מתפנקים באמבטיה: הטרנדים החמים בחדרי רחצה לשנת 2017

חדר הרחצה עבר שדרוג משמעותי עם השנים. כיום אנו משקיעים מחשבה רבה ברצון להשרות בו אווירה נוחה ומרגיעה, שהופכת כל מקלחת יומיומית לחוויה מפנקת. קבלו את הטרנדים החמים לשנה החדשה

ברבות השנים הפך חדר הרחצה מהחלל החבוי בבית, אשר לרוב סובל מהזנחה, לחלל בו משקיעים מעצבי הפנים ובעלי הבית את כל מרצם. התפיסה כולה עברה שינוי והחלה הבנה כי חדר הרחצה הינו אחד החללים החשובים בבית, המאפשר פינוק וזמן איכות לכל אחד בהתאם לצרכיו. בהתאם לכך, המותגים השונים התחילו לחשוב בצורה יצירתית, כדי שאף חדר רחצה לא יהיה משעמם. אז מה מחכה לנו ב-2017? מה הטרנדים הכי חמים שגם אתם תרצו לאמץ? בואו לראות.
תלת מימד

אם אתם מחובבי הטרנד הגאומטרי, לכו על אריחי התלת מימד הגיאומטרים שנכנסו אל חיינו בסערה ולא נראה שמתכוונים ללכת לשום מקום. אריחים אלה מותחים את גבולות החומר, ובזכות טכנולוגיה ייחודית, יוצרים שפה חדשה – הם עשויים בבסיסם מצורות פשוטות, אך בו בזמן יוצרים קירות בעלי מראה אלגנטי ומעורר השראה.
"אחת המגמות הבולטות בחדרי הרחצה כיום היא יצירת רצף קונספטואלי בין חדר הרחצה לקירות חדרי השינה, ובשל כך זוכים העיצובים של אריחי הקירות לתשומת לב מיוחדת", מסבירה רינה דואניאס, מבעלי רשת MODY. "מבט חטוף אל מגוון אריחי הקירות הקיים כיום, מצביע על קוד אסתטי חדש בו צבע, מרקם, צורניות, חומריות ומקוריות הם שם המשחק, היא מוסיפה.
להשיג ב: MODY
מחיר: 770 שקלים למ"ר
אמבט סטנד אלון
צילום: יח"צ
קיר מעוצב
צילום: יח"צ
בהתאמה אישית

בשנים האחרונות ניתן לראות מערכות רחצה חכמות, אשר מאפשרות תכנות אישי מקיף של מערכת הברזים, התאורה והשמע בהתאם להעדפות האישיות של כל אחד מבני הבית, כך לדברי ג'יימי הרננדורנה, מנהל השיווק של HeziBank. דוגמא אחת לכך היא Smart Water – מערכת רחצה חכמה של המותג Dornbracht, המאפשרת תכנות של מערכת המים, התאורה, הריח והשמע לפי העדפות אישיות, לרבות מגוון זרמי מים שמספקים אפקט עיסוי לצד תאורה מובנית, מערכת שמע ואף חוויה של ערפל, גשמים, תאורת קשת בענן בתוספת ריחות ארומתרפיים של טבע בעונות השונות ועוד.
להשיג ב: HeziBank
מחיר: החל מ-67,000 שקלים
מקלחון
צילום: יח"צ
כמו מלכים 

לצד הטרנד הטכנולוגי, חדר הרחצה הופך לספא מפנק הרבה יותר. "דווקא מכל חדרי הבית, השינוי התפיסתי הרב ביותר מתרחש בחדר הרחצה" מסביר הרננדורנה. מעוד חדר שירות פרקטי, הופך החדר הרטוב לממלכה שלמה של טיפוח, הרגעות ופינוק הגוף והנפש. ניתן לראות דוגמא לכך אצל חברת Devon&Devon  אשר מכניסה אלמנטים קלאסיים ויוצרת היכלי רחצה נוסטלגיים, המשלבים פתרונות טכנולוגיים יחד עם ציפויי זהב וכסף.
להשיג ב: HeziBank
מחיר: החל מ-150,000 שקלים
אמבטיה סטנד לאוןצילום: Devon&Devon
קצת צבע בחיים

