כמו כפפה ליד: בית שתוכנן עם מחשבה על העתיד

לאחר שנוצר הצורך לייצר חלל ציבורי גדול עבור משפחה מורחבת גדולה, הוגדרו הצרכים והסגנון המועדף - סגנון מודרני אלגנטי, נקי וחם - ונבחרו חומרי הגמר מתוך מחשבה על תחזוקה קלה ונוחה

150 מ"ר
עידן גור
שי רוזנבלום
יקירה בן אפרים

סלון כפרי מודרני


הדיירים:
זוג
המקום: הרצליה

כשהילדים עזבו את הקן והקימו משפחות משלהם, שעם השנים גדלו והתרחבו, החליטו בני הזוג שמתבקש בית חדש עם חלל ציבורי גדול יותר המאפשר לארח את כל המשפחה הענפה יחדיו. בעלת הבית, הסבתא, לוקחת חלק פעיל בגידול הנכדים ומקפידה לשמור על הקשרים ההדוקים בין שלושת הילדים ותשעת הנכדים. היא אוהבת לארח לארוחות ערב בשישי, בחגים, ובכלל כולם מאוד נהנים לבלות יחדיו בשגרה.

הדירה המקורית כללה חמישה חדרים, ותכנונה מחדש התמקד בשלושה אזורים: החלל הציבורי – מטבח, פינת אוכל וסלון – שיגדל ויתרחב על חשבון החדרים ויהפוך לפתוח ומרווח, יחידת הורים ויחידת אירוח עם פינת עבודה אשר יהיו מרווחות וכוללות חדרי מקלחת ושירותים.

לפינת האוכל תוכנן חלל ונרכש שולחן מתאים מעץ אלון טבעי וכסאות עץ מרופדים, שיכול להכיל את כל בני המשפחה הגרעינית, הילדים והנכדים בשגרה. כמו כן החלל הציבורי הפתוח מסוגל להכיל גם את אירוח המשפחה המורחבת על ענפיה, בחגים ומועדים, עם תוספות שנפתחות לאותו שולחן, ועדיין לשמור על פתחים ומעברים מרווחים במיוחד, לא רק בשגרה אלא גם כחשיבה לעתיד, שמתאימה לבני הגיל השלישי.
ספריה מברזל שחור
מיקום שני עמודים במרכז החלל הציבורי היוו אתגר בשלב התכנון, אילוצים שנעשה בהם שימוש והפכו לאלמנטים עיצוביים על ידי כך שחופו בבריקים ונשטפו בתאורת אווירה באמצעות צילינדרים צמודי קיר מתאימים.
סטיילניג בסלון
תאורה:תומס

פינה מעוצבת בסלון

לאחר הגדרת הצרכים והסגנון המועדף – סגנון מודרני אלגנטי, נקי וחם – נבחרו חומרי הגמר מתוך מחשבה על תחזוקה קלה ונוחה. כך למשל נבחרו חיפויים למקלחות וריצופים שמדמים חומרים טבעיים (אריחי גרניט פורצלן בהירים שמדמים טקסטורה של טיח, כלים סניטרים לבנים וריצוף לכלל הבית – אריחי גרניט דמוי בטון). עבודות הנגרות וארונות המקלחת גם שמרו על קו מודרני נקי וחם וצבעים בהירים בשילוב עץ אלון טבעי.
מטבח לבן
לימונים במטבח
עמוד עם בריקים
הקיר שקושר ומסתובב בין שלוש הפונקציות (מטבח, סלון ופינת אוכל) ומחברם לחלל ציבורי אחד גדול ומרווח, מהווה את לב הבית וחופה בטפט דמוי בטון. אליו הוצמדה קונסולת פליז בעלת משטח אבן שחורה ומראה עם מסגרת עץ שחורה ונקודות פליז במרכזה, שנבחרו כתכשיט המקבל את פני הנכנסים בשמחה בכניסה לבית. וילון מבד פשתן טבעי רך ועשיר שנפרש לאורך כל החלל משרה אוירה חמה ונעימה, ומדגיש את החיבור.
שולחן בכניסה לבית
מראה מלבנית
מראה מעוצבת
כך שולבו להם החומרים בטון, אבן, עץ, זכוכית, טקסטיל וצבע, שיצרו את השפה העיצובית, את האיזון וההרמוניה בבית. גם גופי התאורה שנבחרו לכלל הבית מדברים באותה שפה של חומר, צורה וצבעוניות.
חדר רחצה פשוט
חדר רחצה פשוט
רשימת ספקים חלקית:

תאורה: תומס תאורה

553
21 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פינת אוכל
יפה. מאיפה כסאות האוכל?

חוזר ומבקש -תכניות לבתים שמוצגים
ללא תכניות קשה להתרשם מתכנון הבית .ניצול המרחב .והשנויים שנעשו באם היו...ופתרון אילוצים.

מעצבת שראתה מולה את הלקוחות. תוצאה יפה ומכבדת.

ספות
הבית יפהיפה מאיפו הספות בסלון ?

דירה מרווחת ומקסימה
עיצוב יפיפה, נגיש ולא מתנשא. דירה לחיות בה. גם אני התאהבתי בספות. מאיפה הן?

בית יפה ונח
תוצאה יפה בית פרקטי וגם חם משדר נוחות האם הספות של נטוצי?

בית חמים ונעים, מאיפה קונסולת הפליז ?

עיצוב בהרצליה
כל כך יפה. לא רועש , סולידי. נעים ומעניין.

קונסולה בכניסה
דירה מרגיעה! בראבו מאיפה הקונסולה בכניסה?

בית נעים מהיכן האדניות בסלון?

ליגה! שאפווווווווווווו

בפעם הראשונה במדור מעניין אותי הספות, מהיכן הן?

תודה רבה !
מערכת ישיבה לסלון- נטוצי פינת האוכל- זגה אדניות- פורליס קונסולה פליז בכניסה- פלורליס

מושלם!!!! יקירה מדהימה !!!!

עוד על הספה
חשבתי שאני היחידה שהתאהבה בספה, מסתבר שיש קהילה שלמה...לא מצאתי אותה באתר של נטוצי, סליחה יקירה אבל אפשר גם את שם הדגם בבקשה?

עוד על הספה
חשבתי שאני היחידה שהתאהבה בספה, מסתבר שיש קהילה שלמה...לא מצאתי אותה באתר של נטוצי, סליחה יקירה אבל אפשר גם את שם הדגם בבקשה?

עבודה יפה ומוקפדת, שאפו!

מאיפה נרכש השטיח?

שיעמום
נרדמתי עד תחתית הכתבה. אין פה כלום, פשוט כלום. פיהוק.

הדירה מאוד נעימה ויפה - אבל אני חייבת להגיד משהו
כמעט כל הדירות במדור נראות אותו הדבר, אותו סגנון, אותם אלמנטים, צבעים דומים. לא רק בבנין ודיור אלא גם במדורי עיצוב אחרים. נדיר לראות דירה בעיצוב מקורי - בדרך כלל אלו דירות שכורות או דירות שהדיירים עיצבו בעצמם.

מעמד לצמתים ליד הספה. עם הזהב..מאיפה?
מהיכן

בודק...