בזכות הסטייל: בית לבן עם מראה משתנה

לפעמים הצבע הלבן הוא רק רקע לתוספות סטיילינג שמשתנות מדי יום. זה מה שקורה בבית המעניין הזה שתוכנן ועוצב על ידי הדיירת

אלעד גונן-שגב
גלית בן נון

הדיירים: משפחה בת 5 נפשות

השטח: כ- 200 מ"ר

 

בעיצוב המינימליסטי והאסתטי של הבית בו אנחנו מבקרים הפעם השתמשה המעצבת, שהיא גם הדיירת במקרה הזה, בצורות גיאומטריות בסיסיות כדי ליצור מראה תלת ממדי. לבן על גווניו השונים הוא המאפיין העיקרי והבולט בקו העיצוב המודרני שבו בחרה המעצבת והבית כולו עוצב כרקע לסטיילינג שמייחד אותו ומעניק לו אופי דינמי וייחודי.

חלק מהאלמנטים שמוסיפים אווירה לרקע האחיד בגווניו הם קבועים, כמו השנדלירים מקריסטל שמוסיפים מראה קלאסי ויוצרים אווירה של יוקרה ואל זמניות. אבל לעומתם, תוספות הצבע שמתבטאות באביזרים שימושיים במטבח, בסלון וחדרי השינה, דווקא מדגישות את הניקיון הצורני בבית. הבחירה בגון הלבן הייתה מתוך מחשבה על חזות מרווחת ומוארת תוך הקפדה שלא להכביד ולהעמיס בפרטים כדי לא לאבד מערכו השולט. באמצעותו, נוצרה ניגודיות משלימה אל מול האקססוריז שפזורים בבית כולו והם מדגישים האחד את השני.

 

בית בלבן

 

 

כדי להדגיש עוד יותר את שני המרכיבים האלה, הלבן מצד אחד ופריטי הסטיילינג מצד שני, שמה המעצבת דגש מיוחד על אמצעי תאורה, הן לשעות האור הטבעי והן לשעות החשיכה, תוך בחירה בגופי תאורה נקיים שמשתלבים בקו הגיאומטרי ובתריסים דקורטיביים המחדירים אור פנימה באופנים משתנים. להדגשת הקירות והריהוט בלבן, נבחרו לריצוף האזור החברתי אריחי גרניט פורצלן בגוון אפור בוהק, בעוד שבחדרי השינה אשר בהם הפריטים צבעוניים יותר, הרצפה עשויה פרקט למינציה לבן. במטבח ניתן להבחין בפורמייקה לבנה, משטח אבן קיסר לבן, שולחן צבוע וכסאות בריפוד עור לבן כשכל החומרים יחד יוצרים הרמוניה רגועה של לבן אשר לה מתבקש להוסיף גוונים של צבעוניות עליזה.

 

כך גם בחדרי השינה – ביחידת ההורים, למיטה האפורה, רצפה לבנה ווילונות לבנים רכים, פרטי הלבוש הססגוניים מוסיפים נגיעה צבעונית בגוונים נשיים. פרט שמוסיף לקו העיצובי של החדר המתאים ככלל לו ולה באותה מידה. בחדר של הבן, שממדיו קטנים יחסית, אביזרים צבעוניים מדגישים את תחומי ההתעסקות של הבן ומראה גדולה נותנת תחושה של גודל ושנדליר שלכאורה נראה כלא שייך מוסיף לחדר תחושה ביתית חמימה. חדר הבת, לעומת זאת, קצת שונה מיתר הבית והוצף כולו במתיקות ורדרדה, עיצוב שיהיה קל מאוד לשנות בחלוף השנים, כשהילדה תהפוך לנערה.

 

בית מעוצב לבן

 

כורסא לבנה

 

פינת ישיבה לבנה

 

ויטרינה לבית פרטי

 

נוף מדהים

 

 

חדר שינה זוגי מעוצב

 

וילון לבן

 

קופסא לבנה מעוצבת

 

חדר רחצה עם אמבטיה

 

חדר מעוצב לנערה

 

בית לילדה ורודה

 

כניסה לבית פרטי

403
403
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...