בלי מאמץ: הכירו את האפליקציות שיעצבו את חדר הילדים בשבילכם

עיצוב הפך לנחלת הכלל בשנים אחרונות ,כולנו חולמים על חלל מעוצב ובעל אמירה אישית. בתקופה האחרונה החלה מגמה של השקעה בעיצוב חדר הילדים. בזכות פיתוחים טכנולוגיים של השנים האחרונות, נוצרו אפליקציות שמאפשרות לצרכנים לעשות חלק מעבודת העיצוב בעצמם

עיצוב הפך לנחלת הכלל בשנים אחרונות ,כולנו חולמים על חלל מעוצב ובעל אמירה אישית. בתקופה האחרונה החלה מגמה של השקעה בעיצוב חדר הילדים. בזכות פיתוחים טכנולוגיים של השנים האחרונות, נוצרו אפליקציות שמאפשרות לצרכנים לעשות חלק מעבודת העיצוב בעצמם. לשרטט, לבחור צבעים, להשיג את מידות החדר? תוכלו לעשות הכל, ובעזרת לחיצת כפתור בלבד. אלי שמעון מבעלי א.ש רשת רהיטי הילדים והנוער  מציע את האפליקציות החדשות שידריכו אתכם ויספקו לכם את הכלים לעצב את חדר השינה של הילד כמו בשער של מגזין.

חדר ילדים מיוזיקל  א.ש רהיטים, חדר מיוזיקל, מתוך קולקציה חדרי ילדים ונוער 2017. צילום: אייל קרן

 

 

Kids room Design


מרבית אפליקציות העיצוב הן כלליות ומותאמות לעיצוב כולל של כל חלל בבית שתבחרו. עם זאת, אפליקציית Kids room Design עוצבה בכדי להתאים במיוחד לחדרי ילדים. מדובר באפליקציה פשוטה המאפשרת ליצור הדמיות עיצוביות דו ותלת ממדיות של חדרי ילדים.  אין צורך בידע או יכולות מוקדמות בכדי לתפעל את האפליקציה, היא מאוד פשוטה והגיונית. בנוסף ליצירת תוכניות מתאר והדמיות, ניתן להוסיף פריטי ריהוט ועיצוב מתוך קטלוג מובנה שמאפשר לכם לדמות את החדר בסגנונות אחרים. האפליקציה זמינה בחינם גם למכשירי אנדרואיד וגם מכשירי iOS.
חדר נוער אוקיינוס
א.ש רהיטים. חדר נוער אוקיינוס מתוך קולקציה חדרי ילדים ונוער 2017. קרדיט צילום: אייל קרן
Amikasa

הרבה אפליקציות שואפות להשיג את מה ש-amikasa עושה בהצלחה – להציג באופן וירטואלי פריטי עיצוב וריהוט של חברות אמתיות על גבי עיצוב וירטואלי של ביתכם, כך שניתן יהיה לראות אם הם מתאימים לעיצוב בחלל. האפליקציה מכילה קטלוג פריטים מרשים של מיטב החברות המובילות בשוק הרהיטים  ופריטי העיצוב העולמי, כך שאם אתם מעוניינים לדעת איזו מיטה או שולחן בחדר הילדים שלכם, פשוט מורידים את האפליקציה ובודקים בעצמכם.  האפליקציה גם מכיליה שלל פריטי עיצוב מקוריים, כך שתוכלו לקבל רעיונות חדשים לגבי הקו העיצובי שלכם. האפליקציה זמינה בחינם למכשירי iOS.
עיצוב ילדים צבעוני
אפליקציות לעיצוב חדרי ילדים מתוך קולקציית א.ש רהיטים לחדרי ילדים ונוער 2017. קרדיט צילום: אייל קרן
MagicPlan

עד לאחרונה, אחד הדברים הכי חשובים שהיה קשה מאוד להשיגם בעת שיפוץ או עיצוב מחדש של חדר הילדים הוא תכנית בנייה מסודרות (Blueprints). עם זאת, בעידן הסמארטפון, כל שצריך לעשות בשביל להשיג את התכניות הוא לחיצה פשוטה על כפתור המצלמה בנייד. אפליקציית MagicPlan יודעת לקחת תמונה של חדר ולהפוך אותה באופן אוטומטי לסרטוט מקצועי, כולל מידות החדר החשובות. ניתן להדפיס בעזרתה תכנית מסודרת ולהתבסס עליה בעת שיפוץ או עיצוב מחדש של החלל. האפליקציה זמינה בחינם גם למכשירי אנדרואיד וגם מכשירי iOS.
חדר ילדים כדורגל
אפליקציות לעיצוב חדרי ילדים, מתוך קולקציית א.ש רהיטים לחדרי ילדים ונוער 2017. קרדיט צילום: אייל קרן
Photo Measures

דרך נוספת להשיג את כל מידות החדר בצורה קלה ופשוטה היא אפליקציית Photo Measures המסוגלת להוציא את כל המידות מתמונה אחת שתצלמו בעזרתה. החלק היפה באפליקציה היא שכל המידות כבר נרשמות באופן אוטומטי על התמונה עצמה כך שאין צורך לרשום אותן על דף, אלא פשוט לוקחים את התמונה לחנויות עיצוב בכדי לראות אם הרהיט החדש שרציתם נכנס בדיוק בחדר אותו אתם מעצבים. האפליקציה זמינה בחינם גם למכשירי אנדרואיד וגם מכשירי iOS.
Color Capture

אחד הדברים המעצבנים בעיצוב הבית הוא מציאת הגוון המדויק לכל חדר או רהיט עיצוב. מכיוון שישנם עשרות אלפי גוונים שונים, קשה מאוד למצוא את הגוון המדויק שאתם רוצים. אפליקציית Color Capture נוצרה בשביל  לעשות  לכם חיים קלים. ראיתם צבע שאהבתם בחנות, בית של חבר או סתם ברחוב? תצלמו אותו והאפליקציה תמצא לכם את הגוון המדויק, את שמו המסחרי ואף צבעים או רהיטים בגוון זה. האפליקציה גם מאפשרת יצירת סקאלת צבעים ואף ממליצה על צבעים משלימים לאלו שבחרתם. יישום פשוט אך יעיל להפליא.  האפליקציה זמינה בחינם גם למכשירי אנדרואיד וגם מכשירי iOS.
האפליקציה של בניין ודיור

מעצבים את הבית מחדש? עומדים לפני שיפוץ גדול? אוהבים עיצוב ורוצים להישאר מעודכנים כל הזמן? באפליקציית בניין ודיור תוכלו למצוא: מאגר ענק של עשרות אלפי תמונות ורעיונות לעיצוב הבית, הצצה פנימה אל הבתים הכי מעוצבים שאפשר לדמיין, אינדקס אדריכלים ומעצבי פנים מקיף ומקצועי, אינדקס בעלי מקצוע בתחום עיצוב ושיפוץ הבית.
בלי מאמץ 533
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בודק...