נעצו תמונה והתחילו לשפץ: עיצוב בית שהתחיל מתמונה בפינטרסט

לבני הזוג שקנו את הבית היה חלום ברור מאוד לגבי עיצוב ביתם החדש במרכז הארץ. אחרי הרחבה ודיוק צרכים הושלם הבית בסגנון קלאסי מודרני

200 מ"ר
עינת דקל
אודליה ברזילי

הדיירים: זוג + 2
מיקום: מרכז הארץ

בני זוג שנתקלו בתמונה של בית בפינטרסט החליטו שכך ייראה ביתם העתידי. הם רכשו בית פרטי במרכז הארץ ופנו למעצבת שעיצבה את דירת הגן שבה גרו קודם לכן, כדי שתגשים להם את החלום. הבית היה ישן יחסית, נבנה בתחילת שנות ה-90 ונקודת ההתחלה לסגנון העיצוב הייתה אותה תמונה – בית בסגנון קלאסי מודרני, לא כבד. הם ביקשו בית מואר, חם ונקי בעין, שישדר בית אירופאי אך מודרני.

מזנון שחור

הם ביקשו בית מואר, חם ונקי בעין, שישדר בית אירופאי אך מודרני.

מזנון שחור
פרקט בסלון

הבית עבר שינוי תכנוני גדול כשאזור המטבח הורחב ונעשתה הרחבה של מטר וחצי לכיוון החצר

פרקט בסלון
פינת אוכל כהה

בית בסגנון קלאסי מודרני, לא כבד.

פינת אוכל כהה

הבית עבר שינוי תכנוני גדול כשאזור המטבח הורחב ונעשתה הרחבה של מטר וחצי לכיוון החצר. פתחי החלונות שונו לגמרי בהתאם לתכנון החדש, ובקומה העליונה נוצרו מרפסות שיוצאות מחדרי הילדים, ומרפסת בחדר השינה של ההורים, שגדל גם הוא. מבחוץ הבית חופה בחיפוי קיר וקרניזים כדי להתאים למראה האירופאי, הכניסה שונתה ונבחרה דלת גדולה. המדרגות המרשימות חופו בשיש, והריצוף משתלב עם דשא. בתוך הבית פרקט פישבון בגוון אלון מולבן.

חזית קלאסית
חזית קלאסית

המטבח בסגנון קלאסי אירופאי עם גימורים ופיתוחים. בקיר הארונות הגבוהים שני מקררים אינטגרליים, תנור ותנור משולב מיקרו. לבקשת בני הזוג תוכננו שני כיורים – אחד באי עם משטח בהיר ושני על השיש בתוך גומחה עם חיפוי דקטון. הניגודיות בין הצבעים במטבח והפרקט יוצרים הרמוניה שמכניסה לחלל חמימות. "זה לא מטבח אירופאי קלאסי לבן ונקי, אלא משולב עם ומוצרי חשמל במראה מודרני וגומחה וכיסאות בר כהים שמעניקים מראה חם", אומרת המעצבת.

גומחה שחורה

המטבח בסגנון קלאסי אירופאי עם גימורים ופיתוחים. בקיר הארונות הגבוהים שני מקררים אינטגרליים,

גומחה שחורה
כיסאות בר שחורים

זה לא מטבח אירופאי קלאסי לבן ונקי,

כיסאות בר שחורים

הניגודיות המשיכה בפינת האוכל עם שולחן כהה וכיסאות בהירים, ולמעשה זוהי פלטת הצבעים בכל הבית ששולטת גם בסלון – גוונים של עץ כהה, ספה בהירה וכורסאות בצבע כאמל, שולחנות זכוכית עם מסגרת כהה מונחים על שטיח בהיר. וילונות שנתפרו בסגנון אירופאי בשני גוונים השלימו את הניגודיות בחלל המרכזי ותורמים למראה האירופאי הקלאסי. כדי לשלב גם את המודרני נבחרו גופי תאורה מודרניים מעל פינת אוכל לצד קרניז היקפי קלאסי בכל הקומה. גופי התאורה מותקנים לצד גופים צמודי תקרה מגנטיים כדי לא ליצור מראה כבד מדי.

פינת אוכל

הניגודיות המשיכה בפינת האוכל עם שולחן כהה וכיסאות בהירים

פינת אוכל

מזנון גדול מאלון מושחר עם חזית של סרגלי עץ מושך את העין וממשיך את השפה העיצובית. הוא בולט על רקע קיר סלון לבן המעוטר בסרגלי פס הפרדה וכדים שמתכתבים עם הפרקט, רהיטי הסלון והאקססוריז מעץ. על המזנון אמנות שהכינה המעצבת, ועבודה נוספת שלה תלויה במדרגות.

אמנות על המזנון

מזנון גדול מאלון מושחר עם חזית של סרגלי עץ מושך את העין וממשיך את השפה העיצובית

אמנות על המזנון

בצידו השני של הבית פינת משפחה חמימה, קונטרסטית לסלון, ופינת עבודה שתוכננה בממ"ד וכוללת עמדת מחשבים לילדים וארון גדול לאחסון. בבית פתרונות אחסון רבים ששומרים על סדר בקלות, למשל ליד שולחן העבודה ומתחת למדרגות. המדרגות לקומה העליונה, שכוללת את חדר השינה, חדר כביסה וחדר רחצה לילדים, חופו עץ. בחדר השינה של ההורים נוספו חלונות בצידי המיטה ושולב ארון כפרי לבן כדי לייצר אווירה רגועה של סוף יום. חדר הרחצה חופה באריחים בהירים בגודל של 3 מטרים לצד יחידת נגרות עם סרגלי עץ ומשטח קוריאן וכיור.

"הרחבת הבית כללה התמודדות עם עמודים וקורות בתקרה שלא יכולנו להזיז או להוריד", מציינת המעצבת. "הצלחנו להגשים את חלום בני המשפחה לבית מואר ונעים עם מקומות אחסון רבים ולאזן בין הקלאסי והמודרני. התחלנו את התהליך עם תמונה בפינטרסט ולשמחתי, הם ציינו בסוף שהוא הרבה יותר יפה מהתמונה".

חדר משפחה

התחלנו את התהליך עם תמונה בפינטרסט ולשמחתי, הם ציינו בסוף שהוא הרבה יותר יפה מהתמונה".

חדר משפחה
חדר משפחה

על המזנון אמנות שהכינה המעצבת, ועבודה נוספת שלה תלויה במדרגות.

חדר משפחה
לבן כפרי
לבן כפרי
חדר רחצה
חדר רחצה
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...