חנות קטנה ומטריפה: החנות שמכתיבה קוד עיצובי באזור חיוג 08

בנות "Homecode08" מבקשות להעלות את אזור הדרום על מפת העיצוב הארצית, ושומרות בקנאות על סקאלת הצבעים המונוכרומטית של החנות

מי אנחנו: Homecode08, חנות עיצוב במושב עשרת המאגדת אוסף של פריטים לבית מהארץ ומהעולם, ומהווים ביחד "קוד עיצובי" המשקף את טעמן של שתי השותפות – נעמה שמן אורן ומיטל פולצ'ק. חוץ מכלי בית, פמוטים, נרות, כריות, כלי אמבטיה, טקסטיל, קופסאות, עציצים, מחברות ואביזרי נוי, יש גם מחלקות מצומצמות יותר של אופנה, תכשיטים ועיצוב לילדים, המשלימות את הקו העיצובי.

 

 Homecode08

 

למה Homecode08: "תמיד כשמדברים על חנויות בוטיק לעיצוב הבית, במיוחד כאלה שוות, מזכירים חנויות באזור חיוג 03 (תל אביב) ו-09 (השרון). אנחנו רוצות לשים גם את הבית שלנו, אזור חיוג 08, על המפה הזאת ובנשימה אחת. כקנייניות היינו חורשות את הארץ, ובעיקר את אזור 09, כדי למצוא פרטי עיצוב ייחודיים. עכשיו אנחנו עושות את זה גם עבור אחרים ומרכזות הכול בחלל אחד מלא בטוב ויופי".

 

חנות עיצוב

 

תקישו בווייז ותגיעו: הגפן פינת הרימון, מושב עשרת

 

אצלנו עובדים: "שתינו, שנמצאות בשעות הבוקר ביחד או בנפרד, וסינה, שעובדת אחר הצהריים וממשיכה לעבוד איתנו עוד מהגלגול הקודם של החנות כ'נקודה בכפר'".

 

שנים בביזנס: כמעט שנה.

 

חנות עיצוב

 

יום ארוך: החנות פתוחה מדי יום בין 9:30-13:30 ואחר הצהריים בין 15:00-19:00. שישי בין 8:00-14:00.

 

זמן לנשימה: "מראש תכננו את העבודה כך שתשתלב עם הבית והילדים, וזה אכן קורה, אבל חוץ מארבע שעות פיזיות בחנות, יש לנו 20 שעות נוספות שאנחנו מקדישות לרכש, לוגיסטיקה, פיתוח עסקי, מחשבות, חלומות ועוד. אם אנחנו רוצות לצאת לחופשה, זה רק בזכות השותפות שלנו".

 

חנות עיצובמימין: נעמה שמן אורן ומיטל פולצ'ק

 

הקשר האישי שלנו לתחום העיצוב: מיטל: "עוד כילדה אני זוכרת את עצמי מחפשת עיסוק יצירתי ואמנותי, ותמיד נמשכתי לדברים יפים ואסתטיים. כשעיצבתי את הבית שלנו, הבנתי שזה התחום שארצה לעסוק בו, ובהמשך התחברו כל הנקודות לכלל עשייה מקצועית". נעמה: "עיצוב הבית היה תמיד אהבה גדולה שלי, את רוב כספי הייתי מוציאה על פריטים לבית, עד שלא נשאר מקום והחלטתי שהגיע הזמן לפתוח מקום שעבורו אמשיך לבחור פריטים יפים ועוד אנשים יוכלו ליהנות ממנו. במקביל נסעתי להודו ללמוד קניינות והרחבתי את הידע שלי בלימודי הום סטיילינג".

 

קרדיט על עיצוב החנות: "הגענו עם רעיונות עיצוביים מאוד ברורים ונעזרנו בנועה דותן, שהיא מעצבת חללים מסחריים, והיא פיתחה את הקונספט ותרגמה את החלומות לכדי מציאות. בשוטף אנחנו אחראיות על העיצוב, אוהבות את זה ונהנות מזה מאוד".

 

חנות עיצוב

 

 

החנות היא בשבילנו: "בית. לא סתם קראנו לה Homecode08. חיפשנו ארוכות חלל פיזי להניח בו את הרעיונות העיצוביים שלנו, ובתזמון מדויק ומפתיע נודע לנו שתמי שמעוני מוכרת את 'נקודה בכפר', שהייתה עבורנו ועבור רבים 'מוסד עיצוב' ידוע. החיבור איתה לא הותיר מקום לשאלות, ומכאן התחלנו להגשים חלומות".

 

חנות עם השראה בשבילנו: "The society inc by sibella court. היא אומנם ממוקמת באוסטרליה הרחוקה, אבל אהבנו מאוד את הקונספט, העיצוב, הצגת המוצרים ועוד".

 

וינטאג'

 

אם לא היינו פותחות את החנות, היינו היום: "מיטל עוסקת באמנות או יצירה, ונעמה ממשיכה להעמיק את העשייה בתחום ההום סטיילינג".

 

סימנו וי על: "ייצור וייבוא עצמי".

 

לקוח שלא שוכחים: "בינתיים אין כזה. אולי כאלה שהיינו רוצות לשכוח…".

 

פייר, לא יכולות לסבול: "שאומרים לנו להכניס צבע לחנות".

 

אותיותצילום: ליבת רות

 

למי היינו מאפשרות לנהל את החנות במקומנו: "לתמי שמעוני, הגברת הראשונה של גרינגייט בישראל והבעלים בעבר של 'נקודה בכפר'".

 

החלום שלנו הוא שהחנות: "תהווה קוד עיצובי באזור 08 ובכלל, ושנמשיך להפתיע בפריטים מיוחדים כמו היום".

 

מפיץ ריח

 

מרכזית
7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נפלא!
חנות מהממת, איזה כיף לגלות שיש גם בדרום :) המון הצלחה

אחלה חנות! איך מגיעים לשם?

מוצרים יקרים
למי שכתב שנורא יקר. זה ברור זוהי חנות שהמוצרים בה ניקנו ושופצו. בחנויות האלה באמת יקר. לכן את כל הדברים היפים האלה מוצאים בשוק הפישפשים, יש ה ה כ כ ו ו ל. ואת/ה תשפצ/י כראות עינייך. אבל חשוב לצבור וותק בשוק. צריך להכיר כל פינה אחרת מסדרים אתכם. והכי חשוב לא ללכת בחול המועד. אז הם קורעים אתכם.

סוף סוף ב-08
החנות מהממת, תענוג להסתובב בחנות, תמיד יוצאת עם פריט חדש ומגניב לבית. מתנות סופר שוות לחברים. מומלץ!!

נפלא!
חנות מהממת, איזה כיף לגלות שיש גם בדרום :) המון הצלחה

אמירה על לקוחות שלא עושה חשק
שנה יש לכן חנות ואין לכן מילה טובה לאמר על הלקוחות שלכן? רק לקוחות שאתן מעדיפות לשכוח? seriously??? שנה???? אין לקוחה אחת שנעים לכן לזכור? לקוח אחד מיוחד? whats wrong with you guys? וזה אמור לעשות לי חשק לבוא לבקר?

מקום נפלא
בהצלחה - שתהיה לפחות כמו שהיתה הצלחה לנקודה בכפר.

בודק...