מלבישים את הבית לאביב: האקססוריז הכי נכון בתקציב של עד 250 שקלים

כלי הגשה חגיגיים, טפטים פרחוניים ויצירות נייר שידהימו אתכם- כל המוצרים המעוצבים שיכניסו את האביב אליכם הביתה בלי לקרוע את הכיס

יח"צ

 


האביב הוא תמיד תירוץ טוב להתחדש ולהתפנק ברכישות משמחות הביתה, רק רגע לפני שאתם מגדילים את תקרת האשראי, דעו שאתם יכולים לשדרג את מראה הבית מבלי להיכנס לשינויים דרסטיים או לקרוע את הכיס. בכתבה הבאה תגלו פריטים מעוצבים שיכניסו את האביב אליכם הביתה עד 250 שקלים. הכי משתלם.

הפריט הראשון הוא מסוג המתנות שתרצו לשמור לעצמכם, והוא גרם ללב שלנו לחייך מייד. מדובר בערכה להרכבת יצירת נייר תלת מימדית לתליה על הקיר, לבחירה מתוך מספר עיצובים. הערכות מרהיבות וססגוניות ויתפקדו כפריט אמנותי לכל דבר. נפלאות למתנה לכל גיל ויתאימו גם לשעת יצירה עם הקטנטנים. טווח מחירים: 49-79 שקלים. להשיג ביולטה.

יש פריטים שנראים כאילו הם צריכים לשבת במוזיאון ולא אצלנו בבית, אבל אם אפשר לרכוש אותם, אז מי אנחנו שנגיד לא? אגרטלים ייחודיים בעיצוב דמויות גבר ואישה, בסגנון נאיבי, צבעוני ומשמח. מחיר: 249 שקלים. להשיג בחנות טויסים.המראה הסקנדינבי הפך לשם נרדף לתחכום, מינימליזם שיקי ולא מתאמץ, ובגדול כל מה שאנחנו רוצים לבית שלנו. האגרטלים שלפניכם בדיוק כאלה, בניפוח זכוכית עם פיית פליז, והתוצרת? הישר מדנמרק. מחיר: 145 שקלים. להשיג ב-prat living.

כל דור והסטייל שלו. את לוחות השעם שליוו אותנו כמתבגרים, מחליפות היום רשתות ברזל מעוצבות עליהן אנו מוזמנים לתלות עציצים, צילומים וכל שעולה על רוחנו, התוצאה: אקלקטית ואישית במיוחד. רשת השראה מעוצבת לתליה על הקיר. מחיר: 89 שקלים. להשיג ביולטה.

מתלה

מתלה

רשת השראה מעוצבת. יולטה. צילום: הגר דופלט

לא משנה כמה כלי הגשה צברתם בארון, יש סטים שאין סיכוי שתשאירו על המדף בחנות. סדרת CHAMOMILE  של Golf & co היא לגמרי כזו, מעוטרת בציורי פרחים קסומים בצבעוניות עדינה, וכוללת מגוון פריטים ביניהם צלחות הגשה בגדלים שונים, מאגים וקעריות למרק. מחירים: 18.90- 89.90 שקלים.

סוגר לכם את הפינה גם בשולחן החג. Golf & co. צילום: ערן סלם

איך תתפסו שתי ציפורים במכה אחת? ככה. מפיץ ריח בצורת קקטוס בכלי פורצלן מיני, מגיע בצבעי פסטל ענוגים. מחיר: 159 שקלים. להשיג באתר GIFTED.

עציץ

עציץ

לא תצטרכו אפילו להשקות אותו. מפיץ ריח בצורת קקטוס. GIFTED. צילום: CHANDO 

טפט נחשב לאחת הדרכים הכי קלות, מהירות וזולות לשדרוג קירות הבית. כמה שעות עבודה, בלי לכלוך ובלי בלאגן ויש לכם קיר חדש. פטרן פרחוני על רקע בהיר יתאים לכל חלל, ייצר מראה רגוע וישתלב נהדר גם בחדר השינה, מבלי ליצור תחושה של עומס. מחיר: החל מ 99 שח למ"ר. להשיג באתר ברעם.

מכניסים עניין לחלל. טפט פרחוני מבית ברעם. צילום: יח"צ

גם אם אתם מחובבי המראה הנקי ואוהבים את המוצרים שלכם מינימליסטיים ואלגנטיים, תוכלו לשבור את הקו המוקפד, בקטנה, עם פריט הומוריסטי וקטן, אבל עם קריצה גדולה. מעמד מעוצב לקיסמים בצורת לוטוס ירוק. מחיר: 49.90 שקלים. להשיג באתר GIFTED.

נמר553
2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יולטה
איפה החנות?

יולטה- כיכר מסריק- ת"א

בודק...