הטופ של הטופ: יוגורטריית שף תל אביבית חדשה ומעוצבת

הקונספט: גן עדן, והיישום: עץ, בטון, רהיטי גינה, ציפורים טרופיות והרבה צמחייה. ומעל הכל - יוגורט עם כל התוספות הכי מושחתות, שאתם מעצבים בעצמכם. תגידו שלום ל"טופיה"

1,500,000
70 מ"ר
יונתן בן חיים
עבד שדפנא
אתי דנטס
סטודיו אתי דנטס בשיתוף עם מעצבת הפנים ליאור יונה
עמית פרבר SHUFUNI

יוגרטיית שף

 

המקום: TOPYA יוגורטריית שף, רחוב בן יהודה, תל אביב

מכירים את היוגורטריות, שאפשר למצוא היום בכל קניון או פינת רחוב? אלו שמגישות לנו קערה הגדולה, עם יוגורט לבן ומתוק וקפוא, המעוטר בשלל פירות, סוכריות, גרנולה ושוקולדים? אז היזמים שמאחורי "TOPYA", יוגורטריית השף החדשה של תל אביב, רצו לפתוח מקום עם קונספט חדש: יוגורטריה עם מזיגת יוגורט עצמית על ידי הלקוח, והגשה של תוספות מיוחדות שפותחו במיוחד לרשת על ידי השף קונדיטור, ערן שוורצברד.
יוגורטייה שף
לאחר שנבחר מקום במרכז תל אביב והתחילו עבודת הפיתוח מול השף, התחילה מלאכת העיצוב, שהייתה צריכה לענות על שתי בקשות של הלקוח: שזה לא יהיה "עוד גלידריה בעיר", ושהמקום יהיה, מעבר ליוגורטריה, מקום בילוי בו הלקוחות יישבו הרבה זמן ויהנו מהמוצר ומהחוויה מסביבו.
מתוך שני התנאים האלו התפתחו העיצוב והשפה המיתוגית של הרשת, ונבחרו החומרים של עיצוב הסניף. השפה המיתוגית פותחה סביב הנושא של עולם מושלם ואוטופי, מקום בו הכל טוב – גן עדן. המיתוג כולל אלמנטים טרופיים (חיות, צמחייה ופירות אקזוטיים) בצבעים עזים ושמחים. מתוך רצון לתת מקום לשפה המיתוגית ולמוצר הכל כך צבעוני, נבחרו גם החומרים של היוגורטריה: עץ טבעי, ברזל ובטון, וכן ריהוט גינה, צביעת אמנותית של הקירות והרבה צמחיה.
יוגורטייה שף
יוגורטייה שף
יוגורטייה שף
בחנות שני אלמנטים עיצוביים עיקריים: קיר מכונות היוגורט, ושולחן התוספות בהגשה עצמית. קיר המכונות חופה כולו בלוחות עץ אורן לא מהוקצע ומגוון, ובחזית של המכונות הוצבה ארונית ברזל הניתנת להזזה לצורכי ניקיון והזזת המכונות במידה ויש צורך לטפל בהן. לוחות העץ מטפסים על הקיר ויוצרים סינר, שממנו משתלשלות נורות פחם חשופות בגבהים שונים.
יוגורטייה שף
שולחן התוספות המכובד כולל בתוכו מקרר גדול לתוספות הקרות, ואזורים לא מקוררים לשאר התוספות, והלקוח יכול ללכת סביבו ולהגיש לעצמו משלל התוספות. בגלל גודל השולחן והיותו אלמנט כל כך מרכזי ודומיננטי בחנות, היה צורך שהוא יהיה מיוחד, אטרקטיבי ופרקטי מאד לתחזוקה היומיומית.
בשלב זה גוייס לפרויקט הסטייליסט, כדי לבחור וליצור את החוויה סביב שולחן התוספות. עבור שולחן זה נוצרו כלי אלומיניום בצבע זהב במיוחד לרשת, בתוספת כלי מלמין בצבעי ורוד וטורקיז, וגם כלי זכוכית. כולם יושבים על משטח קוורץ בהיר, שמדגיש את כל הצבעים של הכלים והתוספות.
יוגורטייה שף
יוגורטייה שף
ריצוף החנות חולק לשני אזורים: באזור העבודה הונחו אריחים דמויי בטון גדולים, ובאזור הישיבה אריחי גרניט פורצלן דמוי עץ משופשף. אותם אריחי עץ מטפסים על הקירות באזורי העבודה הרטובים. לריהוט נבחרו ספות מרופדות וכורסאות ראטן, המזוהים כרהיטי גינה. לריהוט הוחלף הריפוד המקורי, ובמקומו הונח ריפוד פלסטיק דמוי בד, שקל מאד לנקותו.
יוגורטייה שף
ריצוף: קרמיקה שרוני ריהוט: יונייטד סיטס נגרות: ניסים זעפרני, גופי תאורה: סטודיו בים
מעל הקופה נתלו גופי תאורה שנוצרו מכלובים מוזהבים בהזמנה מיוחדת.
יוגורטייה שף
על הקיר הגדול באזור הישיבה, הודבק לכל הגובה טפט בצבעים עזים ואווירה טרופית, שנוצר על ידי מאיירת ומהווה ניגוד למונוכרומאטיות של העיצוב בחלל החנות.
יוגורטייה שף
יוגורטייה שף
בחוץ, על המדרכה, הוצבו כורסאות ראטן וסלסלות קש עם צמחייה שופעת, הכוללת צמחי תבלין ושיחי ציפור גן עדן המדמים עצי בננות, שיחד עם מוזיקת הרקע מכניסה את הלקוח לחוויה של גן עדן מתוק.
רשימת ספקים חלקית:
מיתוג: משרד המיתוג ICONICA
ניהול פרוייקט: גיא עזרן
נגרות: ניסים זעפרני
מסגרות: איציק שטרית
ריצוף וחיפוי: קרמיקה שרוני
צביעה אמנותית: ורד הלל
גופי תאורה: סטודיו בים
מיתוג: סטודיו ICONICA
איורים: שרית עברני
צמחיה: משתלת הכפר החדשה
ריהוט: יונייטד סיטס
יוגורטייה שף

 

553
7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מקסים במיוחד. כל הכבוד!

יפה מאוד, חדשני ומעוצב בטוב טעם
עבודה של אנשים שיודעים מה הם עושים. כישרון וסטייל יחדיו. כל הכבוד!

טוב טעם. נעים. לא עמוס. מזמין. בהצלחה !!

מקסים חמים מזמין מעניין מיוחד :)
כל תמונה הנאה צרופה .

מופרך וכלל לא פרקטי
1.5 מליון לכזה דבר? ממש מוגזם והמעצבים עשו לעצמם עבודה קלה , אין חשיבה מקצועית

רואים שנעשתה עבודה

מקסים אבל לא מסחרי
המקום מקסים ומעוצב היטב. פשוט לא מתאים לישראל ולהתנהגות הצרכן הישראלי. הקונספט הפתוח היה עובד בניו-זילנד או בעיר קטנה בסקנדינביה, לא בישראל. המקום לא יחזיק מעמד מסחרית ומבחינה עצובית הוא יראה מוזנח מאוד מהר משום שלתחזק את המראה שלו לאורך זמן לא יהיה כלכלי

בודק...