המצעד: חמש אסלות שישדרגו כל ביקור בשירותים

החדר הקטן הזה יכול להשתדרג: חמש אסלות שאפילו ראשי ממשלה ישמחו להעביר עליהן כמה דקות ביום

ראשי ממשלות, אסירים בבית כלא, דוגמניות על, מנכ"לים, אנשים יפים, מכוערים, נמוכים, גבוהים – כולם, בסופו של יום (או בתחילתו, תלוי בהרגלים..) וגם מספר פעמים במהלכו- הולכים לשירותים. כל מי שחזר מטיול בהודו, מטירונות בתנאי שדה, ממחנה קיץ של התנועה או סתם בשיטוט באזורים מוזנחים יודע להעריך בית שימוש נקי, מסודר והיגייני אבל חמש האסלות שנציג לפניכם השבוע הן הרבה מעבר לכך – הן סופר מעוצבות, מדליקות ויוצאות דופן ויש להן, ללא ספק, את היכולת להפוך את החדרון הקטן ביותר בבית לדובדבן שבקצפת. הנה הן:

המלכותי: לעשות את זה כמו מלך

אם אי פעם שאלתם את עצמכם איך הרגיש מלכים ומלכות כשהניחו את ישבנם המלכותי בבית הכיסא, אתם מוזמנים לרשום צ'ק על סכום לא קטן ולרכוש לעצמכם את האסלה המלכותית של המותג הצרפתי hebreau ,המיוצרת מעץ מלא עם אסלת חרסינה מעוטרת ידנית ולצידה בידה א-לה-לואי: קנקן חרסינה. ניאגרת משיכה בחוט ומעמד לנר משלימים את התמונה התקופתית והמהודרת. תודו ששווה!
המחיר: 48 אלף שקלים
להשיג ב: 'איטל חרס', התערוכה 3, נמל ת"א.
אסלה
(צילום: קלוד פרנק)
החסכוני: רק חצי מכמות המים

לצערנו הרב, גם לאור מבולי הגשמים שיורדים עלינו לאחרונה, thin , האסלה החדשנית של המותג האיטלקי azzura  , רלוונטית מאד עבורנו: לא רק בשל עיצובה המינימליסטי והאלגנטי, גם לא בזכות היותה האסלה בעלת המושב הדק ביותר בעולם, אלא משום שתודות לטכנולוגיה חדשנית המוגנת בפטנט, היא מסוגלת לבצע שטיפה מלאה בחצי מכמות המים המקובלת-  2.7 ליטרים במקום שישה. הייתכן שדווקא מאיטליה תבוא הישועה והפתרון למשבר המים הישראלי?!
המחיר: 3,650 שקלים
להשיג ב: סניפי רשת זהבי עצמון
 אסלה
(צילום: יח"צ)
המשולב: גם כיור וגם שירותים

בשורת חיסכון במים מגיעה גם מחברת roca, שפיתחה ועיצבה יחידת כיור ואסלה שעונה לשם: W+W (washbasin+watercloset) וחוסכת גם מקום בחלל חדר הרחצה או השירותים וגם כמות ניכרת של מים. המערכת המתוחכמת שיש כאן מסננת את המים מהכיור ועושה בהם שימוש חוזר בעת הדחת המים באסלה, והמבנה שלה, בצורת האות הלועזית L , לא רק שהוא מקורי ויוצא דופן אלא גם יעיל מאד בחללים קטנים.
המחיר: 16 אלף שקלים
להשיג ב: רשת אלוני
אסלה
(צילום: יח"צ)
המשונה: המיקום עושה את כל ההבדל

לדעתם של  מעצבי המותג היוקרתי Jacob dalfon אין שום צידוק לכך שאסלה תהיה תמיד צמודת קיר-  זה סטנדרטי מדי, שגרתי וחסר מעוף. לכן, ובהשראת זרם האמנות הסוריאליסטי ,הם בחרו למקם אליפסה משונה ואניגמאטית דווקא במרכז החלל, תלושה ומרוחקת מכל קיר או תומך. תגידו מה שתגידו (מוזר, מתחכם, לא ברור, מדהים, חסר טעם ,תמוה)- אי אפשר להתעלם מהעובדה שדבר כזה עוד לא ראינו, ובעולם העיצוב זה נחשב לקומפלימנט לא קטן.
המחיר: 41 אלף שקלים
להשיג ב: רשת "חרש"
אסלה
(צילום: סטודיו ז'קוב דלפון)
 הגבוה: צוחקים על הנמוכים

במבט ראשון, נראה כאילו מעצבי המותג devon&devon החליטו להשתעשע על חשבונם של ילדים ומבוגרים נמוכים, שכן את מיכל ההדחה לאסלות החדשות שעיצבו הם תלו ממש, אבל ממש גבוה. במבט נוסף מתבהרת התמונה: אין פה שום לעג לרש והניאגרה מצוידת בחוט ארוך למדי, כמו באסלות של פעם. רק שהאינסטלטור, אם יהיה חלילה צורך לקרוא לו, יגיע בבקשה עם סולם.
המחיר: 14 אלף שקלים
להשיג ב: אולם התצוגה של HeziBank, דיזיין סנטר, רח' הלח"י 2 בני ברק
אסלה
(צילום: יח"צ)
23431
4031
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...