עוד פעם ספה אפורה? כן, אז מה!

אם בא לכם לשלב ספה אפורה בעיצוב הסלון, לכו על זה. כי לספה אפורה יש אמירה עיצובית בכל סגנון עיצוב והיא ממש לא משעממת.

שירן כרמל שי פלקס

קלאסי זה הכי מודרני 

בעיצוב מודרני של דירה לא רק הסלון בגוונים של אפור אלא כל הבית. ואז מגיע השלב של בחירת הספה, כמובן מאליו, נבחרה ספה אפורה גדולה שניצבת מול קיר כוח באפור כהה, הגוון האפור והעדין של הספה נראה כמחבק בחום את הכירות הכחולות שהופכות את הספה לקלאסיקה מודרנית.

סלון מודרני

ספה אפורה בהירה מול קיר כוח אפור כהה

סלון מודרני
צילום: אלעד גונן | עיצוב: ליעד יוסף

אפורה אבל ממש לא דיכאונית 

הצבע האפור מתקשר אוטומטית לעצבות, יום אפור  ללא שמש מעורר דיכאון, לבוש שכולו אפור עלול להראות משעמם, אז למה לבחור בספה אפורה לסלון שכולו אפור? כי על הספה האפורה אפשר להניח כריות צהובות ומשמחות במינון מדויק שלא פוגם בגוע שמרה הספה, להשלמת האווירה העליזה לצד הספה הוצבה כורסה צהובה בגווני הכריות.

עיצוב סלון קיר ריבועים אפורים

ספה אפורה כרקע לכריות צהובות ומשמחות

ALL IN סלונים | ריצוף, קירות, תקרה בעיצוב הסלון
ספיישל ALL IN עיצוב סלונים

בשכבות של קלאסיקה 

רצפת פרקט מבריקה בלוק אירופאי, סלון שעוצב לאירוח והוא ממוקם מול הנוף, בגב הסלון פינת משפחה ויש גם פינת אוכל וספרייה ענקית כשכולם משדרים עיצוב קלאסי. אז איך זה שהמראה מלהיב ורחוק מלהיות משעמם? כי הגוון האפור שנבחר לכל פינות הישיבה מורכב משכבות וגוונים שונים של אפור שיחד יוצרים עומק ויזואלי לצד אווירה רגועה ושלווה שמתאימה ליום שמש עליז או יום גשום, סגרירי ואפור.

סלון בסגנון קלאסי

פינת אירוח עם ספות וכורסאות באפור

סלון בסגנון קלאסי

 עור אפור לא בהכרח משדר קור 

מראה אקלקטי התאים לדייר הדירה שרצו שיהיה בה הכול. גם תחושה אלגנטית, גם מראה קלאסי קצת נוסטלגי וגם תחושה נעימה של חמימות. ספת עור אפור נבחרה על ידי הדיירים והמעצבת. גם עור וגם אפור עלול היה להשרות בחדר תחושה של קרירות, אבל זה ממש לא כך, הקו האקלקטי אפשר למעצבת "לחמם" את האווירה באמצעות תוספת של גווני צהוב מוזהב והקטיפתיות של הכריות, ריפוד הכיסאות בפינת האוכל וגוף התאורה הטבעתי עשוי פליז, לא רק שמחממים את הספה הם נותנים לה את הכבוד שמגיע לה.

ספה אפורה בסלון,

סלון בעיצוב אקלקטי וספת עור אפורה

ספה אפורה בסלון, גופי תאורה עגולים, עיצוב: אלה סהר, צילום: ליאור אביטן
צילום: ליאור אביטן | עיצוב: אלה סהר

אפור מתאים גם לצעירים

מי שחושב שאפור זה צבע של זקנים, טועה. הוכחה לכך מהווה סלון ששטחו מצומצם ומשום כך נבחר עבורו עיצוב קליל וצעיר. גודל הספה האפורה הותאם לממדי החדר, מעליה נתלתה יצירת אומנות צבעונית, משענות הידיים שעשויות לביד עץ גלי, הספיקו לספה ולא היה צורך להוסיף כריות שיכבידו על המראה הקליל והצעיר.

סלון קטן מעוצב

סלון קטן במראה צעיר

להאיר בית
סלון קטן

אפור בכפרי לייט

ידוע שבסגנון כפרי נוהגים להשתמש בגווני אדמה חמים, אלה מתחברים עם הגוונים של החומרים הטבעיים, כמו בריקים, עץ טבעי וכדומה. אז איך למרות זאת נמצא מקום הולם לספה אפורה שלא רק משתלבת בעיצוב אלא שגם משפיעה עליו. אז זה בדיוק העניין, הגוון האפור של  הספה, מצד אחד מתחבר לנוכחותם של קירות הבריקים, העץ הטבעי והקמין ומצד שני קצת ממתן אותם ומוסיף קלילות מסוימת שיוצרת איזון בין כל הפריטים. .

סלון כפרי

סלון עם נגיעה של אלמנטים כפריים וספה אפורה

סלון בקו אחיד לעיצוב בכפרי

סלון עם נגיעה של אלמנטים כפריים וספה אפורה

סלון עם נגיעה של אלמנטים כפריים וספה אפורה

סלון עם נגיעה של אלמנטים כפריים וספה אפורה

סלון עם נגיעה של אלמנטים כפריים וספה אפורה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...