אולי על שפת הים: עיצוב חדש למסעדת חוף

מצד אחד - נתוני פתיחה מושלמים. מצד שני - אתגרי עיצוב רבים. והתוצאה? מסעדת חוף נעימה ומזמינה בגווני ים וחול. בואו לביקור במסעדת "ים 7" ההרצליאנית

500,000
150 מ"ר
ארד אורבן דיזיין

ים 7

 

המקום: מסעדת "ים 7", רמת ים 122, הרצליה.

 

 

על חוף הים של הרצליה נפתחה ב-2002 מסעדת "ים 7". המיקום האסטרטגי שלה, ממש על שפת הים, יוצר את האווירה המיוחדת במקום – בריזה, אווירה רומנטית ותחושה משוחררת של חוף ים. מעבר לנתוני הפתיחה הללו, המסעדה עברה לאחרונה שיפוץ נרחב ועיצוב כולל. אז מה מחכה לכם שם? לבשנו שורטס וגופייה ויצאנו לבדוק את הקונספט העיצובי במקום.

 

ים 7

 

ים 7

 

ים 7

 

המעצבים הועמדו בפני אתגרים רבים: בעל המסעדה ביקש לא להפחית במספר מקומות הישיבה; היה צריך לאפשר למקום להמשיך לתפקד כמקום לאירועי בוטיק, ולכן השולחנות היו צריכים להיות תואמים, וכאלה שמסוגלים להתחבר אחד לשני במקרה הצורך; להגדיל את השירותים; ולתכנן מחדש את הבר, אך ללא הזזה של מקררים ובהתאם לנקודות חשמל קיימות.

ים 7

 

לאחר גיבוש הקונספט החדש, המסעדה כולה עברה שיפוץ כללי, והכל הוחלף בה: חיפויים, קרמיקות, בר, שירותים, מקומות ישיבה – רק הריצוף נשאר. מכיוון שאי אפשר היה להחליף את הריצוף, העיצוב החדש הותאם לו. כמו כן, התקרה במקום היא תקרה לא שגרתית בצורת משלושים, שהייתה צריכה לעבור עיצוב מחדש ללא הריסה.

 

ים 7

 

ים 7

 

קיר עץ

 

חלל הישיבה תוכנן מחדש: בוצע שינוי של כל הריהוט, נעשה עיצוב ותכנון מחדש של התקרה הקיימת, הונחו חיפויים חדשים, ותוכננה תאורה מיוחדת.

 

ים 7

 

ים 7

 

ים 7

 

ים 7

 

השירותים גם הם עברו תכנון מחדש. התאים הוגדלו, ונבנה תא נכים שלא היה קיים קודם.

ים 7

 

ים 7

 

הבר עבר שינוי משמעותי: חזית הבר שונתה, ונוספו מקומות אחסון ודיספליי.

 

ים 7

 

רצפה דג

 

ים 7

 

 

תוכניות המסעדה:

תכנית מסעדה

 

תכנית מסעדה

 

רשימת ספקים חלקית:

ריהוט – 'פיקאפ'

תאורה – 'קמחי תאורה'

נגרות – 'נגריית אלון העיצוב'

מסגרות – 'א.ד. נדים'

תקרה – 'דקמן'

אקססוריז – ID Design, שוק הפשפשים

553
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עיצוב נחמד מאוד שמזכיר את הים
אז מה היה לנו כאן: פלטת צבעים נכונה, החלטה נבונה להשאיר את הריצוף של הריצפה, כסאות ישיבה נעימים מאוד, ששילוב הצבעים שלהם (כחול וירוק) יחד עם הטקסטורה של הבד והצורה הרכה של העיצוב שלהם עושים לגמרי את העבודה, תקרה בצבע ובטקסטורה שמזכיר את חולות הים שליד. הדבר היחידי שלא מתאים זה החיפוי של הדלפק, לא במקום כל הגיאומטריות הזאת שלו, וגם הירוק שלו הוא ירוק לא נכון שדוקר את העין, בניגוד לירוק העדין והמשתלב של הכסאות, למשל. גם בשרותים ציפיתי לקצת יותר מעוף ועניין בעיצוב ובצבעים, היה אפשר לעשות זאת טוב יותר. עכשיו נוצר קצת פער בין עיצוב החלל המרכזי של המסעדה לבין השרותים, לא מתאימים אחד לשני, זה כאילו מקום אחר וחבל. סה״כ בכללי עבודה טובה ועיצוב שמבדיל משמעותית משאר המסעדות, ורק על העובדה הזו מגיע שאפו.

נגישות
מפריע שאף פעם אתם לא מתייחסים לנושא הנגישות לנכים הן בהגעה למסעדה והן באשר לריהוט, לי זה הפרמטר הראשון שאבדוק ורק אחר כך אחליט אם לבוא או לא,

בודק...