גוד מורנינג כפר סבא: מה מציעה מסעדת ארוחות הבוקר החדשה של העיר?

גוף תאורה מיוחד במינו, אווירה חמימה, שימוש במגוון חומרים וצבעים וארוחות בוקר שמוגשות גם באמצע הלילה. יצאנו לבדוק את ה"בנדיקט" החדשה של כפר סבא

230 מ"ר מ"ר
סטודיו ירון טל
בנדיקט קניון G
המקום: בנדיקט, מרכז G כפר סבא
הכמות: 150 סועדים
האוכל: ארוחות בוקר מכל העולם
אין עוררין על כך שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה של היום. אז אם היא כל כך חשובה, מדוע בעצם לא לאכול אותה במשך כל היום? הגדרת ארוחת הבוקר כסגנון של ארוחה, ולאו דווקא שעה בה אוכלים אותה, מהווה את תפיסת העולם של קבוצת המסעדות "בנדיקט", אשר התחילה בסניף אחד ברחוב בן יהודה בת"א, וכעת מונה 6 מסעדות – כשהאחרונה נפתחה זה עתה במרכז G בכפר סבא. עם הבטחה שהמקום יפעל בקרוב במתכונת של 24/7, והשמועות על עיצוב מדליק וסגנון ארוחות בוקר שונה מה"חביתה-סלט-מטבלים" הרגיל, החלטנו ללכת לבדוק מקרוב מה מציע המקום.
בנדיקט כפר סבא תוכנן ועוצב באווירת העיצוב של כל קבוצת המסעדות. יחד עם זאת, לכל מסעדה יש את הייחוד שלה, וכאן הוא מתבטא בסגנון כפרי עם נגיעות מחוספסות ואורבניות.
עיצוב מסעדת ארוחות בוקר כסא צהוב
כסאות ושולחנות בעיצוב
עיצוב מסעדה
עיצוב המסעדה נקי, רענן ובהיר, ובד בבד גם חם ומזמין. בעיצוב נלקח בחשבון שהוא אמור להתאים גם לסועדים שבאים לאכול ארוחת בוקר ביום, וגם לכאלה שחושקים בה דווקא באמצע הלילה.
במרכז המסעדה ניצב בר רחב ידיים, בעל משטח אכילה עשוי עץ. הבר והעמודים שסביבו מחופים באריחי קרמיקה לבנים בדוגמת בריקים אנכיים (לעומת האופקיים שאנו רגילים לראות). מעל הבר תלוי גוף תאורה גדול, עשוי צלחות לבנות התלויות בחוטים מהתקרה, ובמרכזן נורות פחם. גוף תאורה זה עוצב ויוצר על ידי הסטודיו, ולנו הוא ממש מזכיר אוסף של ביצי עין תלויות.
מדפים למשקאות
עיצוב מסעדה
בר מסעדה
 כסאות בר מסעדה
עיצוב מטבח מסעדת ארוחות בוקר
לרצפת המסעדה נבחר ריצוף העשוי חתיכות אבן בצורת אקראיות שונות, שיוצרות מעין פסיפס בגוונים בהירים ברחבי כל החלל. כמו כן, נבחרו יחידות עץ אשר משמשות כמחיצות בין חללים.
צבעוניות המסעדה נעה על סקאלת גוונים של תכלת-ירוק, המתבטאים בקיר האחורי ובקיר המוביל לקומת השירותים; גווני חום ולבן, הניכרים בשולחנות, בכסאות, בחיפויי העץ ובמחיצות; וכן נגיעות של צהוב, המתבטאות בכסאות אקראיים ובספות.
עיצוב מסעדה ירוק עץ
עיצוב מסעדה ירוק
העלייה אל השירותים שבקומה השנייה היא על גבי גרם מדרגות עץ ומתכת, שממנו ניבט החלל כולו מבעד לרשת אוורירית כחולה.
מדרגות לקומה שניה כחול
רשת כחולה
ומילה על האוכל: ארוחות הבוקר כאן מגיעות מכל העולם, החל מבוקר בסגנון הישראלי המוכר, ועד לבוקר אנגלי, מקסיקני, ניו יורקי, סגנון בוקרים ועוד – כשמנת הדגל היא ה"אגז בנדיקט" המפורסמת.
בנדיקט אוכל
תות שוקולד פנקייק
פנקייק שמן
חוץ עיצוב מסעדה

 

553
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

באלאגן "עיצובי"... מראות קשים לצפיה.. :)

...נקי?...
כל כך הרבה סופרלטיבים ניתן לאמר על המקום הזה. ואתם בחרתם להשתמש במילה "נקי"...? לא הייתם שם? לא ראיתם את התמונות. זה לא עיצוב נקי בשום אופן.

בודק...