חנות קטנה ומטריפה: הגלריה הבועטת שמביאה את בשורת ה-Raw Materials

חומריות גולמית של עץ, בטון וברזל, וערבוב של מרקמים וטקסטורות, מוציאים את "וישס גלרי" מהמסגרת והופכים אותה לפנינת עיצוב חצופה ומתוחכמת

מי אנחנו: Vicious Gallery וישס גלרי – גלריה עם קולקציית רהיטים שעוצבה על ידי מעצבת הפנים אורלי בן סימון, בעלת הגלריה, בשיתוף עם מעצבת המוצר טל שורץ דינס. כמו כן, קיים במקום אוסף פרטים משלימים לבית, תאורה, שטיחים, כלי נוי והגשה ופרטי אמנות בעלי אופי מיוחד. החלל מעוצב כדירת לופט ומחולק למספר אזורים עיקריים: חדר אירוח לרבות שולחנות אוכל ומזנונים, חדר שינה, חדר עבודה ואזור תצוגה ראשי של ריהוט. שפת העיצוב משופעת מחומריות גולמית של בשורת ה-Raw materials, במרקמים ובטקסטורות המאפשרים משחקי עיצוב והום סטיילינג.

 

ריהטים מעוצבים

 

למה וישס גלרי: "בחרתי בשם בהשראת תרבות הפאנק. הרעיון המרכזי היה לצאת מהמסגרת, להיות אחר, שובב, בועט אך מתוחכם – ממש כמו עיצובי הרהיטים ואוסף הפריטים בגלריה".

 

תקישו בווייז ותגיעו: ביל"ו 1 יהוד

 

אצלנו עובדים: 2

 

רהיטים מעוצבים

 

שנים בביזנס: "הגלריה נפתחה באוקטובר לאחר שנה של הקמה".

 

יום ארוך: "החנות פתוחה שישה ימים בשבוע, מתוכם יום אחד ארוך, ואני כמובן לא מפסיקה לעבוד גם מהבית – בין הבנות לבין השיעורים והחוגים".

 

זמן לנשימה: "אני נוסעת לחו"ל בעיקר למקומות מעוררי השראה, מהם אני חוזרת היישר לגלריה כדי ליצור ולעצב. כמעצבת שעיצוב ישראלי הינו ערך עליון עבורה, חשוב לי שעיצוביי יהיו מחומרי גלם שנקנו בישראל. גם שאר העיצובים המוצגים בגלריה הם של מעצבים ישראלים ובשיתוף אמנים ויוצרים מקומיים".

 

מיטה זוגית ממתכת

 

הקשר האישי שלי לתחום העיצוב: "אני בתחום העיצוב כבר למעלה מ-20 שנה. נגעתי בתחומי עיצוב שונים כמו עיצוב תפאורה לפרסומות, עיצוב חלונות ראווה, עיצוב חנויות, מיצוב מסחרי, עיצוב פנים והום סטיילינג".

 

קרדיט על עיצוב הגלריה: "אני עיצבתי את מבנה הגלריה, והוא מתבסס על אותנטיות המקום. בעיניי האותנטיות והחספוס הייחודיים של המבנה מהווים את הרקע המושלם לרהיטים שמוצעים בגלריה ומהווים שחקנים ראשיים. יופיים של העיצובים במקום נובע מחומר הבסיס מהם הם עשויים ומההתיישנות הטבעית שלהם, אך הם כאלו שאינם חפים מתחכום, מקוריות ומעל-זמניות".

 

 

חנות עם השראה בשבילי: "החנות של מעצבת האופנה שרון ברונשר, כי יש לה קונספט מהודק ומעורר השראה, היא שומרת על דרך עיצובית מינימליסטית ומונוכרומטית וחוקרת בכל פעם תחום עיצוב אחר – אופנה, טקסטיל, נייר. כל זה מאוד מוערך בעיניי. בחו"ל אני אוהבת את all saints, מותג אופנה אורבני ומחוספס שמאמין בפלטת צבעים מונוכרומטית וקשוחה ומייצר שיק רוק'נ'רול בסגנון בריטי וכל החנויות שלו סופר קוליות עם עיצובים מעולים".

 

שולחן מעוצב

 

אם לא הייתי פותחת את החנות, הייתי היום: "עוסקת בעיצוב בכל מקרה".

 

סימנתי וי על: "להביא את כל היכולות שלי יחד לנקודה אחת שאני שלמה איתה. פתיחת הגלריה היוותה עבורי יעד מרכזי וחשוב. היא משקפת את תפיסת עולמי המורכבת מחוויית חיי ומההתנסות במגוון תחומי עיצוב".

 

שולחן בשילוב ברזל ועץ

 

לקוח שלא שוכחים: "לפני כמה ימים נכנס לגלריה גבר בשלהי שנות ה-50 לחייו, מתגורר בקיסריה, חובב עיצוב מושבע, ואמר שרכש שטח חדש לבניית בית ושהגיע עד לכאן רק כי חיפש משהו מיוחד ושונה. חשוב היה לו להגיע לפני שהוא מתחיל בתכנון הבית החדש. זה מאוד ריגש אותי שמגיעים לכאן כדי לקבל השראה".

 

פייר, לא יכולה לסבול: "כאדם שעוסק בעיצוב, מלאכת השיווק והפרסום מאתגרת ביותר, ואם היה ניתן, הייתי מוותרת עליה לגמרי או משאירה לאחרים לעסוק בה".

 

רהיטים מעוצבים מברזל

 

למי הייתי מאפשרת לנהל את החנות במקומי: "פטרישיה אורקיולה. גם בגלל שהיא מעצבת אישה ואשת משפחה וגם בגלל הפילוסופיה שלה לחיים, לעסוק תמיד בדברים שנהנים מהם. אני אוהבת לעבוד עם אנשים נחמדים ונעימים, וזה הכלל. משתדלת להישאר עם ראש פתוח, וכך לאפשר לדברים נחמדים להגיע אליי. יש בי להיטות לחדשנות ואין לי פחדים שמגבילים אותי. אני אוהבת להתנסות ומוכנה תמיד להחליף את נקודת המבט שלי, שזו תכונה מאוד נשית אגב".

 

ספה מעוצבת ויוקרתית

 

ארון שחור

 

החלום שלי הוא: "שהשנה אעצב חלל ציבורי כמו מלון, שהקונספט העיצובי שלו הוא Raw materials. אלה עיצובים וחללים שחיים וחוגגים את החומריות של הברזל, הבטון והעץ ממש כמו אצלי".

 

מיטה מברזל

 

מרכזית
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לגמרי הטעם שלי, אבל מעט קשוח למגורים...

מקסים !

בודק...