בשנה הבאה באשדוד הבנויה: פארק העסקים בצומת עד-הלום מסמן אבן דרך נוספת וערך הקרקעות צפוי לזנק בקרוב

שנת תשפ״ד מסתמנת כהזדמנות לרכישת נכס במתחם שיהיה מרכז העסקים הראשי של אשדוד והסביבה. על כל מ"ר משרדים או מסחר שירכשו הרוכשים, הם צפויים ליהנות מהגדלה של פי 3.8 מהקיים כולל 20% על פי תכנית חדשה שתאושר תוך כ-3 שנים

קבוצת דוידסון

עיר הנמל אשדוד נמצאת בשנים האחרונות בתהליך השינוי המבטיח ביותר שידעה מזה שני עשורים, עם עיצובה מחדש כבירת הדרום המתפתחת ועם מימוש אינטנסיבי של הפוטנציאל האסטרטגי שלה, בהיותה עיר השוכנת על רצועת החוף. פארק ההייטק אשדוד הוא לב ליבו של השינוי הצפוי, ומהלך נדרש בעיר אשר כיום נמצאת ללא פארק עסקים כלל. התכנית שהונחה על שולחן העירייה עתידה לשנות את פני העיר והאזור ללא היכר ותציע לתושבים הזדמנויות חדשות שטרם נראו בדרום הארץ.

פארק ההייטק אשדוד הוא לב ליבו של השינוי הצפוי,

פארק ההייטק אשדוד הוא לב ליבו של השינוי הצפוי

פארק ההייטק אשדוד הוא לב ליבו של השינוי הצפוי,

פארק ההייטק יכלול נפחי תעסוקה גבוהים כמקובל כיום במרכזי עסקים בערים אחרות בארץ, ויממש תפיסת עירוב שימושים שתפסה תאוצה בשנים האחרונות. הפארק ישלב מסחר, תעשייה עתירת ידע, תעסוקה ומגורים במתחם חדשני ומודרני. את הערך האדיר שיציע הפרויקט השאפתני כבר מבינים היטב בעיריית אשדוד, המקדמת את התכניות במרץ ומהווה שותפה מלאה למהלך.

פארק העסקים

פארק ההייטק יכלול נפחי תעסוקה גבוהים

פארק ההייטק יכלול נפחי תעסוקה גבוהים

נדל״ן מניב באשדוד במודל 1+1

פארק ההייטק אשדוד מעורר עניין רב בקרב המשקיעים, כאשר לאחרונה ניכרת התעניינות גוברת נוכח התקדמות משמעותית בתהליך אישור התכניות והעצמה משמעותית של הזכויות הנמצאת כעת על הפרק. התכנית הקיימת לפארק מיושנת וכוללת זכויות לפי 168% למסחר ותעסוקה (תב״ע קיימת שניתן להוציא מכוחה היתרים). עם העדכון לתכנית החדשה באמצעות הגדלת הזכויות עד ל-650% ותוספת של מגורים, המשקיעים ייהנו מהגדלת זכויותיהם ואפשרות לקבל משרד גדול יותר משמעותית ללא תוספת תשלום תמורת הקרקע, ובכך שווי ההשקעה שלהם צפוי לעלות לאין שיעור. הרוכשים שיבצעו את העסקה עוד השנה, ייהנו מהגדלה צפויה של פי 3.8 מהקיים ותוספת של 20% למגורים לפי צפי של כשלוש שנים בלבד.

על פי החזון של היזמים בשיתוף עם העירייה, פארק ההייטק עתיד להפוך למוקד משיכה מרכזי עבור תעשיות עתירות ידע, סטארטאפים, חברות הייטק וביוטק. למתחם צפויים להגיע מדי יום כעשרים אלף מבקרים, ביניהם עובדים ותושבי הסביבה. אזורי המגורים הייעודיים במתחם יהפכו את פארק ההייטק לאזור שוקק ופעיל 24/7, המציע לתושבי העיר והאזור את כל השירותים מבלי שיצטרכו להזיז את הרכב ולעמוד שעות בפקקים.

פארק ההייטק אשדוד

פארק ההייטק אשדוד

פארק העסקים באשדוד

מה הן אבני הדרך הצפויות וכמה הן שוות למשקיעים?

מסמך המדיניות של פארק ההייטק אשדוד כמעט והושלם, וכעת נמצאת העירייה בשלבים סופיים לקראת אישור המסמך בוועדה המחוזית. במסגרת התהליך נעשו הפגישות עם היזמים, ביניהם קבוצת דוידסון  שתחזיק שטחים במתחם במסגרת פרויקט טק-פארק. קיומו של מסמך המדיניות מסמן התקדמות משמעותית בתהליך, כאשר מיד לאחר מכן יגישו יזמי המתחם תכניות להגדלת הזכויות. עם כל אבן דרך שתושלם, צפויה עליית ערך משמעותית בשווי הקרקעות, כאשר מי שמשקיע בנקודת הזמן הנוכחית נהנה מעליית הערך הגדולה ביותר.

״במועד אישור סופי של מסמך המדיניות אנו צופים עליית ערך משמעותית בשווי הזכויות״, אומרים בקבוצת דוידסון. ״דווקא בתנאי הריבית של היום, העסקה הזו מאפשרת להיכנס עם הון עצמי נמוך וללא מינוף, תוך שההשקעה תשביח לאורך השלוש שנים הקרובות״, הם מסכמים.

לחצו לפרטים על השקעה בפרויקט טק פארק אשדוד

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...