מזל גלבוע – מעצבת הפנים שמשלבת בין רוח וחומר

בעיצומה של קריירה משגשגת בעולם העסקים בחרה מזל גלבוע להגשים חלום ישן ויצאה לדרך חדשה כמעצבת פנים. כיום היא ידועה כאשת מקצוע המצטיינת בתכנון מרחבי מגורים הרמוניים, מוקפדים ומעוררי השראה שעונים במדויק על הצרכים, המאוויים והחלומות של כל אחת ואחד מבני הבית.

מי אני:

מזל גלבוע, חברה בארגון מעצבי הפנים ובעלת סטודיו MG המתמחה בתכנון ועיצוב דירות יוקרה ופנטהאוזים, וילות ובתים פרטיים, וכן בעיצוב ואבזור דירות חדשות מקבלן. לפני למעלה מעשור, ואחרי שנים ארוכות במגזר העסקי, בחרתי לתת ביטוי לחלום ישן- ללמוד ולעסוק בעיצוב פנים. אני חושבת ונושמת עיצוב, חוקרת ומגלה חומרים חדשים, מבקרת בתערוכות בארץ ובעולם וחושפת את לקוחותיי למגמות חדשות ואסכולות עיצוב מובילות.

אבני פירוק

מזל גלבוע המתמחה בתכנון ועיצוב דירות יוקרה ופנטהאוזים

אבני פירוק

בעבודה שלי אני דוגלת בגישה הסינרגית המשלבת בין הרוח והחומר ובמרכזה הטבע והאדם: במבנה, על סך חלקיו, טמונה אנרגיה שמשפיעה באופן גורף על אורח החיים. הגישה הסינרגית רואה את הבית כמכלול- הפנים והחוץ מתקיימים באינטגרציה מלאה ובהתאמה לחוקיות זרימת האנרגיה בטבע. גישה זו מאפשרת לי ליצור עבור לקוחותיי מרחבי מגורים הרמוניים המותאמים לצרכים של כל אחת ואחד מבני הבית. העיצוב משמש כמנוף להעצמה ושיפור איכות החיים בכל התחומים – מגנוט אנרגיית השפע וההצלחה ושחרור חסמים בחיי היום יום.

סלון מודרני

בעבודה שלי אני דוגלת בגישה הסינרגית המשלבת בין הרוח והחומר ובמרכזה הטבע והאדם

סלון מודרני

מה רצית להיות כשתהיי גדולה:

משחר ילדותי אני אוהבת ומחוברת לאסתטיקה. גדלתי בבית בו שמו דגש על סדר, ארגון ונראות כך שתמיד ידעתי שארצה לעסוק בתחום. החיים כיוונו אותי למחוזות אחרים- למדתי והשתלבתי בעסקים המשפחתיים וכששני בני בגרו קיבלתי החלטה מושכלת לבצע את השינוי ולממש את חלומי.

סלון מודרני

גדלתי בבית בו שמו דגש על סדר, ארגון ונראות כך שתמיד ידעתי שארצה לעסוק בתחום

סלון מודרני

הצ'אנס הראשון שניתן לי:

כבר במהלך לימודי עיצוב הפנים התחלתי לתכנן ולעצב דירות ובתים של בני משפחה וחברים. כך צברתי כבר בשלבים מאוד מוקדמים שפע של ניסיון.

חדר שינה מודרני

כבר במהלך לימודי עיצוב הפנים התחלתי לתכנן ולעצב דירות ובתים של בני משפחה וחברים

חדר שינה מודרני

המנטרה שלי לחיים:

האמינו והתחברו למה שאתם אוהבים, הקיפו את עצמכם באנרגיות טובות. כל השאר יגיע ויתגשם.

 

חדר אמבטיה מודרני
חדר אמבטיה מודרני
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...