מגשים חלומות לפי מידות הלקוח

פיני אביטבול, החל את מסעו כמפקח ומנהל פרויקטים לפני יותר מ-20 שנה וזכה להיות חלק משמעותי במאות פרויקטים של אדריכלים והמעצבים מהמובילים בתחומם וזכה להגשים חלומות לאינספור לקוחות מרוצים שנהנו מניסיונו העשיר ומהידע הרב שצבר במהלך הדרך.

אביטבול (51) סיים לימודי מנהל עסקים במכללה למנהל וכן לימודי ניהול בתי מלון ומסעדנות בשלוחה של הטכניון, ובהמשך למד גם ניהול ופיקוח בענף הבנייה במרכז הבנייה הישראלי.

"התפקיד שלי הוא להגשים חלומות", אומר אביטבול, "הלקוח צריך רק לחלום, האדריכל או מעצב הפנים צריכים לתפור לו את החלום, ואני צריך לוודא שהחלום נתפר בדיוק למידותיו של הלקוח, צרכיו ורצונותיו.

כשאני מנהל פרויקט, אני מלווה את הלקוח מהשלב שהפרויקט הוא רק בגדר רעיון ולאורך כל הדרך. אני דואג לסנכרון מלא בין כל המעורבים בפרויקט, כדי שהכל יעבוד בהרמוניה ויתחבר בצורה מדויקת בהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו. מעבר לכך, כשאני נמצא בתמונה, הלקוח נהנה משקט נפשי, ביודעו שאני לעולם לא אתפשר על איכות ביצוע הפרויקט ואגייס לטובתו את מיטב אנשי המקצוע שיודעים לעמוד ברף הסטנדרטים שאני מציב להם".

אמנות הנעים: מרחב דינמי של תחושות וחוויות בבית פרטי

1

עולם ומלואו של רצונות וחלומות

את עיקר עבודתו בשנים האחרונות הוא מקדיש לניהול פרויקטים של בנייה פרטית יוקרתית, והוא עושה זאת בשיתופי פעולה עם השמות הגדולים של האדריכלות בישראל: אורלי שרם, פיצו קדם, אסף גוטסמן, מיקלה סימאונה, רז מלמד, אלה סהר, טל גולדשמיט פיש, מורן פלמוני, עמנואל שטרן, אייל אפל ורבים נוספים.

עבודתו של אביטבול מאתגרת. כל לקוח הוא עולם ומלואו של צרכים, רצונות וחלומות שונים, ולפיכך הסיפוק הכי גדול לדבריו, הוא ההצלחה להפוך כל תוכנית אדריכלית למציאות, ובכך להגשים ללקוחותיו את חלומותיהם. "הלקוחות הפכו להיות החברים הכי טובים שלי, הם חלק ממשפחתי, ואני ממשיך ללוותם מכל הלב גם כשהפרויקט הסתיים".

2

המובילים והמתקדמים

כאיש חובב אתגרים, אביטבול לקח על עצמו לאחרונה אתגר חדש, ומשיק ליין פרקטים איכותי ומגוון. דגמי פרימיום מסוג פרקט עץ תלת שכבתי, לימינציה וSPC המיובאים מאירופה מהיצרנים המובילים והמתקדמים בשוק הפרקטים העולמי.

3

דוגמאות עד הבית

PINI ABITBUL WOOD FLOOR דגמים רבים ומגוונים המבטיחים לפגוע בול לרצון הלקוח, שירות אישי המספק דוגמאות עד לבית הלקוח, ומגוון דגמים חדשניים העשויים מSPC ולימינציה העמידים במים וידידותיים לסביבה.

את עסק הפרקט מנהלת בתו של אביטבול, ליהי.

כמו שבתחום הבנייה הסטנדרט של אביטבול הינו הגבוה ביותר – כך גם בפרקטים.

הכי ירוק שיש: הבית עוצב ממכולות מיד שנייה

פיני אביטבול וליהי אביטבול מנהלת חטיבת WOOD FLOOR

4

פיני אביטבול וליהי אביטבול מנהלת חטיבת WOOD FLOOR

פיני אביטבול וליהי אביטבול מנהלת חטיבת WOOD FLOOR

פיני אביטבול וליהי אביטבול מנהלת חטיבת WOOD FLOOR

פיני אביטבול וליהי אביטבול מנהלת חטיבת WOOD FLOOR

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...