לא רק ראשי מיטה מעוצבים: העיצובים שיכניסו לכם צבע ושמחה לחדר השינה

רוצים להפוך את חדר השינה שלכם למקום מיוחד? הכירו את ראשי המיטה המעוצבים שתרצו להוסיף למיטה שלכם. היכונו להתאהב!

קניית מיטה מעוצבת היא לא סוף פסוק בכל הנוגע לעיצוב חדר השינה. גם אם יש לה גב או ראש מיטה מעוצב ומרופד, עשוי מחומר מעניין או בנוי בנגרות, צריך לזכור שמאחורי המיטה קיים קיר, שמחכה להתייחסות ויכול להפוך לפוקל פוינט מושלם. מצבע או וילון שמטשטש א-סימטריה ועד קרניזים שמטפסים על הקיר, קבלו רעיונות מקוריים לראש מיטה מעוצב מעבר למוכר.

ראשי מיטה מעוצבים
ראשי מיטה מעוצבים
עיצוב: ינאי פרישר גוטמן, צילום: אורי אקרמן

חיפוי קיר: כמו תכשיט בחלל

המיטה יכולה להפוך לתכשיט בחלל, בפרט בחדרי שינה בדירות קבלניות וצפופות, אם רק נשכיל לעשות את הבחירות הנכונות וליישם אותן בקפידה. כך למשל אפשר לייצר ראש מיטה מעוצב שישמש כחיפוי קיר של ממש שידגיש ויעצים את ממדי החלל, בפרט את הגובה. בכדי לטשטש את מידות החדר (בפרט אם מדובר בחלל קטן במיוחד) מומלץ לייצר על הקיר קומפוזיציה א-סימטרית. בתוך כך, במקרים אלה ניתן ומומלץ להשתמש בגב המיטה גם כמסגרת היקפית למזרן שמתחברת ישירות לגב. בכך נחסוך במקום ונשאר נאמנים לסגנון המינימליסטי שאופטימלי במצבים כאלה.

זאת ועוד, בחדרים קטנים במיוחד בהם אין די מקום לשידות צד לצידי המיטה, מומלץ לשקול עיבוי של הקיר הקיים על ידי מחיצת עץ או גבס לטובת נישות מינימליסטיות ייעודיות להנחת משקפי הקריאה, השעון המעורר או כוס מים עבור אלה שמתעוררים באמצע הלילה וחייבים לשתות.

במידה ובחרתם באופציית הגבס, טיח דקורטיבי או טפט דקורטיבי מכל חומר שהוא יכולים לשנות בתכלית את מראה החדר וסביר שיהפכו אותו ממשעמם וחד-גוני לחגיגת עיצוב של ממש. את הנישות עצמן ניתן לחפות בחומרים שונים כמו מסגרות פח או עץ אלון על מנת לבדל אותן ממישור הקיר ולייצר תחושת עומק. אגב, למחיצה החדשה יש יתרון נוסף מכיוון שדרכה ניתן להעביר ולשנות את חיבורי השקעים הקיימים בהתאם לקומפוזיציה החדשה, כך גם את נקודות התאורה.

ראשי מיטה מעוצבים
ראשי מיטה מעוצבים
עיצוב: שיינפלד אדריכלים, צילום: רגב כלף
ראשי מיטה מעוצבים
ראשי מיטה מעוצבים
עיצוב: קרן ניב-טולדנו, צילום: איתי בנית

וילון כאמצעי לטשטוש א-סימטריה בחלל

במידה ועברתם לדירה חדשה ואין בכוונתכם לרכוש בסיס מיטה ומזרון, מומלץ להיעזר בווילון מתקרה עד רצפה שיהווה כראש מיטה מעוצב ואגב כך יכול לטשטש גם א-סימטריה של חלון קיים במידה ויש כזה. בהמשך ישיר, גם ארונות הזזה עם חזיתות מראה ייצרו אפקט. הם עושים שירות פנטסטי להעצמת המונומנט העיצובי של הווילון ומייצרת תחושת מרחב בחדר.

ראשי מיטה מעוצבים
ראשי מיטה מעוצבים
עיצוב אורון מילשטיין, צילום: אלעד גונן

צבע עושה את כל ההבדל

דרמה, רומנטיקה, ארוטיקה וצבעוניות שמעמיקה את האווירה הן בדיוק התחושות שנרצה לייצר בחדר השינה הזוגי ואת כולן נוכל לייצר בעזרת צבעוניות. נתחיל דווקא באפורים למיניהם שנתפסים כערפדים אנרגטיים וככאלה פחות מומלצים בחלל בו נרצה להעלות את רמת היצרים. לבן וקרם לעומתם הם נהדרים ליצירת מעטפת רכה ונעימה, כך גם הזהב והאדום שמייצג את הצ'אקרה המינית הזכרית שמעוררת תשוקה. עם זאת, השימוש בצבעים האינטנסיביים חייב להיות מאוזן, ממש כמו מלח במרק. בסופו של דבר חדר השינה אמור לייצר שמחה בלב ולנסוך בנו תחושת ביטחון.

ראשי מיטה מעוצבים
ראשי מיטה מעוצבים
עיצוב: קרן ניב-טולדנו, צילום: איתי בנית

פרופיל: גם מטפס על הקיר

דרך נוספת להעצים את קיר המיטה מבלי להעמיס על החלל היא להתקין על גבי הקיר הקיים פרופילים דקורטיביים שיגדירו טוב יותר את האלמנט הרציף ויעניקו לו מימד של עומק. בכדי לבדל את הפרופילים ולייצר עניין ניתן לצבוע אותם בטון מעט כהה יותר מגוון הקיר.

ראשי מיטה מעוצבים
ראשי מיטה מעוצבים
עיצוב: ינאי פרישר גוטמן, צילום: אורי אקרמן
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...