מקום מעולם אחר: ריהוט ישן עם חדש

עיצוב ישן עם חדש, מחבר בין תקופות שונות, שומר על האותנטיות של הרהיטים ומביא אותם למקום עכשווי ברמת גימור מושלמת, משלב המחשבה ועד שלב הביצוע

שולי שדה

בפינה קסומה בלב רחוב שבזי הציורי בנווה צדק ממוקם לו הסטודיו לרסטורציה ולעיצוב רהיטים ודלתות במראה עתיק. יאיר מור, הרוח המקדמת ומסבירת הפנים של המקום, לוקח אותנו אל פנים הסטודיו, שנחשף במלוא יופיו כמו מערת עתיקות קסומה וגדושה באוצרות. כבר בכניסה נשקף מראש הגלריה, ישוב עם סינור ומבריש בדייקנות, כמו דמות מציור שמן, האמן והשותף הנס גרוניך. הנס, ניצול שואה בן 86, למד את מקצוע הרסטורציה בגרמניה ועובד במקצוע כ-60 שנה.

עיצוב רהיטים אישי

הסטודיו עובד בשיתוף פעולה עם מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים בכל הארץ. יחד הם יוצרים רהיט חדש וייחודי שמתאים במיוחד לאווירה ולסגנון של בית הלקוח. כל רהיט הוא יצירת אמנות בפני עצמה.

מה יש בסטודיו?
הסטודיו מתחלק לשלוש מחלקות עיקריות: ריהוט עתיק, דלתות עתיקות וחדשות, ורהיטים בסגנון ישן-חדש מחומרי גלם ממוחזרים. תהליך הרסטורציה כולל עבודות נגרות אשר נעשות בסטודיו ובנגרייה. הדלתות וכלל הרהיטים המוצעים במקום הם לא פחות מאוצר מרהיב של סגנונות היסטוריים נדירים שחולשים על פני העולם.

אז מהי רסטורציה?
רסטורציה היא תהליך שחזור וחידוש של רהיטים עתיקים שבסופו הרהיט חוזר למראהו המקורי והשלם. יאיר, שהתחיל את דרכו בבצלאל והתאהב במהלך הזמן בטכניקת הרסטורציה, מספר על תהליך עבודה ידני קפדני שמשלב טכניקות עבודה מסורתיות כמו גילוף, חריטה והשלמות של ציורי פורניר.

שולחן עץ

 

הדלתות
עיצוב דלתות עתיקות וחדשות עם אלמנטים מודרניים – חיבור ושחזור למקור. המוצר הסופי הוא נכס עיצובי נדיר שיפתח לכם כל יום את הבית ואת הלב. אין לטעות במראה הישן, הדלתות כוללות טכנולוגיות מתקדמות. הדלתות עוברות תהליך של חיזוק ושל התאמה אישית, ולבסוף הצוות מתקין את הדלת בבית הלקוח.

דלת כניסה מעץ

דלת כניסה מעץ

 

ריהוט ומטבחים המשלבים ישן עם חדש
הסטודיו מייצר רהיטים ומטבחים בשיטת הרסטורציה. בתהליך מחזור שכזה נאספות דלתות וחלונות מתקופות שונות, לוחות וקורות עץ שפורקו מגגות ישנים. כל זה מתחבר ומעוצב כפאזל המחבר את הישן עם החדש והכל ברמת גימור מודרנית. כמובן, גם כאן רהיט ומטבח חדש משלב בתוכו את כל שלל הפינוקים והטכנולוגיות הקיימות.

 

מטבח בנגרות אישית

 

הרגליים על הקרקע והראש בתקופות עתיקות
מי שמכיר סגנון עתיק ואחר, ויודע להעריך אותו, ימצא בסטודיו המיוחד והיחיד במינו בארץ, אוצר גלום של אומנות עיצוב עתיקה ונדירה בנוף המקומי. העבודה היא ברמה גבוהה, ומצטיינת באיכות. בתכנון משותף וחווייתי, הרהיטים הופכים למעשה אומנות של ממש, שיכניס אל כל בית ממד אחר של זמן ומקום.

 

סטודיו יאיר מור

234
403
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...