" שניצב כאן מולנו הוא היכולת להתאים אותו להרבה סגנונות עיצוב של סלונים, פשוט בזכות צבעו הבהיר והאחיד והבסיס שמזכיר במידת מה רהיטים עתיקים וארכיטקטורה קלאסית. "מיניאפוליס" עשוי עץ בוק וצבועה בטכניקת ווש שמעניקה לו מראה מיושן ומשופשף במתכוון ובהחלט עושה את העבודה בסלון קלאסי.
המחיר: 5900 שקלים.
להשיג ב: רשת "ארזים", פארק תעשיות רמת דלתון, חיפה- צ'ק פוסט ונתניה- פולג.
שולחן סלון
מיושן ומשופשף (צילום: יח"צ)
המודרניסטי: בלאגן עיצובי

ג'יימי חיון, מעצב ספרדי צעיר ועם זאת כבר מוביל ומשפיע, החליט להשתעשע ולהפתיע ועיצב את "multileg", שולחן סלוני שכל אחת מרגליו מעוצבת בהשפעת ובהשראת סגנון עיצובי שונה: החל מהפאר האירופי המגונדר של המאות הקודמות ועד מינימליזם הייטקיסטי של שנות התשעים של המאה העשרים. השולחן הוא למעשה חלק מקולקציית רהיטים שכל כולה הפתעות ושבירת מוסכמות, הוא עשוי MDF בשילוב פלטת זכוכית ומגיע בצורה מעוגלת או מלבנית ובמגוון רחב של צבעים וגימורים.
המחיר: החל מ- 9800 שקלים.
להשיג ב: רשת "הביטאט".
שולחן סלון
סוג של פיצול אישיות (צילום: יח"צ)
הדינמי: לא חייבים להתחייב

שנמקם את השולחן מול הספה? אולי בין הכורסאות? לאורך? לרוחב? שולחן הזכוכית הבא נועד בדיוק למתקשים להחליט ולהתחייב עם מיקום קבוע. הוא לא קטן וגם די כבד, וזאת משום שהוא מצויד בארבעה גלגלים מאסיביים שהופכים את הזזתו ממקום למקום לעניין די פשוט. פלטת הזכוכית המרובעת שלו וחבקי הנירוסטה של הגלגלים הופכים אותו לתוספת שיקית ואלגנטית לסלונים בסגנון מודרני בעיקר, אך הוא יוכל להתאים גם לסגנונות נוספים.
המחיר: 1999 שקלים.
להשיג ב:kika , הגביש 10, א"ת נתניה.
שולחן סלון
הכי נייד שיש (צילום: יוס פונס)
הפרקטי: בתוך מזוודת מעפילים

כולם מכירים את הסיטואציה הבאה: עוד רגע מגיעים האורחים ואתם מגלים פתאום שאת פני שולחן הסלון מכסים לחלוטין הררי עיתונים, חשבונות חשמל וגז, ספלים, צעצועים, טלפונים ושלטי טלויזיה. מה עושים? לאן מעלימים תוך שניות את הבלגן היומיומי הזה? שולחן המזוודה הבא ישמח לעזור לכם להתמודד עם המצוקה הגדולה. בשיא הנונשלנטיות מסיטים לצדדים את הפלטה העליונה ותוחבים לתא האחסון הגדול את כל הבלאגן. טיפוסים מאורגנים יותר מוזמנים להשתמש בתא הפנימי כארון משקאות, ספריית מגזינים וסרטי DVD ובלי שום קשר לקיבולת המרשימה שלו מדובר בשולחן ייחודי ומהודר שמעוצב כמזוודת מסע מפעם, מצופה בדמוי עור קרוקודיל, ומאובזר במנעולים וגלגלי מתכת קטנים.
המחיר: החל מ- 2000 שקלים.
להשיג ב: חנות הקונספט KARE DEISGN, בן גוריון 59, בני ברק.
שולחן סלון
הכי פרקטי שיש (צילום: קארה דיזיין)
תמונה לפתיח-234
403
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...