אם אתם טיפוסים מונוכרומטיים אשר בוחרים להיצמד לשילוב הנצחי של שחור-לבן, אתם מוזמנים לדלג הלאה. אבל אם אתם אוהבים צבע, קולקציית הברזים הצבעונית הזו (LOFT) מבטיחה לשמש כל חלל, ובד בבד לחסוך במים. הסדרה מאופיינת בעיצוב מודרני ושילוב של צבעוניות נועזת בגווני צהוב, ירוק, כתום, ורוד ועוד, בשילוב עם ניקל. הברזים מתאימים לכל חללי הבית – לכיור מונח או שקוע, לכיור מטבח ועוד, כך שניתן ליצור רצף עיצובי בכל חללי הבית ולשמור על שפה אחידה.
להשיג ב: אלוני
מחיר: החל מ-4,000 שקלים  ברזים צבעונים
צילום: אסף לוי
ברזים צבעונים
צילום: אסף לוי 
בין וינטג' למודרני

האריחים הללו, המיוצרים ממגוון חומרים בהשראת המראה האורבני, יוצרים לוק אשר משלב בין אווירה מתועשת לבין תחושת חמימות ביתית, על קו התפר שבין וינטג' למודרני. משטחי הגלם והמרקמים שאנו מכירים מהסביבה האורבנית סביבנו נכנסים אל תוך הבית: אספלט, מתכת חלודה, שיש ועץ מאסיבי. חומרים אלו מקבלים מראה שהוא גם וינטג', וגם תעשייתי-אורבני, המזכיר מספנות ושאר לוקיישנים  מחתרתיים.
להשיג ב: נגב
מחיר: החל מ-250 שקלים
חיפוי קיר מעוצבאריחי PLANT של REFIN. צילום: יח"צ
חדר רחצה מעוצבאריחי WHITE  EXPERIENCE. צילום: יח"צ
חדר רחצה מעוצב
אריחי WHITE EXPERIENCE. צילום: יח"צ
קלאסיקה של שיש

גם אם אתם מחובבי המראה האורבני, העתיק או הגיאומטרי, עדיין אי אפשר להישאר אדישים לשיש, אשר היה כאן לפני כולם, וכיכב כבר בימי רומא העתיקה. מראה השיש חוזר, ומביא איתו אווירה מלכותית שגורמת לכם לחוש בארמון ורסאי (לפחות). קולקציית הריהוט לאמבט מבית Neutra משתמשת באבן טבעית וכוללת כיורים, אמבטיות, אגניות, קונסולות, ועוד פריטי ריהוט משלים, המהווים דיאלוג בין חומרים טבעיים וטכנולוגיות חדשניות.
להשיג ב: ויה ארקדיה
מחירים: כיורים החל מ-2,500 שקלים, אמבטיות החל מ-175 אלף שקלים, אגניות החל מ-4,500 שקלים.
חד ררחצה מועצב
צילום: יח"צ
כיור שישצילום: יח"צ
חדר רחצה מעוצב
צילום: יח"צ
רוקדים במקלחת

מחפשים תמיד סיבה למסיבה, אפילו במקלחת? בטח תשמחו לפגוש בדור הבא של חדרי הרחצה, שמציעים מקלחות עם מים מוארים בשלל צבעים מתחלפים. המים מוארים על ידי נורת LED בשלושה צבעים, כאשר כל אחד מהם משמש לסימון מצב המים – קרים, פושרים וחמים. בעת שינוי מצב המים, משתנה התאורה. הארת המלקחת נעזרת גם בפאנל ייעודי, הכולל 11 צבעים אשר מאירים את נקודות יציאת המים ומעידים על מצב הולכת הפולסים (רגוע, מהיר). אין ספק – שוב הדיסקו כאן.
להשיג ב: אלוני
מחיר: החל מ-7,000 שקלים
ראש טוש מקלחת
צילום: יח"צ
 
ראש טוש
צילום: יח"צ
תופרים אריחים

בשורה משמחת לאנשי הטקסטיל – אחת המגמות הבולטות לשנת 2017 היא אריחים בטקסטורות בד. הם מבטיחים לעטוף אתכם בתחושה מלטפת בין רגע, ומציעים טוויסט לאריחי הבריקים. הם מגיעים בגוונים מונוכרומטיים המשלבים 5 גוונים ודקורים בטקסטורת בד תחרה, שתגרום לכם להרגיש לבושים גם כשאתם בתוך המקלחת.
להשיג ב: זהבי עצמון
 מחיר: החל מ-170 שקלים למ"ר
  חדר רחצה מעוצב
צילום: יח"צ

 


 

553
1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שמישהו יסביר משהו -
האריחים יפים, אך כיצד מנקים את כל הבליטות שיוצרות הצורות הגיאומטריות שלהם ?

בודק...