ממוזנח למטופח: כך תהפכו את שירותי האורחים לחדר הכי מגניב בבית

איך תהפכו את שירותי האורחים לכוכב של הבית? ללא תקציב מנופח ומבלי לשבור את הבית-קבלו טיפים שיכולים להתלבש על חדר השירותים הקיים שלכם

בבתים רבים שירותי האורחים מתפקדים בתור חדר השירותים הפחות אטרקטיבי בבית, גם לאור העובדה שהם לרוב קטנים יותר, וגם כיוון שנעדרת מהם תחושת הביתיות שיש בחדר השירותים הראשי.

אז למה בעצם חשוב שתשקיעו בשירותי האורחים? ראשית, ברוב המקרים הם נמצאים בחלק המרכזי בבית, מה שאומר שכולם עוברים בהם בהזדמנות כזו או אחרת, והם מתפקדים פעמים רבות בתור הפנים של הבית. שנית, החדר הזה מספק הזדמנות פז להתפרע, להשתגע, ולשלב את כל הרעיונות העיצוביים המגניבים שיש לכם בראש ולא היה לכם איפה. בכתבה הבאה תלמדו כיצד לשדרג את הקיים באמצעות טיפים פשוטים ולא יקרים, ולהפוך את החדר הנשכח והמוזנח הזה, לכוכב של הבית.

שרותי אורחים

כבר לא מובנים מאליהם: שירותי האורחים הופכים לאחד החללים המושקעים בבית הישראלי

שרותי אורחים

כך תכניסו כל פנטזיה עיצובית לשירותי האורחים שלכם באמצעות טפטים

שירותי האורחים שלכם קטנים? זה ממש לא אומר שלא תוכלו לגרוף מחמאות. טפט למשל, הוא אפשרות נהדרת לשדרוג כל חדר, לא משנה מה הגודל שלו, או מה כמה גרוע מצב הקירות. השימוש בטפטים מציע עולם ומלואו והוא מאפשר להפוך כל חלל לפנטזיה קסומה בין רגע, גם כאשר מדובר בחללים קטנים במיוחד.

בשוק תמצאו מבחר רחב של טפטים, בדרגות מחיר משתנות ותוכלו לבחור מתוך עולם אפשרויות אינסופי, החל מאלמנטים בוטניים שיהפכו את שירותי האורחים שלכם לג'ונגל טרופי המתכתב עם אחד הטרנדים הכי חמים של עולם העיצוב היום, ועד מפת העולם לחובבי גיאוגרפיה, צורות גיאומטריות אשר יוצרות אשליה אופטית, ועוד ועוד.

שרותי אורחים

חיפויי עץ, טפטים וכל אלמנט אחר שיכול לתת חיים לקירות בשירותי האורחים

שרותי אורחים
צילום: שי אדם | עיצוב: שירלי דן

כך תיצרו אשליה אופטית של חדר שירותים גדול יותר, באמצעות מראה

עוד אלמנט נהדר המאפשר להתמודד עם חלל קטן, כי מה לעשות, שירותי אורחים הם לרוב קטנים, הוא הראי. מראה מאפשרת אשליה אופטית מיידית ואם תשכילו להשתמש בה, היא תהפוך את שירותי האורחים הקטנטנים שלכם לרחבי ידיים (רק בתור אשליה, אבל היי, גם זה משהו).

לא בא לכם להשקיע בתליית מראה על גבי הקיר כולו? מראה תלויה אחת או יותר, יספקו אשליה של מרחב והכי חשוב, לא יעלו הרבה ותוכלו לתלות לבד ללא צורך בהאנדי מן.

חדר רחצה מעוצב בסגנון אלגנטי

זה רק נראה ענק: מראות הן דרך נפלאה ליצירת אשליה

חדר רחצה מעוצב בסגנון אלגנטי
צילום: אלעד גונן | עיצוב: צביה קזיוף

כך תיצרו אוירה מוקפדת ואלגנטית בחדר השירותים, באמצעות תאורה

תאורה היא אחת הדרכים המיידיות ליצירת אוירה, ולכן חשוב שתחליטו קודם כל איזו תחושה אתם מבקשים לייצר בחדר, בהתאם לכך תוכלו לבחור את הגופים וסוג התאורה.

רוצים לייצר אפקט וואו דרמטי? לכו על גוף תאורה אחד גדול ומרשים, שנדליר למשל, שדווקא בחלל קטן במיוחד, ייצר תחושה של דרמה ועניין. רוצים אוירה ביתית וחמימה? ספוטים שקועים ותאורה צהובה ורכה לגמרי יעשו את העבודה. מתים על לוק אורבני וצעיר? בחרו בנורות פחם תלויות במראה מחוספס שייתנו לשירותי האורחים שלכם תחושה של לופט ניו יורקי, או לפחות תל אביבי.

שרותי אורחים

הארה נכונה תעשה את העבודה

שרותי אורחים

עוד שדרוגים שתוכלו להוסיף בקלות מבלי לשבור קירות או להחליף חיפויים

יש לכם בעיית מחויבות ולא רוצים להתחיל רומן עם השיפוצניק או החשמלאי? אין בעיה, קבלו מספר רעיונות קלים ופשוטים לשדרוג שירותי האורחים שלכם, שלא יגזלו מכם זמן וכסף רבים מדי.

הריצוף זקוק לריענון? חישבו יצירתית, שלבו אלמנטים מעולמות תוכן שלאו דווקא הייתם מדמיינים בשירותי האורחים. אלה יכולות להיות יצירות פופ ארט אמנותיות, צביעת אפקטים ייחודית, לוח מחיק בו תוכלו לכתוב הגיגים והקדשות לאורחים, פסלים ובעצם מה לא.

שרותי אורחים

כל העולה על רוחכם, צרו שירותי אורחים עם טוויסט

שרותי אורחים
צילום: שי אדם | עיצוב: שירלי דן

 

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שטיח סינתטי בשירותים
נהדר... חבר שיבוא וישתין ישר אל תוך סיבי השטיח... רעיון מופלא של כותב מופלץ

ואיך בדיוק מתכוונים לנקות את הדשא הסינטטי בשירותים

בודק...